تیشرت مردانه خرید تیشرت مردانه آستین کوتاه،پولوشرت جودون مردانه در فروشگاه اینترنتی سارابارا | topclothes

شستن دستی لباس ها یکی از ساده ترین چیزهایی است که می توانید برای مراقبت از لباس های حساس یا گرانبها انجام دهید. برای داشتن تجربه خرید بهتر برای حساب شخصی خود کلمه عبور تعیین کنید. برای یک ظاهر زیبا و البته راحت، هیچ چیز مانند یک تیشرت مردانه نمی تواند خیالمان را راحت کند. اگر قبلا آدرس را ثبت کرده اید، یکی از آدرس های مورد نظرتان را برای ارسال کالا انتخاب کنید.

  • هدایای سفارشی را می توانید با استفاده از طراح آنلاین ایجاد کنید.
  • خرید تیشرت مردانه در رنگ ها و مدل های متنوع در فروشگاه اینترنتی سارابارا امکان پذیر است.
  • می توانید استایل خاص خود را با بهترین کالاهای برندهای جهان بسازید.
  • اگر آدرسی در سایت ثبت نکرده اید، فرم ثبت آدرس جدید، شامل اطلاعات مورد نیاز برای ارسال کالا نمایش داده می شود.
  • نکتۀ جالب این‌جاست که تیشرت‌های بگی الزاما اورسایز نیستند و فقط کمی گشادتر و راحت‌تر از تیشرت‌های کلاسیک به‌حساب می‌آیند.

برای خرید بالای 250 هزار تومان ارسال محصولات رایگان انجام می گیرد. اگر قصد خرید تیشرت مردانه دارید، سارابارا بهترین انتخاب برای شماست. خرید تیشرت مردانه در رنگ ها و مدل های متنوع در فروشگاه اینترنتی سارابارا امکان پذیر است. در صورت عدم رضایت از جنس خریداری شده می توانید آن را طی 7 روز مرجوع فرمایید.

تیشرت‌های آستین‌بلند دکمه‌دار ترکیبی از تیشرت‌های ملوانی و یقه‌هفت هستند. یقه در این نوع تیشرت با چند دکمه همراه است که تا اواسط قفسه سینه ادامه پیدا می‌کند. تیشرت‌های آستین‌بلند دکمه‌دار به‌ویژه برای مردانی با اندام عضلانی و قفسه سینۀ فراخ مناسب هستند.

مزیت های تیشرت[ویرایش]

علاوه بر طرح، رنگ تیشرت معیار دیگری است که برای خیلی از آقایان مورد توجه است. انتخاب رنگ‌های صورتی، زرد، قرمز و بنفش انتخاب‌های جسورانه‌ای است و رنگ‌های سفید، مشکی و ذغالی به دلیل سادگی و سهولت در ست شدن انتخاب‌های محافظه کارانه‌ای محسوب می‌شوند. این مدل ها با تنوع زیادی که در طرح و رنگ دارد برای انواع تیپ های اسپرت، روزمره و یا رسمی ترمناسب است.

http://atlasmarketing.ir

این مجله خبری بهترین پوشاک با درصد بالای پنبه‌ برای فصل تابستان پرطرفدارتر هستند و قیمت بالاتری‌ دارند. محصولاتی که درصد پلی استر آن‌ها زیاد است کیفیت و قیمت پایین‌تری دارند. برای خرید تیشرت و پولوشرت مردانه مهم‌ترین معیاری که باید در نظر گرفته شود سایز و قواره آن است.

ست پاییزه

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار