تیشرت و پولوشرت مردانه خرید جدیدترین مدل تی شرت مردانه | topclothes

با و بدون دکمه در اواخر قرن نوزدهم توسط معدنچیان و غرفه‌داران به عنوان پوششی مناسب برای محیط‌های گرم مورد استفاده قرار گرفتند. تیشرت‌ها علاوه بر نوع دوخت، یقه و ابعاد، از نظر جنس هم با یکدیگر تفاوت دارند. آن‌ها می‌توانند از الیاف طبیعی یا مصنوعی تولید شوند یا اینکه ترکیبی از هر دو باشند. از رایج‌ترین پارچه‌هایی که برای تهیه تیشرت مورد استفاده قرار می‌گیرد، می‌توان به پارچه‌های نخی، پنبه‌ای، پلی‌استر، فلامنت، اسپان و جودون اشاره کرد. © 2020 کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به فروشگاه اینترنتی سارابارا میباشد. تیشرت راه راه همیشه از محصولات پر طرفدار بوده است و با توجه به طرح و رنگ متنوع با هر سلیقه ای می توان جور می شود.

تیشرت لانگ مردانه و یک استایل مدرن

خرید تیشرت آستین بلند Golden Gradient Crest Queen از فروشگاه اینترنتی تیشرت 1. جنس تیشرت آستین بلند از 100% الیاف پنبه بوده و ضخامت آن تقریباً دو برابر یک تیشرت آستین کوتاه است. چاپ روی تیشرت آستین بلند با پیشرفته ترین تکنولوژی چاپ دیجیتال انجام می شود. خرید تیشرت آستین بلند Classic Back In Black از فروشگاه اینترنتی تیشرت 1. خرید تیشرت آستین بلند High Voltage Rock & Roll AC/DC از فروشگاه اینترنتی تیشرت 1. خرید تیشرت آستین بلند We Salute You AC/DC از فروشگاه اینترنتی تیشرت 1.

  • در فصل پاییز و زمستان خرید تیشرت یقه اسکی مردانه یکی از انتخاب‌های آقایان برای ایجاد ظاهری شیک و گرم است.
  • انواع تیشرت مردانه شیک، اسپرت ساده و طرح دار از کاربردی‌ترین و پرطرفدارترین اجزای پوشش آقایان است.
  • از رایج‌ترین پارچه‌هایی که برای تهیه تیشرت مورد استفاده قرار می‌گیرد، می‌توان به پارچه‌های نخی، پنبه‌ای، پلی‌استر، فلامنت، اسپان و جودون اشاره کرد.
  • زمانیکه این فرم را کامل کردید، صفحه تایید پرداخت که شامل جزئیات محصولات انتخاب شده است نمایش داده می شود.
  • اگر در سایت ثبت نام نکرده اید، شما نیاز دارید تا فرم ثبت نام شامل اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی، آدرس ایمیل و کلمه عبور را کامل کنید.
  • سفارش شما پس از تایید نهایی، در سریعترین زمان ممکن تحویل خواهد شد.

همان‌طور که از اسمش پیداست، یقۀ این نوع تیشرت‌ها به شکل هفت فارسی است. آقایانی که صورت‌های گرد و شانه‌های پهنی دارند می‌توانند برای جذاب‌تر به نظر رسیدن، از انواع تیشرت یقه‌هفت استفاده کنند. همچنین، این نوع تیشرت‌ها شما را خوش‌اندام‌تر و خوش‌مشرب‌تر نشان می‌دهد.

http://atlasmarketing.irخرید تیشرت ملانژ Space Traveler IV از فروشگاه اینترنتی تیشرت 1. تیشرت 1 به عنوان اولین فروشگاه آنلاین تیشرت در ایران طرح دلخواه شما را بدون هیچ محدودیتی و با بالاترین کیفیت بر روی انواع محصولات چاپ می کند. برای سفارش تیشرت با طرح دلخواه می توانید از برنامه قدرتمند طراحی آنلاین تیشرت ما برای تمام محصولات استفاده کنید. شما می توانید انواع مختلفی از محصولات مانند تیشرت پسرانه، تیشرت دخترانه، هودی، سویشرت، تیشرت آستین بلند و تیشرت کراپ دخترانه را شخصی سازی کنید. این محصولات با امکان سفارشی سازی ایده های جالبی برای هدایای منحصر به فرد شما خواهند بود. هدایای سفارشی را می توانید با استفاده از طراح آنلاین ایجاد کنید.

انواع مدل تیشرت و پولوشرت مردانه

در این مجله خبری بهترین پوشاک تصویر از کیفیتی بسیار بالا برخوردار بوده و رنگ ها نیز درخشان می باشند. چاپ بر روی تیشرت های رنگی با استفاده از تکنولوژی رنگـ سفید در این روش ابتدا طرح با رنگ سفید چاپ و سپس طرح رنگی به عنوان لایه دوم چاپ می شود. این تکنولوژی تنها در دستگاه های مخصوص چاپ تیشرت پیشرفته وجود دارد. فروشگاه اینترنتی لباس سارابارا در اواخر سال ۱۳۹۶ با بکارگیری نزدیک به نیم قرن تجربه‌ی شرکت در زمینه تولید، پخش و خرده فروشی لباس مردانه و لباس زنانه تأسیس شد.

شستن لباس ، با این 9 ترفند لباس ها نو می مانند!

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار