تیشرت و پولوشرت مردانه خرید جدیدترین مدل تی شرت مردانه | topclothes

این مجله خبری بهترین پوشاک با درصد بالای پنبه‌ برای فصل تابستان پرطرفدارتر هستند و قیمت بالاتری‌ دارند. محصولاتی که درصد پلی استر آن‌ها زیاد است کیفیت و قیمت پایین‌تری دارند. برای خرید تیشرت و پولوشرت مردانه مهم‌ترین معیاری که باید در نظر گرفته شود سایز و قواره آن است.

۵ نکته برای خرید و استفاده از انواع شال گردن مردانه و پسرانه

خرید تیشرت ملانژ Lost in the Wild از فروشگاه اینترنتی تیشرت 1. جنس تیشرت از 100% الیاف پنبه بوده و چاپ تیشرت با پیشرفته ترین تکنولوژی چاپ دیجیتال انجام می شود. خرید تیشرت ملانژ You Matter Atom Science از فروشگاه اینترنتی تیشرت 1.

تیشرت مردانه طرح دار مشکی 2565

برای خرید بالای 250 هزار تومان ارسال محصولات رایگان انجام می گیرد. اگر قصد خرید تیشرت مردانه دارید، سارابارا بهترین انتخاب برای شماست. خرید تیشرت مردانه در رنگ ها و مدل های متنوع در فروشگاه اینترنتی سارابارا امکان پذیر است. در صورت عدم رضایت از جنس خریداری شده می توانید آن را طی 7 روز مرجوع فرمایید.

http://atlasmarketing.ir

علاوه بر طرح، رنگ تیشرت معیار دیگری است که برای خیلی از آقایان مورد توجه است. انتخاب رنگ‌های صورتی، زرد، قرمز و بنفش انتخاب‌های جسورانه‌ای است و رنگ‌های سفید، مشکی و ذغالی به دلیل سادگی و سهولت در ست شدن انتخاب‌های محافظه کارانه‌ای محسوب می‌شوند. این مدل ها با تنوع زیادی که در طرح و رنگ دارد برای انواع تیپ های اسپرت، روزمره و یا رسمی ترمناسب است.

۳۰ مدل پالتو زنانه زمستانی ۱۴۰۱

تیشرت‌های آستین‌بلند دکمه‌دار ترکیبی از تیشرت‌های ملوانی و یقه‌هفت هستند. یقه در این نوع تیشرت با چند دکمه همراه است که تا اواسط قفسه سینه ادامه پیدا می‌کند. تیشرت‌های آستین‌بلند دکمه‌دار به‌ویژه برای مردانی با اندام عضلانی و قفسه سینۀ فراخ مناسب هستند.

  • یکی دیگر از مدل‌های تیشرت‌ آستین‌بلند مردانه، تیشرت آستین رگلان است که آستین در آن می‌تواند طول‌های مختلفی داشته باشد؛ از آستین سه‌ربع تا آستین کامل.
  • این محصولات با امکان سفارشی سازی ایده های جالبی برای هدایای منحصر به فرد شما خواهند بود.
  • سفارش شما پس از تایید نهایی، در سریعترین زمان ممکن تحویل خواهد شد.
  • زمانیکه این فرم را کامل کردید، صفحه تایید پرداخت که شامل جزئیات محصولات انتخاب شده است نمایش داده می شود.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار