شش کوتاه داستان شما نمودید درباره پیراهن

اگر چه سلبریتی های دنیای پرده نقره ای و استیج، مدلهای جین مختلفی را در هر فصل مد می کنند، اما همانطور که گفته شد، شلوار لی ، مدی برای همه فصول است. این سری از شلوارهای جین دوبـــاره مد شدهاند. بعضی از بانوان چاق، اصرار عجیبی به پوشیدن جین تنگ حتی در محیط های زنانه دارند که انتخاب خلاقانه ای نیست. بعضی ها می گویند این مدل هیچوقت از مد نمی افتد ودر هر موقعیت و زمانی می توان از آن استفاده کرد. شلوار جین از جمله لباس هایی است که با آن می توان لباس های مختلف را در فصول گوناگون ست کرد. نگهداری از شلوار جین مثل همه نوع لباس و همه نوع ابزاری که در خانه از آن استفاده می کنید، اهمیت دارد. اگر در انتخاب و خرید لباس جین ، شلوار شما به گونه ای قرار می گیرد که لباس زیر شما معلوم است، حتما در انتخاب آن تجدید نظر کنید. این نوع شلوار جین از زانو به پایین بسیارگشاد می شود و در قسمت ران ها چسبان است. با این تیپ میتوانید به خیابان بروید، سری به کافه موردعلاقهتان بزنید و برای پیادهروی تنهایی یا با دوستان به تنتان باشد.

آیا شما هم می خواهید به ۱۳۵۴۲ نفر مشتری کهIFN دارد بپیوندید و در باشگاه ۱۲۴۶ نفری از مشتریان ثابت شرکت قرار بگیرید. شلوارهای اسلش را نباید با گرمکنها اشتباه بگیرید. جهت خرید عمده پیراهن مردانه لی با ما تماس بگیرید و یا از طریق واتساپ به ما پیام بدهید. آقایان بهتر است در خرید شلوار جین به این نکته توجه کنند که سایز آن، معمولا در ۴ نوع ترکه ای، معمولی، راحت و شل قرار می گیرد و مدل هایی مانند بوت کات، پاچه پهن، پاچه تنگ، استریجی و پاچه بلند و پاچه کوتاه دارد. برای بانوانی که دوست دارند در هر استایل بدنی و ست لباسی، شلوار جین بر تن کنند، مدل راسته توصیه می شود. این مدل شلوارها را می توانید با کفش های پاشنه بلند یا کفش های کتونی در استایل اسپرت خود ست کنید. اما خیلی ها این روش را رد می کنند، چرا که خلاقیتی در ان دیده نمی شود. خرید کت و شلوار راهی است که حداقل تمامی آقایان یک بار آن را تجربه کرده اند، اما به دلیل تنوع زیاد در مدل ها انتخاب کت و شلوار کمی سخت شده است.

شلوار جین عوضی یعنی اینکه شما به عنوان فردی نوجوان، جین های جوانان را انتخاب کنید و به عنوان فردی میانسال، مدهای جین جوانان را در سبک مد و لباس خود به کار گیرید. بسیاری از تولیدی های بزرگ به دنبال افراد مستعد و متخصص در زمینه طراحی مد لباس مردانه می باشند؛ به همین دلیل در صورتی که شما نیز تجربه و مهارت کافی را در طراحی لباس آقایان را داشته باشید، می توانید وارد بازارکار طراحی لباس شوید و یک آینده شغلی ایده آل را برای خودتان ایجاد کنید. اگر به دنبال جذابیت بیشتر و شیک تر شدن هستید، مدل متناسب با سایز خود را انتخاب کنید. به جای اینکه شلوار لی را بالا بکشید تا روی ناف شما را بپوشاند، از جین هایی با سایز و فاق های مختلف و مدل های گوناگون بهره بگیرید که در ادامه به آن اشاره می شود. اگر جین ، لکه های سفید یا برش های کوچک داشته باشد، آن قسمت از بدن شما بزرگ ترین به نظر می رسد و توجه دیگران را به خود جلب می کند. همچنین کیفیت پارچه بر ظاهر استایل شما تأثیر مستقیم خواهد داشت. مدلهای لی گشاد، هم سن را بالا نشان می دهد و هم استایل زیبایی در بدن شما نخواهد داشت.

کیفیت کالا خریداری شده باید به گونه ای باشد که آقایان را راضی نگه دارد. این مدل شلوار جین ها کلاسیک هستند اما می توان در هر زمان و مکانی آن را پوشید به شرطی که با اندام شخص تناسب داشته باشد، شکل ظاهری آن ها این گونه است که از بالا تا پائین به یک اندازه می باشند اما پاچه ی آن ها خیلی گشاد نیست. فاق، در واقع در راحتی و فیت بودن یا جذب بودن و جذاب شدن شلوار جین در بدن بانوان اهمیت بسیار دارد. چرا که به راحتی کش آمده و فیت بدن می شوند. اگر لباس لی شما مثل لباس ایشان است، به نظر می رسد که از آن دوری کنید! لباس جینی که خوش رنگ و خوش طرح و اصطلاحا مد روز باشد اما با سایز شما همخوانی نداشته باشد، ارزش زیادی ندارد. اگر قصد دارید که فردی منطقی، شیک و خاص به نظر برسید، رنگ های تیره (خوشبختانه یا متاسفانه) چنین برداشت ذهنی را به کسی که شما را در این نوع لباس می بیند، ایجاد می کند. البته بانوانی که میانسال هستند، ترجیح می دهند تا مدلهای جین تیره رنگ را بیشتر بر تن کنند.

رنگ خاص شلوار ، چنین فرصتی را در اختیار شما قرار می دهد. معمولا افرادی که چاق هستند، رنگ های روشن آنها را بد ترکیب نشان می دهد و این افراد معمولا از رنگ های روشن اجتناب می کنند. این نوع جین از بالا تا پایین تنگ و چسبان است و بسیار زیبا و مد روز می باشد. در واقع شلوار جین ، لباسی برای همه فصول خواهد بود. بانوانی با قد کوتاه و استایلی لاغر، مدل فاقل بلند برای آن ها انتخاب خوبی خواهد بود. تلاش کنید همواره در خرید شلوار جین ، جینی را انتخاب کنید که آن را دوست دارید و متناسب سن و قد و کاربردی که از ان انتظار دارید باشد.

پیوند مبارکی میشود. هماهنگکردن کت جین و شلوار اسلش باعث میشود که دوز غیررسمیبودن تیپتان کمی تغییر کند و ضمن اینکه کماکان اسپورتپوش هستید، از درجه بهشدت غیررسمی و اسپورت کمی به سمت رسمیشدن پیش بروید؛ دقت کنید: فقط کمی. اگر میخواهید که تیپتان با شلوار اسلش و هودی خاصتر شود، بهتر است به لایهلایه پوشیدن هم فکر کنید. آسان ترین کار ممکن، ست کردن کفش سفید با شلوار جین است. جین را می توان با لباس های مختلف و استایل های گوناگون ست کرد. تقریباً از هر جنسی (از جمله پشم و چرم و مخمل) می توان شلوار تهیه کرد. هرچند در گذشته پارچهی مخمل (ترکیبی از پنبه و کتان) مورد علاقه شاهزادهها بود. اگر فقط رنگ های تیره، و بیشتر سیاه را استفاده نمایید تا به سهولت تیپ مورد علاقه ی خود را کسب نمایید.

بهاحتمال زیاد قبلا بارها این شلوار را دیدهاید و شاید همین حالا هم در کمد لباستان موجود باشد، ولی نامش سایت topclothes را نشنیده باشید. همچنین لازم به ذکر است این برند پوشاک غیررسمی چون بافت، پلیور، کاپشن و… این مدل در قسمت زانو مخروطی می شود و در قسمت ران ها تنگ و جسبان است و از زانو به پایین کمی گشادتر می شود. این مدل از کمر تا زانو تنگ است. نمونه این شلوارها، شلوار اسلش است که انواع مختلفی دارد و مرزهای اسپورتپوشی را جابهجا کرده و به حالتی فراتر از غیررسمی و به چیزی در میان شلوار راحتی و شلوار اسپورت غیررسمی بدل شده است. با این مدلها استایل کلاسیک زیبایی به سبک گذشته خواهید داشت. در این مطلب میخواهیم به یکی از آیتمهای اصلی استایل آقایان، انواع شلوارها بپردازیم. همیشه در پوشیدن لباس جین با مد روز یا غیر روز، به این مساله توجه کنید که اگر روزی عکس خود را در آلبوم شخصی فلان دوست با این لباس لی دیدید، احساس شرمندگی نکنید! یکی از شیک ترین و خاص ترین لباس ها برای استایل کژوال، شلوار جین مام استایل است که دارای فاق و زیپ بلند می باشد. اگر کمی چاق هستید، شلوار جین فاق بلند میتواند مناسب باشد.

به خاطر شلوغی مدل شلوار، سادگی رنگ و طرح مانتو استایل شما را زیباتر میکند. دقت کردهاید که دنیای استایل و مد چقدر متنوع شده است؟ البته این قضیه بیشتر در میان نوجوانان و جوانان که به مد و استایل روز خیلی اهمیت دارند، مشاهده می شود. با وجود این بهصورت کلی باید گفت که این انتخاب به سلیقه و راحتی شما بستگی دارد و اصلاً در استایل شما تأثیر نمیگذارد. اگر شلوار جین شما، مدام بر روی زمین کشیده می شود، این موضوع باعث پاره شدن و تحلیل رفتن آن در میان مدت خواهد شد. این نوع شلوار جین را باید کمی پایینتر از محل طبیعی کمر نگه دارید و نباید چندان تنگ و جسبان باشد. این نوع شلوار با کفش پاشنه بلند یا چکمه های پاشنه بلند بسیار زیباتر نشان می دهد. پیراهن کوتاه غیررسمی یا پیراهنهای زنانه دکمهدار که ظاهری مرتب و خاص و در عین حال همچنان راحت و روزمره برایتان میسازند. حال پیوند این کتهای کاربردی با شلوار اسلش را در نظر بگیرید که خودش کاربردهای متنوعی دارد و با انواع لباس سِت میشود. امیدواریم مجموعه نکاتی که در این گفتار ارائه شد، توانسته باشد شما را در انتخاب یک شلوار جین مناسب متناسب با سن و هزینه و استایل و مد شما، یاری کرده باشد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار