دریچه بازدید فن کویل گروه صنعتی عباس نژاد فروش دریچه فن کویل در مشهد

برای ساخت دریچه زیر فن کویل ابتدا چهارچوبه محل نصب دریچه را سایز دریچه زیر فن کویل می زنیم . این گونه طول و عرض فریم دریچه زیر فن کویل را احتساب بادخور تعیین میکنیم . حال می توان فریم دریچه زیر فن کویل را برش داد و سپس نسبت به گوشه زنی اضلاع فریم دریچه زیر فن کویل اقدام خواهد شد . با گوشه زنی اضلاع فریم دریچه زیر فن کویل به صورت ۴۵ درجه ، از گونیا بودن فریم دریچه زیر فن کویل مطمین می شویم .

ضخامت کلی صفحه این دریچه زیر فن کویل ساده یک میلی متر است اما اگر ابعاد دریچه زیر فن کویل بزرگتر از حد معمول باشد می توان از صفحه ضخیم تری استفاده کرد. دریچه بازدید زیر فن کوئل مشبک از نوع وزنه ای می‌باشد این دریچه به صورت کلاف ثابت به سقف متصل می‌شود و درصورت جابجایی باید به صورت وزنه ای اقدام به جابجایی آن نمود. این دریچه زیر فن کویل از ورق آلومینیوم تولید می گردد.فریم این دریچه زیر فن کویل از پروفیل آلومینیوم با عرضهای ۳ و ۵ سانتی ساخته میشود. پس از در آوردن دریچه زیر فن کویل از داخل کوره ،این محصول توسط مشمای حباب دار بسته بندی می شود تا از هر گونه آسیب دیدگی و خراش مصون بماند . از دیگر مزیت های رنگ کوره ای ، انتخاب کد رنگ مورد نظر کارفرما و متناسب با محیط می باشد . درب دریچه زیر فن کویل در هر طرف باید یک میل کوچکتر از فریم ساخته شود تا به راحتی باز وبسته شود .

برای ساخت دریچه زیر فن کویل از دو نوع فریم ۳ و ۵ سانتی می توان استفاده نمود. با توجه به سفارشی بودنِ ساختِ دریچه زیر فن کویل ،لذا هیچ محدودیتی در ساخت دریچه زیر فن کویل در ابعاد و سایزهای گوناگون وجود ندارد. به مانند دریچه گریل 9 سانتی‌متری بوده با این تفاوت که طول شیارهای گریل‌دار 18 سانتی‌متر بوده و ظاهر درپوش شلوغ‌تر از آن خواهد بود. قابلیت ساخت در دو سبک وزنه‌ای و لولایی در چندین رنگ برای این مدل نیز وجود دارد. گران ترین جنسی که برای دریچه فن کویل استفاده می شود جنس ام دی اف میباشد که ظاهر بسیار زیبایی به کار شما می دهد. مهم ترین عامل در قیمت گذاری دریچه بازدید جنس میباشد وابعاد و رنگ به کار رفته و نوع درب دریچه از دیگر عوامل تاثیرگذار بر قیمت میباشند.

برای استفاده کردن از ورق ضخیم تر باید در نظر داشت که وزن محصول بالا میرود و امکان جابجایی روی سقف مشکل تر میشود. برای نحوه اتصال گوشه های دریچه و هم جوش آرگون استفاده می گردد و بعد از جوشکاری نقاط جوش توسط ژل آن توکس تمیزکاری می گردد. اگر هوای برگشت دستگاه فن کویل از طریق کانال هوا تامین گردد ساختار درب دریچه بصورت کاملا بسته طراحی می شود. اگر هم قرار باشد هوای برگشت دستگاه فن کویل از طریق درب دریچه زیر فن کویل تامین گردد، درب آن باید بطور شیاردار طراحی شود. حال زمان ساخت درب دریچه زیرفن کویل لولایی آلومینیومی فرارسیده است.ابعاد درب دریچه زیر فن کویل تک گل لولایی از ابعاد داخلی فریم دریچه زیر فن کویل بدست می آید.

اجاق گاز صنعتی چهار شعله

منظور از پوشش رنگی است که برای دریچه ها و دمپر ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. گروه صنعتی تهویه کلوانی دریچه بازدید زیر فن کوئل مشبک را آغشته به رنگ پودری الکتروستاتیک می‌کند و آن را در کوره مخصوص با دمای معین قرار می‌دهد پس از طی زمان تعیین شده رنگ پودری الکتروستاتیک به طور کامل بر روی دریچه بازدید زیر فن کوئل مشبک مینشیند. شما میتوانید قبل از ثبت سفارش رنگی که دوست دارید بر روی دریچه بازدید زیر فن کوئل مشبک باشد را با توجه به سلیقه خودتان تعیین نمایید. گروه صنعتی تهویه کلوانی با استفاده از بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه که در بازار موجود می‌باشد برای ساخت دریچه بازدید زیر فن کوئل مشبک استفاده می‌کند.

داده های طراحی چیلر هواخنک

دریچه بازدید فن کویل گروه صنعتی عباس نژاد فروش دریچه فن کویل در مشهد

جهت اطلاع از قیمت و خرید دریچه بازدید زیر فن کوئل مشبک از طریق واتساپ و یا صفحه تماس با ما اقدام نمائید. از لحاظ جنس ساخت نیز دریچه زیر فن کویلداخل با دو نوع متریال آلومینیوم و چوبی ساخته می شود. برای پوشش دریچه های آلومینیومی از رنگ کوره ای و برای دریچه های چوبی از پوشش پلی یورتان استفاده می شود. به طور کلی ابعاد دریچه فن کویل سقفی متناسب با مدل و ظرفیت و حجم هوادهی دستگاه متغیر و متفاوت می باشد. بر این اساس، طول و عرض و ارتفاع دریچه ها با نوع و مدل و ظرفیت هوادهی فن کویل ارتباط مستقیم و تنگاتنگ دارد.

  • با توجه به اینکه هر چه مکش بهتر باشد راندمان دستگاه بالاتر می رود انتخاب درست دریچه های زیر دستگاهی یکی از موارد کلیدی در مصرف بهینه دستگاه می باشد.
  • دریچه زیر فن کویل گل سقفی بوسیله رنگ پودری استاتیک بصورت کوره ای پوشش داده می شود.
  • قبل از سفارش ساخت به سازنده باید اندازه داخلی کلاف در طول و عرض گرفته شود و اطلاع داده شود تا میزان بادخور از آنها کسر گردد.
  • تمامی دریچه های بازدید فن کویل قابلیت لولایی با قفل زیمنس و یا کشویی با قفل و یا وزنی را دارد که بنا بر محیط و ارتفاع دستگاه تا دریچه و یا حتی سلیقه مشتری قابل ساخت می باشد.
  • هرگونه کپی برداری از محتوای موسسه فنی مختاری ممنوع میباشد و مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.
برای اینکه نصب به درستی انجام شود و دریچه روی زمین سقوط نکند، باید قاب اصلی روی یک سازه فلزی نصب شود. حتما قبل از ثبت سفارش و اقدام به خرید دریچه بازدید، اندازه دقیق کلاف داخلی را گرفته و به سازنده بدهید. دریچه بازدید زیر فن کوئل مشبک دارای پره های ثابت و بدون حرکت می‌باشد مشبک ها شکلی شبیه به لانه زنبور دارد. در ساخت آن از پروفیل با کیفیت و ورق با کیفیت از جنس آلومینیوم استفاده می‌شود. امکان دسترسی به صورت وزنه ای نیز یکی دیگر از ویژگی های دریچه بازدید زیر فن کوئل مشبک می‌باشد. یکی دیگر از ویژگی ها، نصب فیلتر در قسمت دریچه تعبیه شده جهت برگشت هوای فن کویل می‌باشد.

بنابراین باید صفر به صفر هر بُعد از کلاف به طور دقیق محاسبه گردد .این ابعاد به کارخانه اعلام می شود . لازم به ذکر است که هرگونه بادخور جهت فرو رفتن دریچه زیر فن کویل درون حفره به عهده سازنده می باشد . یکی دیگر از نکات مهم که باید در نظر گرفته شود ، گونیا بودن ساختار دریچه زیر فن کویل می باشد . برای این کار لزوماً باید کلاف که پایه ی کار می باشد نیز کاملاً گونیا باشد تا هنگام نصب هیچ مشکلی برای نصاب پیش نیاید . دریچه زیر فن کویل خطی طرح اسلوت بصورت پیچ ازرو و پیچ مخفی در محل مورد نظر تعبیه می شود. دریچه کله قندیِ استفاده شده در بدنه درب دریچه زیر فن کویل خطیِ کله قندی برای جلوگیری از تردد حشرات از میان ِ آن،می تواند بصورت توری دار تعبیه گردد.

فریم دریچه زیر فن کوئل ساده در دو سایز ۳ و ۵ سانتیمتری ساخته می شود. گوشه زنی با زاویه ۴۵ درجه صورت می پذیرد تا اضلاع کاملاً قائمه باشند. در این مرحله جای پیچ ها را روی فریم تعبیه می کنیم، زیرا پس از رنگ آمیزی دریچه زیر فن کویل نباید به آن آسیب و خراشی وارد شود. بعد از ساخت فریم دریچه زیر فن کویل جای پیچ ها را روی آن تعبیه می کنیم .

قیمت مینی چیلر آب خنک 10 تن محصول شرکت رادکو

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار