راهنمای کامل و جامع خرید گوشی سامسونگ در ایران

پوکو x3 نیز یکی پرفروشترین گوشی شیائومی از سری پوکو است که بهترین گوشی پوکو از لحاظ دوربین است. اما برای خرید مدلهای مختلف گوشیهای شیائومی میتوانید از فروشگاه اینترنتی فرنا، بهترین محصولات شیائومیرا باقیمتی استثنائی بررسی و خرید کنید. با خرید لوازم جانبی گوشی همراه از سایت فروش لوازم جانبی موبایل میتوانید یک خرید امن و راحت را تجربه کنید. تنوع مدلها و نگاه به بازارهای هدف متنوع و کیفیت ساخت بالای این برند در کنار سایر تولیدات متنوع و همچنین استفاده از قطعات با کیفیت این برند را به یکی از نامداران این عرصه تبدیل کرده است با خرید از فروشگاه موبایل آی بی سیم خیالتان از بابت گارانتی و تضمین رجیستری موبایل راحت باشد. قیمت گوشی سامسونگ ایران پیرو مظنه دلار بوده، با نگاه به افزایش بهای ارز برابر همان نسبت تزاید قیمت اتفاق خواهد افتاد. در حقیقت در این گونه موارد، بیشتر ایراد در آی سی تغذیه یا همان آی سی شارژ است و شما نیاز به تعویض آن خواهید داشت.

بررسی گوشی سامسونگ

شیائومی یک شرکتی چینی که در حال حاضر یکی از بزرگترین و محبوب ترین اشرکت ها در زمینه طراحی و فروش گوشی هوشمند و گچت به شمار می رود. شیائومی بهعنوان یکی از پرفروشترین تولیدکنندگان گوشی موبایل در چند سال اخیر بهحساب میآید ودر سال 2021 نیز جدیدترین طراحیهای خود را برای کاربران دوستداشتنیاش تولید و به بازار جهانی موبایل عرضه کرد در ادامه مطلب با جدیدترین گوشی شیائومی که وارد بازار شد آشنا می شویم و آنها را بررسی میکنیم. زیرمجموعههای کمپانی شیائومی توسط شرکت اصلی مدیریت میشوند و در طراحی، ساخت، تولید و بازاریابی به شرکت شیائومی کمک فراوانی میکنند و با انجام استانداردهای لازم گوشیهای میان رده خود را به بازار عرضه کردهاند، ما در ادامه مطلب مدلهای پرفروش زیرمجموعه شیائومی را معرفی خواهیم کرد تا شما انتخاب بهتری داشته باشید. در ادامه مطلب قصد داریم به بررسی دقیق گوشی شیائومی، انواع مدلهای موجود در بازار و جدیدترین نوع این محصول بپردازیم.

حداقل نور نمایشگر نیز حدود 1.1 نیت است که در کنار قابلیت فیلتر نور آبی برای استفاده در محیطهای تاریک، عالی است. گوشی موبایل شیائومی یکی از پرطرفدار ترین دنیای تلفن همراه مدلهای مختلف ارزان قیمت گوشی شیائومی بوده است. برای اتصال، تلفن هوشمند شیائومی که به تازگی معرفی شده دارای 5G ، 4G LTE ، Wi-Fi 6، بلوتوثv5.1 ، GPS / A-GPS ، NFC و درگاه USB Type-C است. سری Mi note را میتوان یک میان رده مناسب برای خرید باقیمت مناسب معرفی کرد.

سری بعدی سری گوشی های Redmi شیائومی هست که از پردازنده های MediaTek استفاده میکند که در آخرین گوشی سری ردمی از چیپست MediaTek Helio G25 در Redmi 10A استفاده کرده است. همچنین ردیاب های تناسب اندام، تلویزیون، تصفیه کننده هوا و تبلت تولید می کند. در جدول زیر مدل و قیمت محصولات شرکت شیائومی را مشخص کردهایم تا در انتخاب یک گوشی مناسب به شما کمک کند. بهترین خبری که میتوانیم در مورد گلکسی اس ۲۱ سامسونگ به شما بدهیم، قیمت آن است. دربین انواع مدلهای این سری، حتی گوشیهای مخصوص بازی نیز دیده میشود؛ به عنوان مثال پوکو f3، بهترین گوشی شیائومی مخصوص بازی است که قدرت سختافزاری بیسار بالایی دارد.

گوشی شیائومی نوت 8 پرو

برای هر فردی که قصد خرید گوشیهای شیائومی را دارد قیمت بهعنوان یک فاکتوراصلی محسوب میشود درنتیجه اگر قیمت گوشیهای شیائومی را در فروشگاه اینترنتی فرنا با سایر برند ها مقایسه کنید متوجه میشوید که خرید گوشی شیائومی بسیار مقرونبهصرفه تر از سایر برندها است و بنیانگذار این شرکت چینی همیشه بیان میکند هدف اصلی ما طراحی خوب گوشیهای شیائومی سود کم و فروش بیشتر که این سیاست سبب ارتقا جایگاه برند شیائومی نسبت به رقبا فروشگاه اینترنتی فونر شد. اگر بخواهیم بهطورکلی بیان کنیم مدل تمام گوشیهای شیائومی بانام mi وارد بازار میشوند و در طراحی دوربین و سرعت پردازندهها در میان گوشیهای میان رده حرف اول را میزنند، برای نمونه تمام گوشیهای شیائومی در سال جدید میلادی با یک دارای یک پردازنده قوی به نام Qualcomm Snapdragon 888 هستند بهعلاوه تمام گوشیهای نوع mi شیائومی با فناوری اینترنت پرسرعت 5g در بازار عرضهشدهاند، اگر به دنبال یک گوشی خاص هستید میتوانید از سری mi شیائومی یک خرید مناسب داشته باشید.

گوشی سامسونگ سری اس

با ۴۵ دقیقه شارژ گوشی به 58 درصد میرسد و یک ساعت و ۴۱ دقیق طول میکشد تا شارژ گوشی کامل شود. مدل ردمی نوت 11 شیائومی در حال حاضر جدیدترین نوع مدل از تولیدات این کمپانی بزرگ چینی است که ما سعی کردهایم به بررسی کوتاه اما دقیق این سری بپردازیم. در سال 2019 شرکت شیائومی برند ردمی را به بازار موبایل جهانی معرفی کرد و بااینکه با پیشرفت این برند درزمینهٔ طراحی و کیفیت با رقیبان خود برابری میکند اما هدف این برند ساخت و تولید گوشیهایی است که ازنظر اقتصادی برای کاربران مناسب باشد. فرارو-سامسونگ در اوایل ماه جاری گوشی هوشمند گلکسی A23 5G را به عنوان جدیدترین گوشی میان رده 5G معرفی کرد. بهترین گوشی پرچمدار شیائومی با طرفداران زیادی که دارد در مقابل رقبا و برند های معروف بازار جایگاه خوبی پیدا کرده است، دوربین این مدل مانند نسل قبلی خود 108 مگا پیکسلی است و برای بار اول با قرار دادن یک تراشه قدرتمند به نام Dimensity 1200 5g روح تازهای به نسل جدید خود بخشیده است اما با نظراتی که کاربران بیان کردهاند به نظرمی رسد تراشه مدیاتک نسبت به این تراشه جدید کمتر داغ میکند و کارایی گوشی را کاهش داده است.

بررسی لوازم جانبی گوشی

شما میتوانید تمامی مشخصات مربوط به هر کدام از گوشی های شیائومی را در صفحه هر یک از مدل ها مشاهده کنید. در صورتی که باتری گوشی Xiaomi شما خراب شده است، چاره ای جز تعویض آن نخواهید داشت. این یک روش ساده است و یک گام واضح نسبت به سامسونگ است، زیرا این شرکت تقریباً همیشه پشتیبانی از microSD را در تلفن های هوشمند خود ارائه می دهد. شیائومی شرکتیست بسیار محبوب که در کنار برندهای معروفی توانسته جایگاه خوبی در بازار گوشی های تلفن همراه به دست آورد جالب این است که این جایگاه را در کوتاهترین زمان به یکی از محبوبترین برندهای این بازار در دنیا تبدیل شود. حافظه رم با ظرفیت 6 گیگابایت هم در کنار این مجموعه قرار گرفته است تا بتواند علاوهبر کارهای معمول، از قابلیتهای جدید گوشیهای امروزی پشتیبانی کند.

اما اگر گوشی به علت داغ شدن خاموش شد و دیگر روشن نشد، به احتمال زیاد اتصالی کاملی در برد وجود دارد. امتیاز کاربران و قیمت گوشی سامسونگ از دیگر اطلاعاتی است که در ستونهای مذکور به نمایش در خواهد آمد. این پردازنده برای پردازش امور گرافیکی نیز از پردازشگر گرافیکی Adreno 660 استفاده کرده است. Xiaomi 12 Pro از پردازنده Snapdragon 8 Gen 1 استفاده می کند و بر اساس برنامه های تست بنچمارک Antutu، Quadrant و Geekbench در آزمایش به عنوان سریع ترین گوشی هوشمند اندرویدی جهان شناخته شد. بر این اساس، این توان عملکرد این پردازنده 200 مگاهرتز از نوت 7 کمتر است.

پرچمدار سال آینده سامسونگ از همان آداپتور نسل قبلی تغذیه خواهد کرد. معانی دیگری نیز دارد، از جمله « ماموریت غیرممکن – Mission Impossible»، زیرا شیائومی در اوایل کار با چالشهای زیادی روبرو بود. گوشی سامسونگ گلکسی S11 دو مدل و دارای دو صفحه نمایش خواهد بود. این محصول دارای دوربین سهگانه با کیفیتهای 48، 2 و 2 مگاپیکسل در پشت گوشی است. سامسونگ تمام سعی خود را کرده تا بهترین رابط کاربری در میان تمامی پوسته های اندرویدی را عرضه کند و تا حد زیادی نیز در این راه موفق بوده است. با بررسی دو مدلmi و Redmi متوجه خواهید شد تفاوت زیادی بین این دو مدل وجود ندارد اما سری Redmi شیائومی به عنوان یک گوشی میانرده با قیمت مناسبی در بازار جهانی عرضه می شود و همانند گوشی های پرچم دار کمپانی شیائومی طراحی و تولید شده است که در کیفیت ساخت هیچ تفاوتی با گوشی های پرچم دار وجود ندارد، این نوع مدل برای افرادی که به صورت تخصصی با گوشی کار نمی کنند بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

خرید گوشی سامسونگ

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار