دریچه کولر سقفی در 4 مدل با جنس و ابعاد مختلف سازه صنعت

مشتریان اغلب علاقه مند به این هستند که دریچه های تنظیم هوای خود را شست و شو دهند، دریچه هوای آبی آلومینیومی این امکان را برای مشتریان فراهم نموده است. همان‌طور که گفته شد دریچه‌ها از اجزای مهم کانال کشی کولر و وسایل سرمایشی و گرمایشی هستند. این وسیله در بخش‌های مختلف ساختمان‌های اداری، تجاری، مسکونی، ورزشی و … قرار می‌گیرد. در گذشته نوع ساده‌ای از این دریچه‌ها در دسترس بود که در تمام مکان‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفت.

طراحی سایت

همانطور که از نام این دریچه کولر پیداست ، هوای داخل کانال کولر از معابر یا خطوط افقی و گریلی این دریچه کولر به محیط پرتاب می گردد . ساختار دریچه کولر خطی مانند دیگر دریچه کولر ها از یک فریم در اطراف و خطوط گریلی در داخل فریم تشکیل می شود . جنس این مدل دریچه کولر عموماً از آلومینیوم است ، اما بنا به درخواست کارفرما از آهن و استیل هم ساخته می شود . عرض فریم دریچه کولر خطی بین ۳ تا ۵ سانت متغیر است و جای پیچ ها روی فریم تعبیه میشود .

دریچه کولر سقفی در 4 مدل با جنس و ابعاد مختلف سازه صنعت

به صورت مشابه با موارد بالا، قیمت این دریچه کولر نیز به عواملی چون ابعاد،کیفیت رنگ و وزن جنس مصرفی وابسته است. جهت آگاهی از قیمت دریچه کولر جدید می توانید هم اکنون با کارشناسان فروش شرکت تهران دما آرکا تماس حاصل فرمایید. تنظیم دریچه کولر در زمان هدایت هوای آن در منازل مسکونی بسیار مهم است. خوشبختانه امروزه محصولات تولید شده در کارخانه های صنعتی این قابلیت را دارا می باشند. بیش از 90 درصد از کالاهای شرکت تهران دما تنظیم دریچه کولر دارند.

  • این دریچه ها معمولا بصورت دیواری مورد استفاده قرار می گیرند، اما استفاده در سقف نیز هیچ اشکالی در کارکرد آنها ایجاد نخواهد کرد.
  • پس از این دیگر هیچ حشره ای به درون محیط زندگی و کار ما ورود نخواهد کرد.
  • یکی دیگر از نمونه‌ دریچه‌های تولید شده دریچه کولر pvc می‌باشد.
  • این محصول در مکان ها و محیط های گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • به همین دلیل در این مقاله تلاش نمودیم تا برخی از نکات مهم در خصوص خریداملاک گیلان را بیان داریم.
  • اغلب دریچه کولرهای سقفی 4 طرفه و مشبک به صورت مربع شکل ارائه دریچه کولری می شوند.

این دریچه اغلب اوقات بصورت سقفی نصب و استفاده میشود، ولی در موارد ویژه بصورت دیواری نیز قابل استفاده است. ابعاد این محصول بصورت کاملا اختیاری از سوی کارفرما اعلام و بدون محدودیت قابل ساخت و عرضه می باشد. این نوع دریچه کولر با درب الومینیومی بصورت کشویی تعبیه شده تا از ورود گرد و خاک به داخل خانه جلوگیری کند. شرایط مکانی زمین در زمانخرید املاک در گیلانمی تواند گزینه بسیار مهمی باشد.

افراد در محیط ها به منظور انجام اینکار می بایست ابتدا دمپر روی دریچه کولر را کاملا ببندند. برای جلوگیری از ورود هوای 20 درصد باقیمانده روی دریچه کولرها را با مقوا و درپوش مخصوص می بندیم. دریچه کولر روشنایی برای نور پردازی در محیط ها استفاده می شود.

برخی از مشتریان علاقه مند هستند تا طرحی نو در دریچه کولر آبی ایجاد شود. به همین دلیل مردم محصول مورد نیاز خود را سفارش می دهند و تهران دما نیز در کوتاهترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت کالای آنان را در طرح ها و رنگ های گوناگون تولید می کند. از جمله جدیدترین محصولات می توان به دریچه کولرهای خطی 30 درجه دمپردار، خطی 90 درجه و همچنین چوبی درپوش دار اشاره نمود. دریچه های جدید علاوه بر اینکه به روز اند، زیبا و منحصر به فرد هم می باشند. همچنین کارایی مدل های جدید نسبت به مدل های قدیمی متفاوت است. تمرکز طراحان و سازندگان دریچه کولر بر روی ساخت و عرضه اقلام تهویه هوا و تهویه مطبوع می باشد.

قیمتهای انواع دریچه

دریچه‌های آلومینیومی با کیفیت بالا معمولا اندکی ضخامت بیشتری نسبت به دریچه‌های آلومینیومی با ضخامت پایین دارند. در این مطلب به تفاوت های خرید دریچه کولر به صورت حضوری و غیر حضوری می پردازیم. در خرید دریچه کولر به صورت فیزیکی و حضوری مشتریان میبایست حتما به مراکز فروش دریچه کولر مراجعه نمایند.

در این مجموعه انواع گوناگونیدریچه کولراز جنس آلومینیومی،آهنی و چوبی تولید می شود. از سایر محصولات تهران دما می توانیم به دریچه کولرهای خطی،سقفی،دمپردار،بدون دمپر و انواعدریچه کولربازدید اشاره کرد. تهران دما خدمات پس از فروش ارائه می نماید و همچنینقیمت دریچه کولررا بسیار مناسب و مطلوب در نظر گرفته است.

با چرخش این پره‌ها می‌توان میزان ورود هوای کولر و جهت وزش آن را تغییر داد. برای ساخت و تولید دریچه کولر با کیفیت و استاندارد نیاز به افراد با تجربه در کارگاه و کارخانه سازنده میباشد. همین تجربه و دقت است که در نهایت باعث ارائه محصولی با کیفیت به خریدار میشود. در هنگام ساخت دریچه کولر موارد مهمی وجود دارد که کارشناس تولید باید به آن دقت کند..

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار