دانلود 10 درس آموزش تعمیرات ای سی یو ecu خودرو رایگان هنر فردی | آموزشگاه کاسپین تبریز

این دوره آموزشی تنها مختص دانشجویان رشته مکانیک و یا الکترونیک نبوده و تمامی افراد می توانند در این کلاس ها شرکت نمایند. آموزش ها به گونه ای است که مباحث از صفر تا صد در اختیار کارآموزان قرار داده می شود و در نتیجه افراد با هر تحصیلاتی که باشند می توانند در کلاس ها شرکت کرده و مهارت های مورد نیاز را کسب نمایند. ایسیو خودرو به عنوان واحد کنترل کننده عملکرد خودرو مانند دیگر قطعات الکترونیکی و میکرو چیپ ها نیاز به برنامه نویسی دارد.

  • با ثبتنام و شرکت در دوره آموزشی تعمیرات ECU ثمین خودرو، به عنوان یک تعمیرکار ایسیو حرفه ای و متخصص می توانید وارد بازار کار تعمیرات کامپیوتر ماشین شوید و درآمد بالایی کسب کنید.
  • ابتدای سخن را با معنای کلمه ای سی یو شروع می‌کنیم و آن همان واحد کنترل موتور است و به آن هم می‌گویند که به معنای engine control madule یعنی ماژول کنترل کننده موتور است.
  • دراین دوره کلاس های آموزشی استاد محترم بسیار خوب و شیوا تمام اطلاعات ، نسبت به کامپیوتر خودرو را در اختیار بنده قرار دادند.
  • شما بعد از گذراندن کلاس تعمیرات ایسیو، می توانید آزمون فنی دهید و مدرک بین المللی فنی و حرفه ای را دریافت کنید.
موتورها قبلاً این مقدار و نسبت مخلوط را توسط دستگاه اندازه گیری کاملاً مکانیکی به نام کاربراتور کنترل می کردند که این دستگاه شامل مجموعه سوراخ هایی با قطر ثابت بود که موتور از طریق آنها سوخت را مکش می کرد. با توجه به نیازهای وسایل نقلیه مدرن که روی بهره وری سوخت و تولید گازهای گلخانه ای پایین تر تمرکز دارند، باید مخلوط هوا و سوخت کنترل دقیق تری شود. نه فقط در ایسیو بلکه در هرجایی که از الکترونیک استفاده شده است می‌توان از این دستگاه استفاده کرد. در ECU برای انتقال اطلاعات، مثل انتقال دیتا بین IC فلش که حافظه در آن قرار دارد و IC میکرو که پردازنده اصلی ایسیو می‌باشد، از سیستم شبکه استفاده شده است.

دانلود 10 درس آموزش تعمیرات ای سی یو ecu خودرو رایگان هنر فردی | آموزشگاه کاسپین تبریز بعد از سپری نمودن دوره آموزش تعمیرات تخصصی ای سی یو پارسه خود در تهران به کلیه دانشجویان و دانش آموختگان مدرک معتبر تخصصی پایان دوره اعطا میگردد. این ارتباطاتات نیاز به بستری برای تبادل دارند و همانند یک شبکه کامپیوتری بستری به نام شبکه استاندارد CAN که مخفف Controller Area Network است در خودروها فراهم شده تا بر روی آن تمام یونیت ها با استفاده از دو سیم با هم تبادل داشته باشند. پروسسور و کنترلر ECU ایسیو نیز دارای این توانایی در خود است تا با استفاده از شبکه CAN داده ها را ارسال یا دریافت نماید.گفتنی است که سیستم های عیب یاب خودرو یا همان انواع دیاگ ، معمولا در بستر شبکه CAN به ایسیو و دیگر یونیت ها وارد شده و گزارشی از خطا ها را نمایش می دهند. در ابتدا به دنبال کسب درآمد بالا از شغل تعمیر ایسیو خودرو نباشید و اجازه دهید که چند وقتی بر تجربه کاری شما افزوده شود. مشاهده انواع ایسیوهای خودروهای خارجی و ماشین های سنگین به شما در شناخت بهترایسیو کمک می کند. درآمد شغل تعمیر ایسیو خودرو به عواملی نظیر مهارت و تجربه استاد کار باز می گردد.

آیا آموزش رایگان تئوری تعمیرات ecu توصیه می شود؟

با توجه به تورم کشور هر ساله شاهد افزایش دستمزدها هستیم پس به این خاطر میانگین دستمزد تعمیر ایسیو را در این مقاله نمی توانیم بازگو کنیم چراکه چشم به هم میزنیم قیمت ها دو برابر شده و مبلغ درج شده به سرعت منقضی میشود. در پایان مدرک فنی و حرفه ای معتبر به کارآموزان اعطا می گردد که می تواند در آینده شغلی آن ها بسیار موثر بوده و جهت انجام مهاجرت به سایر کشورها نیز کارآمد باشد. این دوره به صورت حضوری، خصوصی و مجازی برگزار شده و افراد می توانند با توجه به بودجه ای که در نظر دارند هر یک از این دوره ها را انتخاب نمایند. شاگردی کردن در نمایندگی های مجاز شرکتهای خودرو سازی و یا شاگردی در مغازه می باشد که این یادگیری بسیار طولانی مدت می باشد و برای کسانی که می خواهند سریع وارد بازار کار این شغل شوند مناسب نیست و این سبک یادگیری بیشتر در سالیان قبل مرسوم بود است.

آموزش تعمیرات ای سی یو

با توجه اعتبار و سابقه انستیتو برترین اساتید کشور مجری آموزش شما خواهند بود. اگر سوخت زیاد واکسیژن بسیار کم باشد احتراق نامساعد بوده و اتلاف کننده است. اگر این مخلوط زیاد باشد موتور اصطلاحا “خفه” می کند و اگر خیلی کم باشد موتور قادر به تغذیه خود یا خودرو نخواهد بود. با استخدام در این شرکت ها ممکن است در ابتدا درآمد بالایی نداشته باشید اما در صورتی که در این شرکت ها استخدام شوید، ممکن است در ابتدای ورود، حقوق شما پایین باشد اما در مدت زمان کوتاهی درآمد شما به طور چشمگیری افزایش خواهد یافت. از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.

ویژگی‌های دوره آموزش تعمیرات ECU ایران تعمیرات

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار