بک لینک Backlink چیست؟ 13 نکته + تاثیر منفی! و مثبت روی سئو آکادمی دیجیتال مارکتینگ فرین-بک لینک گلدلینک

برای این کار لازم است با اظهارنظرهای دقیق در صفحات مرتبط با کسب و کار خود و در نهایت دادن لینک وب‌سایت خود، اقدام به بک‌ لینک‌سازی نمایید. به منظور پیدا کردن سیستم‌های دیگری از وبلاگ‌دهی خارجی، می‌توان در گوگل عبارت Create Blog را سرچ کرد. اما در این مبحث تلاش کردیم بهترین سیستم‌های وبلاگ‌دهی خارجی که آتوریتی بالایی برای ساخت بک لینک رایگان دارند، معرفی کنیم.

برای بررسی بیشتر این مورد، باید روی دیگر سکه را نیز در نظر گرفت. در دنیای امروز که همه به دنبال پیشرفت و افزایش کسب درآمد خود هستند، کمتر کسی پیدا می‌شود که از مطلب شما استفاده کرده و لینکی به عنوان منبع به سایت شما بدهد. پس از نظر منطقی و تجربی، چنین چیزی بسیار نادر است که افراد به طور خودکار به سایت شما لینک دهند. زمانی که شما از وب سایت خود به سایت دیگری لینک می‌دهید، در واقع گفته می‌شود که وب سایت مقابل از شما بک لینک دریافت کرده است. همین طور که دیدید، بیشتر این روش‌ها به تحقیق، مطالعه و البته صبر زیاد نیاز دارند. اگر در پرسش و پاسخ‌ها شرکت می‌کنید باید اطلاعات کافی داشته باشید.

لینک سازی را میتوان پربحث ترین موضوع در سئو دانست و نظرات ضد و نقیض بسیاری در مورد تاثیر بک لینک بر سئو و استراتژی اجرای آن وجود بک لینک چیست دارد. در این مقاله تلاش میکنیم ابتدا دریابیم بک لینک چیست و پس از آن بررسی کنیم چه تاثیری بر سئو سایت ما خواهد داشت. در این رابطه می‌توان «نشریلا» را به عنوان پلتفرم عالی این در این حوزه معرفی کرد چراکه علاوه بر خدمات بالا، انتشار بررسی محصول و معرفی خدمات نیز امکان‌پذیر است. به این ترتیب، به کمک متن‌های تخصصی هر رسانه، خواننده با تمایل بیشتری بر روی لینک مورد نظر کلیک می‌کند و بک لینک سایت به شکلی اثرگذار در متن تعریف می‌شود.

  • به فعالیت در حوزهٔ دیجیتال مارکتینگ علاقه دارید؟ این مقاله را بخوانید تا بدانید برای کسب درآمد و پیوستن به…
  • معمولا سایت‌هایی که در فروش بک لینک زیاده‌روی می‌کنند و به صفحات بسیاری با موضوعات مختلف لینک می‌دهند، مورد توجه رقبای خود قرار گرفته و توسط این افراد به گوگل گزارش می‌شوند.
  • چنین محتوایی که ارزش بالایی را دارد ، باعث می شود تا سایت های دگیر به عنوان یک منبع یا مرجع یادگیری ، به سایت شما لینک بدهند.
  • آیا شما عضو یکی از تشکیلات یا گروه‌های کسب و کار هستید؟ مثلاً عضو اتحادیه‌ای مربوط به حوزه تخصصی کسب و کارتان باشید.
  • این صفحات به لینک نیاز دارند و تمام کاری که باید انجام بدهید اثبات ارزش وب‌سایتتان برای درج در آن‌هاست.

در عوض، به صاحب سایت اطلاعاتی در رابطه با لینک‌های شکسته‌ای که روی سایت پیدا کردید بدهید. در نهایت، به تمام افرادی که به آن اینفوگرافی بکلینک داده بودند ایمیل زدم تا بدانند که آن تصویر دیگر کار نمی‌کند. همچنین آنها را قانع کردم که اینفوگرافی ما یک جایگزین عالی برای آن خواهد بود. در جایی خواندم که یک وب‌سایت مربوط به یک آژانس بسیار بزرگ سئو ناگهان بسته شد.

مقالات مرتبط

بک لینک Backlink چیست؟ 13 نکته + تاثیر منفی! و مثبت روی سئو آکادمی دیجیتال مارکتینگ فرین-بک لینک گلدلینک

اما اگر اقدام به اضافه کردن تگ نوفالو در لینک‌های خارجی وب‌سایت نماییم، لینک‌ها نوفالو نام می‌گیرند. در صورتی که وبلاگ خارجی مورد نظر با زبان فارسی مشکل نداشته باشد و وبلاگ شما را مسدود نکند، می‌توانید در آن مطالب به زبان فارسی منتشر کنید. در این بخش به معرفی چندین وبلاگ می‌پردازیم که انتشار مطالب به زبان فارسی در آن‌ها مانعی ندارد و می‌توان از طریق آن‌ها بک لینک دائمی و رایگان ساخت. با استفاده از بک لینک مناسب و مرتبط، می‌توان بازدیدکنندگان زیادی را به وب‌سایت هدایت کرد و با بالا بردن تعداد کلیک سایت، بر بهبود جایگاه سایت در سئو کمک زیادی کرد.

تبادل لینک یا پیوند متقابل

درس سوم و چهارم نیز به نصب و راه‌اندازی افزونه‌های «Wp Statistics» و «Google Analytics» اختصاص دارد. اگر به تازگی با سرچ کنسول آشنا شده‌اید، کار را با گزارش‌های «Top Linked Pages» آغاز کنید. برای آشنایی با نحوه تبدیل شدن به یک بلاگر می‌توانید مطلب زیر را مطالعه کنید. در برخی موارد ممکن است بخواهید چندین لینک را بر اساس پست‌های روزانه، هفتگی یا ماهانه خود تنظیم کنید.

معرفی نشریلا به عنوان پلتفرم عالی جهت رپورتاژ آگهی، انتشار بررسی محصول و معرفی خدمات

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار