تیشرت مردانه خرید تی شرت مردانه 2023 قیمت عالی وب‌پوش | topclothes

با و بدون دکمه در اواخر قرن نوزدهم توسط معدنچیان و غرفه‌داران به عنوان پوششی مناسب برای محیط‌های گرم مورد استفاده قرار گرفتند. تیشرت‌ها علاوه بر نوع دوخت، یقه و ابعاد، از نظر جنس هم با یکدیگر تفاوت دارند. آن‌ها می‌توانند از الیاف طبیعی یا مصنوعی تولید شوند یا اینکه ترکیبی از هر دو باشند. از رایج‌ترین پارچه‌هایی که برای تهیه تیشرت مورد استفاده قرار می‌گیرد، می‌توان به پارچه‌های نخی، پنبه‌ای، پلی‌استر، فلامنت، اسپان و جودون اشاره کرد. © 2020 کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به فروشگاه اینترنتی سارابارا میباشد. تیشرت راه راه همیشه از محصولات پر طرفدار بوده است و با توجه به طرح و رنگ متنوع با هر سلیقه ای می توان جور می شود.

چاپ طرح دلخواه روی تیشرت – تیشرت وان

تیشرت‌های پولو توسط بازیکنان معروف گلف در جهان معروف شده‌اند و به‌واسطۀ دکمه‌های اندکی که دارند، حس جدی‌تر و فرمال‌تری را به شما می‌دهند. گفتنی است که پولوشرت‌ها بیشتر برای افراد لاغر اندام مناسب هستند. گفتنی است که در تولید پولوشرت‌ها از پارچه‌ای با بافت جودون استفاده می‌شود.

  • مدل آستین بلند مردانه اسپرت برای تکمیل استایل کژوال و روزمره در پاییز و زمستان کاربرد زیادی دارد.
  • یقه در این نوع تیشرت با چند دکمه همراه است که تا اواسط قفسه سینه ادامه پیدا می‌کند.
  • گفتنی است که در تولید پولوشرت‌ها از پارچه‌ای با بافت جودون استفاده می‌شود.
  • در سارابارا سعی بر این است که تجربه شیرینی برای مشتریان در زمینه خرید اینترنتی لباس رقم بزنیم.
  • حساب کاربری شما هویت شما در مروسی میباشد در حفظ اطلاعات حساب خود کوشا باشید .

همان‌طور که از اسمش پیداست، یقۀ این نوع تیشرت‌ها به شکل هفت فارسی است. آقایانی که صورت‌های گرد و شانه‌های پهنی دارند می‌توانند برای جذاب‌تر به نظر رسیدن، از انواع تیشرت یقه‌هفت استفاده کنند. همچنین، این نوع تیشرت‌ها شما را خوش‌اندام‌تر و خوش‌مشرب‌تر نشان می‌دهد.

تیشرت‎‌هایی مختص بدن‌سازان

خرید تیشرت آستین بلند Golden Gradient Crest Queen از فروشگاه اینترنتی تیشرت 1. جنس تیشرت آستین بلند از 100% الیاف پنبه بوده و ضخامت آن تقریباً دو برابر یک تیشرت آستین کوتاه است. چاپ روی تیشرت آستین بلند با پیشرفته ترین تکنولوژی چاپ دیجیتال انجام می شود. خرید تیشرت آستین بلند Classic Back In Black از فروشگاه اینترنتی تیشرت 1. خرید تیشرت آستین بلند High Voltage Rock & Roll AC/DC از فروشگاه اینترنتی تیشرت 1. خرید تیشرت آستین بلند We Salute You AC/DC از فروشگاه اینترنتی تیشرت 1.

http://atlasmarketing.ir

مجله خبری بهترین پوشاک تیشرت ملانژ Space Traveler IV از فروشگاه اینترنتی تیشرت 1. تیشرت 1 به عنوان اولین فروشگاه آنلاین تیشرت در ایران طرح دلخواه شما را بدون هیچ محدودیتی و با بالاترین کیفیت بر روی انواع محصولات چاپ می کند. برای سفارش تیشرت با طرح دلخواه می توانید از برنامه قدرتمند طراحی آنلاین تیشرت ما برای تمام محصولات استفاده کنید. شما می توانید انواع مختلفی از محصولات مانند تیشرت پسرانه، تیشرت دخترانه، هودی، سویشرت، تیشرت آستین بلند و تیشرت کراپ دخترانه را شخصی سازی کنید. این محصولات با امکان سفارشی سازی ایده های جالبی برای هدایای منحصر به فرد شما خواهند بود. هدایای سفارشی را می توانید با استفاده از طراح آنلاین ایجاد کنید.

انواع تیشرت مردانه

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار