بهترین شیرینی فروشی های گرگان آدرس و شماره تلفن آن‌ها

به علت رطوبت کمتر شیرینی خشک ۱ تا ۲ هفته در هوای خنک بیرون از یخچال ماندگاری دارد. کیک یزدی به همراه یک چای عصرانه دلپذیر برای همه افراد احساس بی‌نظیری دارد. این کیک همچنین می‌تواند در کنار یک لیوان شیر هم به عنوان یک صبحانه مقوی محسوب شود. یک شرکت دونات فروشی امریکایی و قهوه فروشی زنجیره ای شرکت هولدینگ JAB است. منوی آن ها شامل 26 نوع مختلف نان شیرینی حلقوی و 11 نوع پنیر خامه ای است که “schmear” نامیده می شود.

اما همچنان این شیرینی سرا نامی بلند آوازه دارد و بوی شکلات مخصوص باکیفیت هنوز در این شیرینی سرا حس می شود. البته درکنار شیرینی ها، نوشیدنی هایی هم وجود دارد که از رولت، اکلر شکلاتی، ناپلئون و … تشکیل شده تا نوشیدنی هایی خوشمزه را به مشتریان هدیه دهد. علل تاسیس این قنادی در تهران باز میگردد به جنگ جهانی دوم که به علت فرار موسس قنادی به آذربایجان شرقی یا تبریز، تصمیم به بنا نمودن قنادی جدیدی به نام قنادی وطن گرفت. سپس برای گسترش این قنادی در سال 1343 به تهران آمد تا شعبه های جدیدی را افتتاح کند.

سپس داخل قالب 20×20 سانتیمتری را که چرب کرده و با کاغذ پوشش داده اید ریخته و صاف کنید و به مدت 2 ساعت در یخچال قرار دهید. سپس مواد خشک الک شده را اضافه کنید و با لیسک فولد کنید. مواد را داخل قیف با سر ماسوره ساده ریخته سینی فر را چرب و کاغذ روغنی بیاندازید و به اندازه ای که تو تصویر میبینید با فاصله چند سانتی دایره های یکسان شیرینی تا بزنید.

باقلوای بلبل یواسی درست شبیه به آشیانه پرنده ها به نظر رسیده و با خمیرهای فیلو ترد شکل گرفته است. همان طور که در تصویر مشاهده می کنید، در بخش مرکزی این باقلوا، مغزهای مختلف، پسته، گردو، بادام و غیره جای گرفته و طعمی عالی دارد. احتمالا پیش از این نیز طعم باقلوای ترکیه ای را چشیده باشید، اما باور کنید چیزی که در ترکیه به عنوان باقلوا میل می کنید، کاملا متفاوت بوده و عطر و بوی شیره آن، مدهوشتان می سازد.

اگر در فضای سرد زمستانی هوس قهوه یا شیرکاکائو داغ را کرده اید، می توانید به صورت ایستاده میل بفرمایید. پیشرفت ها و مشتریان ثابت این کافه باعث شد تا این زوج عاشق شعبه ای را سال 1376 در لس آنجلس آمریکا تاسیس کنند. همچنین نتیجه این عشق با فوت شدن لئون در سال 1377 خاتمه یافت. امروزه کافه قنادی لرد به گاتا و شیرینی پروک که مخصوص ارامنه است معروف می باشد. رایج‌ترین واتروشکا به‌شکل نان گرد و شیرینی است که با فیلینگ پنیر کاتیج یا پنیر کوارک شیرین‌شده یا گاهی اوقات مربا و مارمالاد پر شده و بعضا با کشمش یا میوه خوردشده تزیین می‌شود. شیرینی‌های خوشمزه‌ای در کشورهای مختلف دنیا تهیه می‌شود، نظیر کلمپه ایرانی و اکلز کیک انگلیسی که باید در فهرست هر گردشگری قرار بگیرند تا بخشی از خاطرات سفرشان شود.

قنادی ناتلی

در حال حاضر، Wetzel`s Pretzels بیش از 300 شعبه در ایالات متحده و شش کشور دیگر در سراسر جهان دارد. محل های مناسب برای فرانچایزها عبارتند از استادیوم ها، فرودگاه ها و مکان های توریستی اما مغازه ها در درجه ی نخست در تفرجگاه ها واقع می شوند. با توجه به اینکه حرم امام رضا در استان خراسان شهر مشهد واقع شده اس … ممکن است دارای مقدار زیادی قند باشد ، و آن به دلیل ترکیب خرما که جزو دستور غذا است می باشد به همین دلیل شما یک وعده میوه نیز دریافت خواهید کرد.

شیرینی قنادی دانمارکی ویلا ؛ محبوب دل‌ها

این شیرینی یکی از شیرینی‌های پر طرفدار در بین افراد به ویژه خردسالان است. شیرینی نارگیلی هم که با پودر نارگیل از نوع چرب آن و سفیده تخم مرغ طی دو مرحله پخت می‌شود، از نظر طعم فوق العاده است و طرفداران زیادی دارد. یکی از خوشمزه‌ترین و ساده‌ترین شیرینی‎های عیدانه شیرینی پفکی گردویی است که به راحتی تهیه می‌شود و طرفداران زیادی هم دارد. نزدیک به 300 شعبه و شیرینی پزی فرانچایز در 38 ایالت آمریکا و کانادا وجود دارد.

بهترین شیرینی فروشی های گرگان آدرس و شماره تلفن آن‌ها

لحظه های خاص زندگی خود را با کیک های تزئین شده ی Nothing Bundt Cake با تزئینات الهام بخش و روکش خامه ای جشن بگیرید. اسنپ‌فود، فرهنگ جدید سفارش غذاست که برای اولین بار به منظور سفارش اینترنتی غذا در ایران معرفی و اجرا شده است. یکی از سرویس‌های جدید اسنپ فود امکان سفارش آنلاین شیرینی و کیک است که چند وقتی است که به کاربران معرفی شده است.

پس از اضافه کردن آرد و پودر نارگیل بـه چسبندگی وسط خمیر توجهی نداشته باشید. با کف دست کمی صاف نمایید ودر یخچال حدود یک ساعت استراحت دهید. اگر قصد مشاهده دیگر شیرینی های مخصوص عید نوروز را دارید حتما از این مطلب دیدن نمایید. سپس سطح هر گلوله را کمی با انگشت صاف نمایید ودر مرکز هر خمیر قرار دهید و روی ان مجدد یک لایه از خمیر کاتر خورده بگذارید.

شیرینی فروشی انوشه

البته لازم به ذکر است که به دلیل عبور مترو از این منطقه، به ناچار اهالی این منطقه خانه را ترک کرده و به روبروی همین مکان منتقل شده اند. اگر برای شما نیز این سوال پیش آمده است که چرا نام این قنادی فرانسه است، باید بگوییم که یکی از قنادان ماهر این فروشگاه، در ابتدا شخصی فرانسوی بوده است. در نتیجه این قناد ماهر نقش بسیار مهمی در نامگذاری این فروشگاه داشته است. کیفیت بالای شیرینی‌های این قنادی در کنار برخورد مناسب پرسنل آن از جمله دلایلی است که باعث شده است تا این شیرینی فروشی به یکی از معروف ترین شیرینی فروشی های پایتخت تبدیل شود. شیرینی نخودچی یا نان نخودچی یکی از شیرینی‌هاي‌ سنتی شهر قزوین و از مشهور‌ترین شیرینی‌هاي‌ سنتی ایرانی اسـت.

  • این حلوا یکی از سوغاتی‌هایی است که اگر گذرتان به گرگان خورد، باید حتما آن را امتحان کنید.
  • شیرینی فروشی آختامار با سابقه ای درخشان در فروش انواع کیک، شیرینی، کیک عروسی، کیک تولد، دسر در طعم های مختلف با بهترین قیمت و کیفیت می باشد.
  • قطاب یکی از شیرینی‌های سنتی ایران و مخصوص استان زیبای یزد هست طرفداران بسیاری زیادی دارد.
  • ویژگی شاخص این شیرینی این اسـت کـه در پخت ان از انواع آرد‌ها مانند آرد برنج، آرد نخودچی و آرد گندم «یا آرد جوانه گندم» و … استفاده میشود.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار