بهترین ساعت ها و مچ بند های هوشمند بازار ایران [مرداد ۱۴۰۱]

بیشتر بدانید: چگونه هارد مناسبی برای کامپیوتر انتخاب کنیم ؟ شاسی آن نیز حجیم است، بنابراین این لپ تاپ را می توان جایگزین کامپیوتر رومیزی کرد و گزینه ای مقرون به صرفه برای کسانی در نظر گرفته می شود که در خصوص دقت رنگ صفحه نمایش زیاد حساس نیستند. و برای کسانی مناسب است که به دنبال دستگاهی برای انجام کارهای پیچیده همچون ویرایش ویدئو هستند. شاید Aero 15 OLED به عنوان یک لپ تاپ گیمینگ به بازار عرضه نشده باشد، اما قطعات لازم برای آن را دارد (حداقل RTX 3070 با Core i7-10870H) و نمایشگری دارد که برای کارهای مبتکرانه طراحی گام اول خرید شده است. اگر بودجه ی کافی دارید، این سریع ترین لپ تاپ گیمینگ است که می توانید خریداری کنید و طراحی آن فوق العاده است.

هدیه مناسب برای آقایان در حالی که صفحه نمایش آن ۱۲۰ هرتزی است، اما فاقد رنگ کافی است بنابراین ممکن است بازی ها کدر به نظر برسند. اما این لپ تاپ را به خاطر قدرت پنهان شده در زیر درپوش آن خریداری کنید. این لپ تاپ گیمینگ ارزان قیمت Asus TUF FX504 از صفحه نمایش 15.6 اینچی با رزولوشن حداکثر 1080 1920x برخوردار است. در حقیقت، این دستگاه نسبت به برخی از لپ تاپ های غیر گیمینگ، مقرون به صرفه تر است و به لطف GeForce GTX 1650، قدرت کافی برای اجرای بازی ها را دارد.

بهترین مارک پاور ویندوز این یک لپ تاپ فوق العاده شیک، قابل حمل و در عین حال قدرتمند است. البته می توانید یک گزینه ی ساده تر همچون لپ تاپی با صفحه نمایش Full HD و نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتز را انتخاب کنید، اما توصیه می کنیم اگر بودجه ی کافی دارید از مدل OLED استفاده کنید، خصوصا اگر به عملکرد این صفحه نمایش خیره کننده نیاز دارید که می تواند ۱۰۰% از فضای رنگ P3 را به دست آورد. این در صورتی است که با نرخ تازه سازی ۶۰ هرتز مشکلی ندارید. از دیگر ویژگیهای این لپتاپ مخصوص بازی میتوانیم به داشتن صفحه نمایشی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز اشاره کنیم. ما همچنین طراحی جدید و طیف وسیعی از پورت های ارائه شده توسط این لپ تاپ را می پسندیم.

با این حال، تمرکز بر طراحی ظریف به این معناست که Razer دارای این معایب است: یک صفحه کلید ناامید کننده، یک CPU اینتل که به طور مرتب توسط AMD شکست می خورد، و قیمت بسیار بالا. و بازی ها بر روی صفحه نمایش صاف ۱۴۴ هرتزی نمایش داده می شوند. البته صفحه نمایش آن متوسط است و سایر جنبه ها همچون عمر باتری و صفحه کلید باعث می شوند این لپ تاپ به اندازه ی کافی رضایت بخش نباشد. همهچیز بستگی به میزان استفاده شما از آن دارد و گاهی این ظرفیت بالا فقط باعث مصرف بیشتر برق و سنگینی و جاگیری بیشتر آن میشود. تنوع زیاد و فراوانی اتو باعث شده تا تفاوت های زیادی بین محصولات از نظر قیمت وجود داشته باشد. دارای 8 برنامه پیش فرض بوده و از یک همزن پارویی به منظور هم زدن غذا برخوردار است.

اگر همزن به طور دایم کار کند همزن برقی دایم کار میباشد و نیاز است که همیشه به برق متصل باشد. همزن برقی به انواع برقی تک کاره و دو کاره تقسیم میشوند. یکی از ویژگی های منحصر بفرد این مدل سماور برقی دارای قابلیت گرم نگه داشتن تا 4 ساعت را دارد و مجهز به قابلیت های خاموش شدن خودکار ، می باشد . نوع دیگری از همزنهای برقی وجود دارند که حرکتشان تنها با یک باتری قلمی کار میکنند. مطمئنا این لپ تاپ بسیار ارزان تر از اکثر دستگاه های موجود در بازار است. این دستگاه یک Nvidia RTX 2060 و یک صفحه نمایش بزرگ ۱۷ اینچی را ارائه می دهد که می تواند با لپ تاپ های گیمینگ گران قیمت تر رقابت کند. این دستگاه دارای تعداد زیادی پورت و یک صفحه کلید خوب نیز هست. تراشه ی Core i5 به اندازه کافی برای استفاده ی روزانه مناسب است و Gaming 3i نیز طراحی جذاب و صفحه کلید خوبی را ارائه می دهد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار