راهنمای خرید لپ تاپ دانشجویی بروزرسانی 2022

راهنمای خرید لپ تاپ دانشجویی بروزرسانی 2022

می‌توانید در کیف دانشگاهی یا کوله پشتی خود این لپ تاپ را به موقعیت‌های مختلف حمل کنید. حمل لپ تاپ در فضای دانشگاهی و ایمنی آن اهمیت بالایی دارد که از بهترین لپ تاپ دانشجویی اچ پی انتظار می‌رود. با کمک لپ تاپ Envy 13 اچ پی می‌توانید از صفحه نمایش فوق‌العاده‌ای بهره ببرید که به اندازه کافی برای حمل در محوطه دانشگاه مناسب است.

بهترین لپ تاپ دانشجویی لنوو مدل V15-PG

برای خرید یک لپ تاپ دانشجویی و دانش آموزی، می‌توانید به نکات زیر توجه داشته باشید. پیشرفت‌های جدید در تکنولوژی باعث شده‌اند که یادگیری و آموزش، متفاوت از نحوه یادگیری و آموزش در قدیم شوند. به همین خاطر است که امروزه بسیاری از دانشجویان و حتی دانش آموزان نیاز به لپ تاپ دانشجویی و دانش آموزی دارند. این انعطاف پذیری در کنار عملکرد عالی و عمر باتری طولانی، Surface Laptop Studio را به گزینه‌ای متقاعد کننده برای حرفه‌ای‌های خلاق تبدیل می‌کند و از بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2022 است.

بهتر است مدلی انتخاب شود که از این نظر عملکرد بالایی داشته باشد و دوام آن نیز asilbekharid.com خوب باشد. Dell XPS 13 یک دستگاه قوی و از بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2022 است. این نوت بوک مجهز به پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i7 با گرافیک یکپارچه اینتل Iris Xe، برای کار یا بازی بسیار عالی است.

  • از بهترین قابلیت‌های این لپ تاپ می‌توانیم به شاسی حرفه‌ای آن اشاره کنیم که کاملا جذاب طراحی شده است.
  • قدرت سخت افزاری این لپ تاپ گیمینگ و به خصوص توان گرافیکی به نسبت قیمت بسیار خوب است و به لطف پردازنده منتاسب می‌توانید برای بازی کردن، برنامه نویسی، کارهای گرافیکی و موارد دیگر به روی این محصول حساب باز کنید.
  • دومین لپ تاپ دانش آموزی و دانشجویی در این بخش نیز Aspire 3 A315-58G-53JM-AA ایسر است.
  • یک لپ تاپ عالی از اچ پی که تنها خواندن مشخصات آن کافیست تا فرد از خرید خود اطمینان حاصل کند.
  • حتی در هنگام کارهای ساده مانند کار کردن با اینترنت هم عمق جستجو و پژوهش شما بسیار بیشتر از گوشی خواهد بود، می‌توانید صفحات متعدد باز کنید، به راحتی بین آنها بچرخید و همزمان ورد را باز کرده و یادداشت بردارید.

این پردازنده می‌تواند هم رده با پردازنده‌های اینتل عمل کند و چیزی کم و کسر نخواهد داشت. یک حافظه لایتنینگ و SSD بسیار سریع خواهید داشت که انتقال فایل‌ها را برای‌تان ساده‌تر می‌کند. عملکرد گیمینگ لپ تاپ هم در سطح بسیار بالایی قرار دارد و درخشان ظاهر شده است. فراموش نکنید که این لپ تاپ پورت کافی ندارد و کمی در این زمینه محدودیت خواهید داشت. وقتی صحبت از گیمینگ می‌شود، می‌دانیم که لپ تاپ چندان پلتفرم مناسبی برای تجربه بازی نیست. این محصول از حافظه رم ۸ گیگابایتی استفاده می‌کند و مدل‌های دیگری وجود ندارد.

لپ تاپ 15 اینچی اچ پی مدل 15dw3087ne i5-8-512SSD-2

برند ایسر؛ لپ تاپ‌های ایسر معمولا قیمت خوبی دارند و به همین دلیل ارزش خرید آنها بالاست ولی تنوع ایسر در بازار پایین است. خانواده Core i5 اینتل (تقریبا معادل با رایزن 5 برند AMD)؛ این پردازنده‌ها برای کارهای عادی دانشجویی و تا حدودی بالاتر از آن کافی هستند. با آنها می‌توان محاسبات عددی سبک تا متوسط و بازی‌های کامپیوتری در حد متوسط را هم انجام داد و به همین دلیل انتخاب بسیار خوبی برای اکثر دانشجویان هستند. لپ تاپ 25 میلیونی در حد متوسط و متوسط رو به بالا می‌تواند این کارها را انجام دهد، ولی با توجه به حجم محاسبات باید به فکر لپ تاپ‌های قویتر از این حدود هم باشید. از آنجایی که دانشجویان ممکن است بین محل زندگی و دانشگاه و کتابخانه مدام جا به جا شوند، یک لپ تاپ با وزن سبک می‌تواند کار آمد باشد.

این لپ تاپ نه تنها برای مصراف عمومی بلکه برای اجرای بسیاری از برنامه ها و بازی های متوسط نیز توصیه می‌شود. لنوو توی این مدل از یه نمایشگر 11.6 اینچی استفاده کرده که کیفیت تصویر خیلی خوبی داره و رنگ‌ها رو خیلی دقیق و واضح نشون میده. روشنایی خوب نمایشگر بهتون اجازه میده از اون زیر نور آفتاب هم استفاده کنید. توی این مدلم از پردازنده سری Celeron اینتل همراه با پردازنده گرافیکی UHD اینتل استفاده شده که قدرت پردازش خوبی دارن و میتونن برنامه‌های ضروری و کاربردی مورد نیاز شما رو اجرا کنن. لپتاپ 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی SSD و 4 گیگابایت حافظه رم DDR4 داره که میتونید ازش برای ذخیره اطلاعاتتون استفاده کنید. لنوو توی این مدل از یه باتری 2 سلولی استفاده کرده که از شارژ سریع پشتیبانی می‌کنه و با یه بار شارژ شدن، میتونه تا 5 ساعت دوام بیاره.

لپ تاپ ایسوس مدل E410

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار