سه سوالی که باید درباره شلوار بپرسید

این شلوار را یک ژنرال بریتانیایی با نام سِر هری لومسدن (Harry Lumsden) زمانی که در اواخر دهه ۱۸۴۰ در هندوستان مستقر بود طراحی کرد. طراحان خلاق و مجرب این مجموعه در طی این سالها تلاش کردهاند سلیقه و ارزشهای بانوان خوشپوش ایرانی را در نظر بگیرند و درخور مقام و شخصیت آنها لباسی مناسب و در عین حال همگام با مد روز دنیا ارائه کنند. همانطور که می دانید خانمها در مقایسه با آقایان به مدل پوشاک و لباسهای خود اهمیت بیشتری می دهند و رنگ و طرح پوشاک برای آنها دارای اهمیت زیادی است اما باید این موضوع را نیز مد نظر داشته باشند که در هنگام پوشیدن لباس و تاپ ورزشی احساس راحتی داشته باشند چراکه باعث بالا رفتن میزان عملکرد فعالیتهای ورزشی می گردد. توجه به درجه حرارت محیط نیز مهم می باشد تا از گرم یا سرد شدن بدنتان جلوگیری کند، اگر حرارت محیط بین 16 الی 27 درجه سانتی گراد بود باید تاپ ورزشی نازک بپوشید و در محیطهای زیر 6 درجه از لباس ورزشیهای گرم استفاده کنید.

قیمت شلوار را باید نسبت به جنس و نوع بافت آن در نظر بگیریم و ببینیم که آیا این قیمت برای بودجهای که ما در اختیار داریم مناسب است یا نه؟ اما اگر به آیتمهای متفاوت لباسشان دقت کنیم، متوجه میشویم نکات زیادی را باید برای خوش استایل بودن در نظر گرفت. اگر شفاف به نظر برسد، احتمالا کیفیت مناسبی ندارد. البته در حال حاضر این موضوع را نیز باید در نظر داشته باشید که هر کالای گرانقیمتی هم خوب نیست. با توجه به اینکه افراد در رشته های ورزشی مختلفی فعالیت دارند قصد داریم تا در این بخش جنس لباسی که برای رشته شما مناسب می باشد را معرفی کنیم. جنس دیگری که می توانید اقدام به تهیه کردن آن کنید تاپهایی از جنس تمام نخ می باشد که از قرمزی بدن و عرق سوز شدن نواحی زیر بغل و کشاله ران جلوگیری می کنند. در تصویر زیر تفاوت این سه شلوار را مشاهده نمایید. این موضوع در انتخاب معادل انگلیسی “شلوار” نقش تعیین کننده ای دارد.

آیا شما برای پیدا کردن پوشاک دلخواه خود، فرصت کافی برای جستجو در همه فروشگاه های شهر را دارید؟ شلوار کارگو، انواع مختلفی دارد؛ از طرح ارتشی گرفته تا انواع مدل ها و رنگ های مختلف! اگر رنگی که برای ترکیب لباسهای خود انتخاب کردهاید روی چرخ رنگ هیچ کدام از ارتباطهای گفته شده را با یکدیگر ندارند به احتمال زیاد ترکیب زیبایی با هم به وجود نخواهند آورد و باید در استفاده از آنها تجدید نظر کنید البته به خاطر داشته باشید که ترکیب لباس حاوی رنگهای مختلف هیچ اشکالی ندارد به شرط این که رنگهای درستی را با هم به کار برده باشید. در این جدول متوسط رشد 5 ساله نیز نشان داده شده است. تقاضای بالا برای عرضه این محصول سبب شده است تا تولیدکنندگان پوشاک ورزشی تاپها را با جنسهای مختلفی تولید و به بازار عرضه کنند. یکی از مهم ترین نکاتی که باید در هنگام خرید تاپ ورزشی در نظر داشته باشید جنس تاپ ورزشی می باشد که اگر جنس آن خوب نباشد بعد از شستشو رنگ و سایز آن تغییر می کند و کیفیت اولیه خود را از دست می دهد اما اگر جنس آن خوب باشد می تواند عرق را به خوبی جذب کند و پس از شستشو نیز دچار تغییری نمی گردد.

برند چیلدرنز پِلِیس (به انگلیسی: The Children’s Place) بهطور تخصصی به تولید و عرضهی پوشاک نوجوانان، کودکان نوپا و نوزادان میپردازد و در حوزهی محصولات فشن کودک معروفترین و پیشتازترین برند آمریکایی سایت topclothes است. مجموعه پوشاک بانوان آلتون مرکز تخصصی پوشاک بانوان فعالیت خود را از سال 97 با کادری مجرب و حرفه ای، به عنوان تولید کننده و عرضه کننده مستقیم محصولات بانوان آغاز کرده است. فروشگاه اینترنتی بی سی سی، زیر مجموعه گروه تولید پوشاک مهام، به عنوان یکی از فروشگاههای اینترنتی معتبر لباس نوزاد و سیسمونی با بیش از ۴ سال تجربه، با پایبندی به اصول خرید اینترنتی که همانا، پرداخت در محل، ضمانت تضمین کالا، ضمانت اصل بودن کالا، ضمانت بازگشت همگام با دیگر فروشگاه های اینترنتی معتبر در سطح کشور به عنوان یکی از فروشگاه های اینترنتی محبوب تبدیل گردید. در اصل دولت برای تعیین سیاستها باید منافع همه طرفها را لحاظ کند، اما الان توپ را به زمین تولیدکنندگان میاندازد. مجموعه تولیدى پوشاک بهبود در سال ۱۳۸۲ با هدف تولید پوشاک برای بانوان ایرانی وارد بازار گردید. وی تصریح کرد: در حال حاضر شاهد هستیم دولت با تصمیم های خود افزایش هزینه های تولید را به تولید کنندگان تحمیل کرده و در مقابل انتظار کنترل قیمتها را در بازار دارد.

شلوار اسلش و جاگر، بین انواع شلوار مردانه شباهت بسیاری دارند. شلوار اسلش زنانه در دو نوع ساده و طرح دار تولید و روانه بازار میشود. اما همانطور که گفته شد برخی دیگر از مدلهای شلوار نیز در استایل رسمی جای دارند. یکی دیگر مواردی که آقایان از تاپ استفاده می کنند به عنوان پوششی مناسب همراه با لوازم ورزشی مرغوب برای باشگاه می باشد که تاپهای ورزشی با طرح و رنگهای متفاوتی در این خصوص تولید شده است که به پرفروش ترین پوشاک در فروشگاه های لباس ورزشی فروشی تبدیل شده است. افرادی که در رشته هایی مانند: ایروبیک، یوگا و پیلاتس فعالیت دارند باید لباسی را انتخاب کنند که در زمان انجام حرکات کششی و خم شدن انعطاف داشته باشند و دچار آسیب دیدگی نشوند که بهترین جنس اسپندکس می باشد. یکی دیگر از مواردی که در خرید پوشاک ورزشی حائز اهمیت است سایز آن می باشد به دلیل اینکه لباسی که در هنگام ورزش کردن پوشیده می شود نباید خیلی تنگ یا گشاد باشد چراکه جلوی انجام حرکات به صورت آزادانه را از شما می گیرد، همچنین بلند بودن لباس باعث می شود تا به دست و پای شما پیچیده شود و موجب بروز اختلالات در تمرینها شود و تمرکز شما روی ورزش را از بین ببرد.

شما با توجه به سلیقهی دلخواه، استایل بدنی و سایزتان میتوانید مدل مورد علاقهتان را انتخاب کنید. سال ها بعد ، ما هنوز همون چند نفریم و همچنان همه چیز در مورد شلوار جین است ، اما با این تفاوت که در این راه چند نفر دیگر را به تیم خود اضافه کرده ایم. عضو هیئت مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک همچنین لجام گسیختگی اجاره واحدهای صنفی را مشکل دیگر را تولیدکنندگان عنوان کرد و گفت: در بسیاری از مناطق، اجاره واحدهای تجاری بعضا تا ۱۰۰ درصد و حتی بیشتر افزایش یافته است. هیلفیگر همچنین قصد دارد بازار آنلاینی را برای فروش لباسهای دیجیتال، زیورآلات، عطر، عینک آفتابی، کیف، ساعت و جواهرات و مبلمان ایجاد کند که در آن، همه محصولات بهوسیله NFTها تایید خواهند شد. محصولات کیتی کیت تمامی مدارک لازم برای اتحادیه جهانی اورگانیک را در اختیار دارد و همین سبب اطمینان بیشتر مصرفکنندگان و روی آوردن به این محصول شده است. پیراهن های آستین کوتاه پوشاک اطمینان از پارچه تترون آرو اعلا تولید شده که به علت جنس مرغوب و حاوی درصد بالایی از پنبه بسیار لطیف و خنک بوده که باعث جلوگیری از تعریق بیش از حد و ناراحت کننده در فصل تابستان می شود.

همچنین لباسهایی که از الیاف پلی استر و پلی پروپیلن تولید شده اند نیز برای این رشته ها مناسب بوده و در هنگام انجام حرکات کششی پاره نمی شوند و پس از شستشو شکل اولیه خود را حفظ می کنند، ساختار این لباسها به گونه ای طراحی شده است که باعث نفوذ جریان هوا به درون بافت آن می گردد و موجب دفع سریع عرق بدن می شود. همچنین برخورد با قاچاق را به صورت جدی دنبال کند. عضو هیئت مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک از کاهش ۴۰ تا ۵۰ درصدی تقاضای تعدادی پوشاک نسبت به زمان مشابه سال قبل خبر داد و گفت: در این شرایط برای کمک به تولیدکندگان، دولت باید به دنبال تحریک تقاضا از طریق راه هایی مثل فروش اعتباری باشد و برخورد با قاچاق را به صورت جدی دنبال کند.

راحتی و کیفیت مناسب جنس در واقع حرف اول را در انتخاب پوشاک خانگی خصوصا شلوار و شلوارک مردانه را میزند. پنبه یکی از جنسهایی است که می توانید برای تاپ ورزشی خود انتخاب کنید به دلیل اینکه رطوبت را به خود جذب کرده و در هنگام فعالیتهای بدنی شدید می توانند مقدار زیادی از عرق را جذب کنند در نتیجه این جنس برای آقایان مناسب تر می باشد. برای رشته های بدنسازی و وزنه برداری به دلیل اینکه تعرق بالایی دارند باید لباسی را تهیه کرد که رطوبت و عرق را به خوبی جذب کند که لباسهای پنبه ای ترکیب شده با الیاف پلی استر انتخاب خوبی می باشند. برای این که اطلاعات بیشتری در مورد هرکدام داشته باشید به طور جداگانه در مورد هرکدام توضیح و تاریخچه مختصری از آن ها را بیان کردیم و برای این که بهتر فرق شلوار بوی فرند و مام استایل را متوجه شوید آن ها را با هم مقایسه کردیم و تفاوت های آن ها را نشان دادیم. بخشی از کسانی که با تولیدکننده داخل همکاری میکنند شناسه کالا دریافت میکنند، اما هرکالایی که شناسه نداشته باشد قاچاق محسوب میشود که حجم بسیار زیادی از بازار را تشکیل میدهد، بهطوریکه میتوان گفت ۹۵ درصد پوشاک خارجی در بازار شناسه کالا ندارد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار