راهنمای خرید بهترین لپ تاپ برای برنامه نویسی دیجی 63

جدیدترین و داغ‌ترین مطالب را در شبکه‌های اجتماعی شهرسخت‌افزار دنبال کنید. مدل msi که پیشنهاد دادین کمی گرانتر از لنوو هست، اما در کل گزینه بهتریه. بهره می‌برد و همچنین با یک طراحی جذاب و منحصر به فرد تولید شده است که می‌تواند کاربران بسیاری را مجذوب خود کند. است و قابلیت حمل بالایی دارد و از پس اکثر کارهای روزمره‌ی کاربران بر می‌آید.

این CPU دارای 6 مگابایت حافظه کش است و قدرت آن برای این محدوده قیمت کافی است. البته این پردازنده متعلق به نسل 10 اینتل است و در حال حاضر کمی قدیمی بهترین لپ تاپ برای معماری ۲۰۲۲ شده است. ارتقای رم لپ تاپ به راحتی قابل انجام است و شرکت گارانتی کننده لپ تاپ (بدون از بین رفتن گارانتی) این کار را انجام می‌دهد. رم آن 4 گیگابایت است؛ پس توصیه ما این است که برای جلوگیری از کاهش سرعت به خاطر رم پایین، حتما رم این لپ تاپ را ارتقا دهید. 4 گیگابایت؛ برای اجرای روان کارهای بسیار سبک و ساده تقریبا کافی است ولی باعث کندی لپ تاپ می‌شود.

رم لنوو آیدیاپد گیمینگ ۳، ۸ گیگابایت بوده و از نوع DDR4 است و ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD دارد. این مدل از پردازنده سری رایزن ۵ مدل ۵۶۰۰H بهره برده و پردازنده گرافیکی انویدیا GTX 1650 دارد. لپ‌تاپ‌هایی که قیمت آن‌ها تا ۳۵ میلیون است به عنوان لپ‌تاپ‌های میان‌رده شناخته می‌شوند. اندازه ها در 14 اینچ، 15 اینچ و… تقسیم بندی می شوند که حدود 15 اینچ مناسب می باشد و این موضوع سلیقه ای است. در ادامه ما به شما 10 تا از پر فروش ترین لپ تاپ ها را معرفی می کنیم. همچنین مشخصات هر لپ تاپ و برسی کوتاهی از آن نیز گفته شده است تا خیلی راحت تر بتوانید انتخاب کنید.

با افزایش قیمت دلار در بازار ایران، روز به روز قیمت لپ تاپ و قطعات کامپیوتر نیز افزایش پیدا کرد. به صورتی که قیمت یک لپ تاپ متوسط 2 میلیون تومانی در سال 1393، به یک لپ تاپ 8 میلیون تومانی در سال 1398 و 20 میلیون تومانی در سال 1401 تبدیل شد. با این وضعیت قیمت و گوناگونی قطعات و لپ تاپ‌ها، چه سخت‌افزار و سیستمی را می‌توانیم انتخاب کنیم که بیشترین ارزش خرید را داشته باشد و مقرون‌به‌صرفه در نظر گرفته شود. این لپ تاپ با توجه به قطعات سخت افزاری که دارد، واقعا یک انتخاب فوق العاده است و جزو یکی از جدیدترین کانفیگ‌ها از این سری است که در بازار وجود دارد و می‌توانید آن را خریداری کنید. به نظر من لپ تاپ شماره 3 لیست برای شما مناسبه و قیمتش هم تقریبا در محدوده مورد نظر شماست.

بهترین لپ تاپ با قیمت 10 میلیون تومان در آبان 1401 ، این لپ تاپ است که به نسبت قیمت بازخورد و کارایی بسیار خوبی دارد و ارزان ترین لپ تاپ لنوو هم هست. اگر به دنبال بهترین لپ تاپ ایسوس تا 20 یا 25 میلیون تومان هستید، لپ تاپ ایسوس VivoBook R564JPرا حتما خریداری کنید. در جایگاه سوم ما برای بهترین لپ تاپ تا 15 میلیون تومان، لپ تاپ R565EA – BQ1979 از برند ایسوس قرار دارد. این لپ تاپ مجهز به بهترین پردازنده محدوده قیمت 15 میلیون است و به لطف حافظه SSD با ظرفیت 256 گیگابایت، سرعت بالایی در باز کردن نرم افزارها و بالا آمدن ویندوز دارد.

  • ما در وب‌سایت «بیگ سرچ» محصولات و خدمات مختلف را در دسته‌بندی‌های متفاوت، به‌صورت دقیق بررسی کرده و بهترین آن‌ها را کاملا بی‌طرفانه به شما معرفی می‌کنیم.
  • یعنی از بدنه پلاستیکی کاملا ساده استفاده شده و نمی‌توان ویژگی خیلی خاصی را در آن‌ها دید.
  • رم آن 12 گیگابایت است که یک امتیاز مهم است و کارایی لپ تاپ را به خوبی افزایش می‌دهد.
  • این صفحه به صورت 24 ساعته کنترل و بروز رسانی می شود.ما همواره بازار را رصد کرده و در صورت وجود محصولات برتر ، آن ها را جایگزین می کنیم.
  • همچنین نمایشگر FHD لپ تاپ دارای نرخ بروزرسانی 165 هرتزی است که به روان اجرا شدن بازی‌ها به خوبی کمک خواهد کرد.
بله در این لیست ما بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت از جمله بهترین لپ تاپ تا 10 میلیون و بهترین لپ تاپ تا 15 میلیون تومان را نیز بررسی کرده ایم. اگر شما قصد خرید لپ تاپ برای انجام کارهای ساده و روزمره، تماشای فیلم، وبگردی و انجام کارهای مدرسه یا تحقیقات دانشگاه و… را دارید، پیشنهاد ما به شما خرید لپ تاپ های پایین رده است. اگر تصمیم نهایی خود را در این مورد گرفته‌اید، انتخاب و خرید لپ تاپ ایسوس Core i3 یک انتخاب منطقی خواهد بود.

در مقابل، کاربرانی که برای خرید لپ تاپ با ارزان ترین قیمت در اینترنت جستجو می‌کنند، کار بسیار ساده‌تری پیش رو دارند. کافی است با ورود به بخش لپ تاپ در قسمت محصولات زومیت، مشخصات لپ تاپ‌های مختلف را با هم مقایسه کنید. پس از بررسی عکس‌های محصول و انتخاب یک مدل می‌توانید به بخش قیمت محصول رفته و قیمت روز لپ تاپ مورد نظر خود را در فروشگاه‌های مختلف مشاهده کنید.

لپ تاپ Asus VivoBook R465FA i3

همچنین یک task manager به روز شده، مدیریت فایل ساده و مجموعه ای از برنامه های داخلی را ارائه می دهد. سلام وقت بخیر .رشته من کامپیوتر هست و به همین دلیل میخوام لپ تاپ بخرم لپ تاپ تا ۱۵ میلیون چی پیشنهاد میکنید؟ میخوام نگه دارم و در آینده که برنامه نویس شدم هم مشکلی نداشته باشم. با سلام ببخشید آیا لپ تاپ matebook d15 با مشخصات زیر و قیمت ۲۱ تومان ارزش خرید دارد یا از آن با همین قیمت بهتر هم هست .

جستجو در شهر سخت افزار

رم مورد نیاز لپ تاپ گیمینگحافظه رم در لپ تاپ‌های گیمینگ به پردازنده کمک می‌کند تا دستورات مختلف سریع‌تر پردازش شوند. به همین دلیل هرچقدر که ظرفیت حافظه رم، نوع چیپ حافظه از نظرDDR و فرکانس پردازنده بیشتر باشد، سرعت کار پردازنده بالاتر می‌رود. با وجود عملکرد بهتر پردازنده نیز بازی‌ها روان‌تر اجرا شده و می‌توان از فریم ریت بهتر لذت برد. گرافیک مورد نیاز لپ تاپ گیمینگاولین موضوعی که باید برای خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ بدانید، چیپ پردازنده گرافیکی است؛ زیرا این چیپ روی نحوه اجرا شدن بازی‌های گرافیکی تاثیر چشم‌گیری خواهند داشت. دو شرکت انویدیا و ای ام دی هستند که وظیفه تولید این چیپ‌های گرافیکی را برعهده دارند. همچنین این دو شرکت چیپ‌ها را در سری‌های گوناگون با توانایی کاری متفاوت تولید خواهند کرد.

بهترین گوشی پرچمدار شیائومی 2022 [آبان 1401]

راهنمای خرید بهترین لپ تاپ برای برنامه نویسی دیجی 63

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار