به a new Look Of شلوار خوش آمدید

همچنین می توان به شلوارهای اسلش دخترانه اشاره کرد که در محیط های اسپرت و صمیمانه انتخاب خوبی هستند. به دلیل اینکه شلوار جین بگ دخترانه کاملا گشاد است، دختران می توانند آن را با مانتوهای کوتاه و جلو باز به خوبی ست کنند. او ادامه داد: اکنون ۲۰ نمایندگی در سراسر کشور داریم که ۹ نمایندگی آن در تهران است که به طور میانگین ماهانه حدود ۳ میلیارد تومان فروش دارند. در این مطلب میخواهیم درباره شلوار چینو و نحوه ست کردن آن با لباسهای مختلف صحبت کنیم. آیا چینو به رنگ کرم و خاکی محدود است؟ رنگبندیهای شلوار پارچهای به چه صورت است؟ در چنین حالتی میتوانید به سراغ انواع شلوار پارچهای پشمی بروید. در سال گذشته شلوار بگی، یکی از شلوارهای محبوب میان جوانان تبدیل شده بود و دختران و پسران جوان از آن بسیار استفاده می کردند. هر مردی از جوان گرفته تا پیر، حتماً باید یک شلوار پارچهای در کمد خود داشته باشد تا هر زمانی که لازم شد آن را بپوشد.

پیراهن آستین کوتاه و کت تک هم میتوانند بصورت هماهنگ شده با شلوار پارچهای سایت topclothes پوشیده شوند. تصور کنید شلوار اسلیم فیت یا اسکینی با رنگی تیره مانند سورمهای یا حتی آبی روشن را با کفش پاشنه بلند با رنگی کرم یا مشکی هماهنگ کنید. تصور کنید فقط یک آیتم به استایلتان اضافه کردهاید اما یک استایل مُد روز، راحت و شیک ساختهاید. شلوارهایی که مناسبترین گزینه برای یک استایل رسمی میباشند. بهترین ست نیز برای آن، یک تی شرت آستین کوتاه یا آستین بلند میباشد. برای تابستان هم میتوانید شلوارک و تی شرت و پولوشرت مردانه بخرید و با کفش های ورزشی مردانه استایل خود را حفظ کنید. مدلهای که اصطلاحا فاق بلند بوده و رنگ روشن دارند و ساق آن ها مخروطی شکل است، حتی اگر مد روز باشد، استایل جذابی در نظر عموم نیست.

شلوار مام استایل به شلوارهایی راحت و گشاد با فاق بلند و قد تقریبا کوتاه گفته می شود که تا بالای شکم می رسد و بیشتر گشادی آن در ناحیه ساق و فاق است. برای آنها، هیچ جایی در یک استایل رسمی وجود ندارد. استفاده از لباس های اسپورت در جلساتی مانند مصاحبه کاری – جلسات هیئت مدیره و ازین قبیل جلسات کمی زننده بوده و ممکن است نظر دیگران نسبت به شما و شخصیت واقعی شما درست نباشد و به قول معروف روی شما حساب نکنن . اما در میان تنوع بالای انواع شلوار زنانه و دخترانه میتوان مدلهای اسلش، لگ و پانکی را مدل های معروف شلوار اسپرت زنانه نامید.

این نوع شلوار از نظر فیت تن بودن یا نبودن به ۴ دسته معروف آزاد (Straight) معمولی (Regular) جذب (Slim) خیلی جذب (Skinny) تقسیم میشود. شلوارها از نظر ظاهر به چند دسته تقسیم میشوند؟ شلوار اکنون پس از سالهای متمادی به یکی از نرمالترین و پرطرفدارترین لباسها تبدیل گردیده و طرفداران پروپاقرصی هم در سراسر جهان پیدا نموده است. به هنگام حضور در محل کار و یا جلسات رسمی اداری، استفاده از شلوارهای dress یا همان جامه که در مدل اول به آن پرداختیم بهترین انتخاب است. این شلوار از آنجایی که یک شلوار مناسب برای فصلهای سرد سال است، به همین بیشتر در رنگهای تیرهی خاکستری و طوسی و مشکی تولید میشود. اگر بخواهیم کمی تنوع در ظاهرمان ایجاد کنیم، میتوانیم سراغ جین مشکی برویم. از طرفی شلوارهای جین کشی، ظاهری زیبا و فیت در تن ایجاد میکنند. مدل های مختلف شلوار زنانه در جنس کتان و جین ظاهری اسپرت ایجاد میکند. او در جواب این قاضی به او گفته بود که من بر روی حقم پافشاری میکنم و شلوار میپوشم.

کت چرمی، اعتماد به نفس را القا کرده و در کنار شیک بودن، شما را بدون توجه به استایل بدنی، جذاب و اسپرت می کند. خیر. با اینکه این شلوار در اصل یک شلوار کتان خاکی رنگ است، اما با گذشت زمان و تغییر سلیقه افراد، شلوار مردانه چینو در رنگبندیهای مختلفی در حد صورتی و لیمویی نیز به بازار آمدند. در حالی که شلوار چینو از یک نوع کتان سبک و از ترکیبی با جنس پنبه ساخته شده است. که در داشتن یک استایل زیبا به شما بسیار کمک می کند. این حرکت تابو شکنانه به سرعت مورد توجه قرار گرفت و به یک استایل جذاب و مد روز تبدیل شد. این نوع شلوار یک شلوار کژوال، طبق مد روز و مناسب برای هر موقعیتی است.

به همین دلیل در این مطلب تمام جزئیات و نکاتی را که باید در رابطه با شلوار مردانه بدانید، آوردهایم. در مدل های اصلی این شلوارها بر روی کمر و دور مچ پا از کش استفاده میشود. بلکه شلوارهایی را میگوییم که از جنسهایی مانند کتان و پارچهای هستند اما پاچه آنها تا مچ پا نیامده و بالاتر از مچ پا قرار میگیرد. در وهله سوم باید بدانید که شلوار کتان خاکی نوعی شلوار راسته است در حالی که شلوار چینو کمی گشاد در پا قرار میگیرد. شلوار مام استایل با داشتن فاقی بلند، کاملاً روی کمر قرار میگیرد و نوعی حالت مخروطی شکل به اندام شما میدهد.

شاید باور اینکه خانمهای اهل پاریس به مدت ۲۱۳ سال حق پوشیدن شلوار را نداشتند سخت باشد، اما این موضوع واقعیت دارد و خانمها در پاریس در این مدت طولانی از پوشیدن شلوار محروم بودند. پیراهن های مجلسی یا رسمی اصولاً در محافل و مجالس رسمی مورد استفاده قرار میگیرند. بیشتر مردم جوراب شلواری را با شلوار چسبان اشتباه میگیرند. در غیر این صورت اگر خانمی با شلوار یا دامنهای شلواری دیده میشد، توسط پلیس دستگیر میشد و مجبور بود یک شب را در بازداشتگاه پلیس بگذراند. در ادامه این شلوارها را به شما معرفی خواهیم کرد. لباس های شیک و جدید برای تیپ های رسمی انتخاب های مناسبی به شمار می روند. برای انجام این کار باید طراحي لباس آقایان را مطابق با سلیقه و فرهنگ افراد جامعه ارائه دهید.

ویژگی اصلی این برند که وجه تمایز آن با دیگر برندها را مطرح میکند، امروزی بودن و جوان پسندانه بودن طراحی لباس آن است. به عنوان مثال استفاده از کمربند کمر شما را باریک تر و زیباتر نشان خواهد داد. این شلوار جلوهای اسپرت به ظاهر شما میبخشد و برای تیپهای خاصی از افراد مناسب است. در تیپهای کژوال، ورزشی، خیابانی و برای مسافرت و رفتن به پارک میتوانید از این شلوار جذاب استفاده کنید. جالبتر از همه مواردی که در مطلب ” تاریخچه شلوار زنانه ” برای شما بازگو نمودیم، این موضوع است که شاید باور کردنش برای شما سخت باشد اما هنوز هم کشورهایی وجود دارند که خانمها در آن کشورها برای پوشیدن شلوار با محدودیتهایی روبرو هستند. او که یک بازیگر معروف هالیوودی بود برای کارگردانان بزرگ یک کابوس به حساب میآمد چرا که در آن زمانها استفاده از شلوار برای خانمها اصلا عرف نبود و ممکن بود فروش فیلمها را پایین بیاورد. در عکس معروف جوانانی که در سال ۱۹۸۹ بر بالای دیوار برلین در حال برداشتن اولین آجرهای دیوار هستند، همگی این شلوار را به پا کرده اند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار