تیشرت مردانه خرید تی شرت مردانه 2023 قیمت عالی وب‌پوش | topclothes

فرآیند خرید محصولات از سایت ما طوری طراحی شده تا آسان، سریع و امن باشد. زمان تقریبی ارسال سفارش ها ( بین 8 تا 10 روز کاری ) توسط پست پیشتاز میبباشد. لباس‌های ساده T شکل از زمان‌های قدیم بخشی از لباس‌های بشر بوده است. لباس‌هایی شبیه به تی‌شرت‌هایی که در اوایل تاریخ می‌پوشیدند، عموماً تونیک نامیده می‌شوند . می توانید استایل خاص خود را با بهترین کالاهای برندهای جهان بسازید. در بخش تخفیف ها کد تخفیف را در کادری که با نام “کد” نامگذاری شده وارد و گزینه “افزودن” را انتخاب کنید.

مارول کامیکس: طرح هایی بهتر از اینها را پیدا نخواهید کرد!

تعیین سایز مناسب تیشرت به نوع لباسی که قصد دارید تهیه کنید بستگی دارد اما در هر صورت، قواعدی هست که اگر از آن‌ها پیروی کنید، می‌توانید تیشرت مناسب‌تری را برای اندام خود بخرید. به‌عنوان یک دستورالعمل این را به خاطر داشته باشید که خط شانۀ تیشرت باید خط طبیعی شانۀ شما را نشان بدهد، نه اینکه تابع استایل، برش یا قالب آن باشد. همچنین از نظر طول، تیشرتی ایده‌آل است که تا قسمت بالایی یا میانی فاق ادامه پیدا کند. آستین‌ها در یک تیشرت معمولی، نباید زیاده از حد تنگ باشند و همین که دستان شما را در لباس آزاد باشد، کافی است.

  • مدل آستین بلند مردانه اسپرت برای تکمیل استایل کژوال و روزمره در پاییز و زمستان کاربرد زیادی دارد.
  • گفتنی است که در تولید پولوشرت‌ها از پارچه‌ای با بافت جودون استفاده می‌شود.
  • شما می توانید انواع مختلفی از محصولات مانند تیشرت پسرانه، تیشرت دخترانه، هودی، سویشرت، تیشرت آستین بلند و تیشرت کراپ دخترانه را شخصی سازی کنید.
  • تیشرت یقه گرد مردانه یکی معروف ترین و پرطرفدار ترین محصولات در صنعت پوشاک آقایان به شمار می رود که با توجه به طرح و رنگ متنوع مناسب برای اکثر تیپ های کژوال و اسپرت مردانه می باشد.
  • حساب کاربری شما هویت شما در مروسی میباشد در حفظ اطلاعات حساب خود کوشا باشید .

برای مجله خبری بهترین پوشاک روی تیشرت در روش های معمولی تصویر با استفاده از حرارت و به صورت عکس برگردان از کاغذ بر روی تیشرت قرار می گیرد، که این نوع چاپ دارای کیفیتی پایین بوده و رنگ ها نیز کدر می باشند. در روش چاپ دیجیتال مستقیم که پیشرفته ترین روش چاپ تیشرت می باشد، رنگ به صورت جوهر افشان و با دقت بسیار بالا بر روی تیشرت پاشیده می شود. چاپ بر روی تیشرت های رنگی با استفاده از تکنولوژی رنگ سفید انجام می شود. در این روش ابتدا طرح با رنگ سفید چاپ و سپس طرح رنگی به عنوان لایه دوم چاپ می شود.

آیا در چاپ دیجیتال بر روی تیشرت رنگ به الیاف پارچه نفوذ می کند؟

حساب کاربری شما هویت شما در مروسی میباشد در حفظ اطلاعات حساب خود کوشا باشید . با ثبت نام در بخش کاربری به عنوان طراح ، پس از تایید توسط مروسی ، شما به عنوان عضوی از خانواده مروسی خواهید شد و هزاران مشتری منتظر طرح های بینظیر شما خواهند بود . تیم مروسی ایده همکاری در فروش را بررسی و تحلیل کرده و با ایجاد بستری برای توسعه و همکاری با طراحان عزیز “من طراح هستم ” را پایه گذاری نموده است . پرداخت شما از طریق درگاه های بانکی پاسارگاد و ملت انجام شده و شما با هر کارت عضو شتاب قادر به خرید از مروسی خواهید بود . ویکی‌پدیا® علامتی تجاری متعلق به سازمان غیرانتفاعی بنیاد ویکی‌مدیا است. سفارش شما پس از تایید نهایی، در سریعترین زمان ممکن تحویل خواهد شد.

http://atlasmarketing.irاین نوع تیشرت مردانه اسپورت، از دهۀ نود میلادی رواج پیدا کردند و در مقابل تیشرت‌های اسلیم‌فیت دسته‌بندی می‌شوند. نکتۀ جالب این‌جاست که تیشرت‌های بگی الزاما اورسایز نیستند و فقط کمی گشادتر و راحت‌تر از تیشرت‌های کلاسیک به‌حساب می‌آیند. این سوالی متداول برای کسانی است که می خواهند برای اولین بار تیشرت یا سویشرت با چاپ دیجیتال خریداری کنند.

مزیت های تیشرت[ویرایش]

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار