بهترین لپ تاپ تا 25 میلیون 2022 آذر 1401 رایااستور | behtarin-laptop

یکی از بهترین ویژگی‌هایی که در لپ‌تاپ Dell Vostro 3500 – F وجود دارد، حافظه داخلی هیبریدی آن است. یعنی این لپ‌تاپ هم دارای یک هارد SSD 250 گیگابایتی و هم 1 ترابایتی از نوع HDD است. در بالا هم کاربرد حافظه‌های هیبریدی را به طور کامل توضیح دادیم که شما فقط برای نصب ویندوز و نرم‌افزارهایتان به حافظه SSD نیاز خواهید داشت. چرا که این لپ‌تاپ هر دو ویژگی‌های ظاهری و امکانات عالی را به طور هم‌زمان باهم دارد.

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل TUF Gaming F15 FX506LH-US53

بهترین لپ تاپ تا 25 میلیون 2022 آذر 1401 رایااستور | behtarin-laptop در سال 2020 کمپانی Huawei لپ تاپ های MateBook خود که از جدیدترین مدل های لپ تاپ 14 اینچی خود بود رونمایی کرد. لپ تاپ Huawei مدل Matebook D14 طراحی بسیار زیبایی دارد و وزن آن نیز معادل با 1/3 kg می باشد، از این رو می توان گفت برای افرای که به دنبال یک لپ تاپ پرتابل هستند بسیار مناسب است. ضخامت این مدل از لپ تاپ های برند هواووی 9/15 میلی متر بوده و همین مسئله در زیبایی لپ تاپ Huawei مدل Matebook D14 تاثیر بسیار زیادی دارد. ببخشید این لپ تاپ نسخه با پردازنده amd ryzen u هم دارد که کارت گرافیکش هم vega8 است . در بیشتر مواقع ممکن است شما نیاز به یک لپ‌تاپی داشته باشید که کاملا سبک باشد و بتوانید آن را به محل کارتان ببرید.

لپ تاپ اپل مک بوک ایر 2020

همچنین بعضی از فروشنده‌ها، برای راحتی CPU را فقط بر اساس میزان حافظه کش آن اعلام می‌کنند (مثلا 6 مگ کش) که اصلا نشان دهنده قدرت حقیقی پردازنده قیمت بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی نیست. به طور مثال دو پردازنده اینتل 6500U و N4000 هر دو 4 مگابایت حافظه کش دارند، ولی کارایی پردازنده 6500U حدود دو برابر N4000 است. این صفحه به صورت 24 ساعته کنترل و بروز رسانی می شود.ما همواره بازار را رصد کرده و در صورت وجود محصولات برتر ، آن ها را جایگزین می کنیم. در این بازه قیمتی سه انتخاب وجود دارند که با اختلاف سایر رقبای خود را شکست می دهند.

  • باتری این محصول بسیار قدرتمند بوده و می‌تواند شارژدهی بسیار خوبی داشته باشد.
  • از دیگر مزیت‌های لپ تاپ می‌توان به پردازنده قدرتمند Core i5 اشاره کرد که با 8 گیگابایت رم و یک پردازنده گرافیکی همراه شده است تا کار‌های شما را با سرعت و دقت بالایی انجام دهد.
  • به همین دلیل برای تقویت این بخش حتما از مدلهای مجهز به کارت گرافیک و حافظه گرافیکی مستقل انتخاب کنید.
  • برای من حافظه اش هم مهم هست در حد حداقل ۱ ترابایت و ۸ گیگ رم باشه ، قابلیت ارتقا حافظه هم خوبه تا ۱۶ داشته باشه.
  • دستگاه طراحی راحتی داره و دست‌ها خیلی خوب و راحت روی دستگاه قرار میگیرن.

درایو نوری دیگر کارایی چندان در لپ تاپ‌های جدید ندارد و به همین دلیل کمپانی‌های بیشتری آن را حذف می‌کنند. یکی دیگر از بهترین مدل‌های لپ‌تاپ لنوو تا 25 میلیون تومان، مدل Lenovo Ideapad L3 است. برای مثال، شما از یک صفحه نمایشگر 15.6 اینچی بزرگ برخوردار خواهید شد که در بیشتر مواقع برایتان کاملا کاربردی خواهد بود. ایسوس در این لپ تاپ از پردازنده سری Core i5 اینتل استفاده کرده است و حافظه رم ۸ گیگابایتی دارد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار