تفاوت تیشرت و پولوشرت مردانه بانی مگ | topclothes

فرآیند خرید محصولات از سایت ما طوری طراحی شده تا آسان، سریع و امن باشد. زمان تقریبی ارسال سفارش ها ( بین 8 تا 10 روز کاری ) توسط پست پیشتاز میبباشد. لباس‌های ساده T شکل از زمان‌های قدیم بخشی از لباس‌های بشر بوده است. لباس‌هایی شبیه به تی‌شرت‌هایی که در اوایل تاریخ می‌پوشیدند، عموماً تونیک نامیده می‌شوند . می توانید استایل خاص خود را با بهترین کالاهای برندهای جهان بسازید. در بخش تخفیف ها کد تخفیف را در کادری که با نام “کد” نامگذاری شده وارد و گزینه “افزودن” را انتخاب کنید.

  • اگرچه تیشرت یقه اسکوپ نسبت به دیگر انواع یقه استایلی کمتر خشن و مردانه دارد اما همین نکته دقیقا مزیت آن محسوب می‌شود تا ظاهری فراجنسیتی به شما بدهد.
  • در روش چاپ دیجیتال مستقیم که پیشرفته ترین روش چاپ تیشرت می باشد، رنگ به صورت جوهر افشان و با دقت بسیار بالا بر روی تیشرت پاشیده می شود.
  • پرداخت شما از طریق درگاه های بانکی پاسارگاد و ملت انجام شده و شما با هر کارت عضو شتاب قادر به خرید از مروسی خواهید بود .
  • جنس تیشرت آستین بلند از 100% الیاف پنبه بوده و ضخامت آن تقریباً دو برابر یک تیشرت آستین کوتاه است.

مجله خبری بهترین پوشاک‌های آستین‌بلند دکمه‌دار ترکیبی از تیشرت‌های ملوانی و یقه‌هفت هستند. یقه در این نوع تیشرت با چند دکمه همراه است که تا اواسط قفسه سینه ادامه پیدا می‌کند. تیشرت‌های آستین‌بلند دکمه‌دار به‌ویژه برای مردانی با اندام عضلانی و قفسه سینۀ فراخ مناسب هستند.

قیمت تیشرت مردانه

شستن دستی لباس ها یکی از ساده ترین چیزهایی است که می توانید برای مراقبت از لباس های حساس یا گرانبها انجام دهید. برای داشتن تجربه خرید بهتر برای حساب شخصی خود کلمه عبور تعیین کنید. برای یک ظاهر زیبا و البته راحت، هیچ چیز مانند یک تیشرت مردانه نمی تواند خیالمان را راحت کند. اگر قبلا آدرس را ثبت کرده اید، یکی از آدرس های مورد نظرتان را برای ارسال کالا انتخاب کنید.

http://atlasmarketing.ir

علاوه بر طرح، رنگ تیشرت معیار دیگری است که برای خیلی از آقایان مورد توجه است. انتخاب رنگ‌های صورتی، زرد، قرمز و بنفش انتخاب‌های جسورانه‌ای است و رنگ‌های سفید، مشکی و ذغالی به دلیل سادگی و سهولت در ست شدن انتخاب‌های محافظه کارانه‌ای محسوب می‌شوند. این مدل ها با تنوع زیادی که در طرح و رنگ دارد برای انواع تیپ های اسپرت، روزمره و یا رسمی ترمناسب است.

تیشرت مردانه یقه گرد CH صورتی 2543

حساب کاربری شما هویت شما در مروسی میباشد در حفظ اطلاعات حساب خود کوشا باشید . با ثبت نام در بخش کاربری به عنوان طراح ، پس از تایید توسط مروسی ، شما به عنوان عضوی از خانواده مروسی خواهید شد و هزاران مشتری منتظر طرح های بینظیر شما خواهند بود . تیم مروسی ایده همکاری در فروش را بررسی و تحلیل کرده و با ایجاد بستری برای توسعه و همکاری با طراحان عزیز “من طراح هستم ” را پایه گذاری نموده است . پرداخت شما از طریق درگاه های بانکی پاسارگاد و ملت انجام شده و شما با هر کارت عضو شتاب قادر به خرید از مروسی خواهید بود . ویکی‌پدیا® علامتی تجاری متعلق به سازمان غیرانتفاعی بنیاد ویکی‌مدیا است. سفارش شما پس از تایید نهایی، در سریعترین زمان ممکن تحویل خواهد شد.

انواع رنگ رژ لب با شماره

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار