بررسی صرافی کوکوین KuCoin آموزش تصویری ثبت نام ایتسکا

بعد از ثبت سفارش در فروشگاه یورپی، همکاران ما مدارک هویتی برایتان آماده می‌کنند که به‌وسیله آن‌ها می‌توانید مراحل احراز هویت کوکوین را بدون مشکل انجام دهید. در صورت تمایل شما همکاران ما مراحل احراز هویت را به‌رایگان به‌جای شما و به‌صورت کاملاً تضمینی انجام می‌دهند. برداشت ارز ازصرافی کوکوین نیز از بخش Assets یا دارایی ها انجام میشود. برای برداشت وجه ابتدا باید ارز دیجیتال خود را به والتی اصلی یا Main Wallet منتقل کنید. در مرحله بعد با کلیک بر روی دکمه Withdraw و وارد کردن آدرس والت مقصد، ارز دیجیتال خود را منتقل کنید. صرافی کوکوین جهت افزایش ایمنی برای برداشت ارزهای دیجیتال رمز Google verification و Trading Password میخواهد.

طبق مراحل بخش قبلی، پس از آنکه وارد صفحه Main Account شدید، بر روی منوی Deposit کلیک کرده و سپس گزینه اول یعنی Crypto Payment را انتخاب کنید. در صفحه مربوط به واریز، اطلاعات مربوط به نوع ارز دیجیتال و سپس شبکه انتقال مدنظر را تنظیم کنید. آموزش ثبت نام در صرافی کوکوینپس از وارد کردن اطلاعات، بر روی گزینه “Send Code” کلیک کنید، تا از جانب صرافی کد تأییدی به شما ارسال شود. شایان ذکر است که KuCoin یکی از بزرگترین صرافی‌های ارز دیجیتال در بازار رمز ارز‌ها است. کاربران از طریق چت آنلاین می‌توانند سؤالات خود را ارسال کنید.

بررسی صرافی کوکوین KuCoin آموزش تصویری ثبت نام ایتسکا

یکی از امکانات رایگانی که صرافی ارز دیجیتال کوکوین در اختیار کاربران خود قرار داده است ، ربات اتو تریدر کوکوین می باشد که در بخش های مختلف به صورت هوشمند برای شما ترید و خرید و فروش می کند. این ربات قابلیت کار در بخش اسپات ، فیوچرز و حتی سبد گردانی و خرید پله ای را دارا می باشد. شما با تنظیماتی که بر روی ربات اعمال می کنید می توانید از امکانات فوق العاده آن بصورت رایگان استفاده کنید. در این ویدیو آموزشی این بخش بصورت کامل و گام به گام قابل مشاهده است. با استفاده از روش معاملاتی مارجین؛ کاربران صرافی کوکوین می‌توانند با استفاده از سرمایه یک شخص ثالث که عموما خود صرافی است، به خرید و فروش ارزهای رمزنگاری شده اقدام کنند.

متاسفانه بله- نمیتونم بگم شدت تحریم بودنش به اندازه بایننس هستش ولی شما باید برای استفاده از صرافی kocoin از VPN یا VPS استفاده کنید و با آی پی ایران وارد اکانت کاربری نشید. برای آموزش نحوه شارژ حساب و کار با این صرافی میتوانید ادامه این مطلب را دنبال کنید. بر روی آیکون منو در صفحه اصلی صرافی کلیک کنید تا منوی اصلی باز شود. در منوی اصلی همانند شکل زیر در نسخه موبایل بر روی Security و در کامپیوتر بر روی Account Security کلیک کنید. برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از ثبت نام کوکوین با گوشی ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

مزایای صرافی ارز دیجیتال Kucoin

در ادامه نحوه انتقال ارز به کیف پول اصلی یا Mail Wallet را آموزش میدهیم. صرافی کوکوین نیز همانند سایر صرافیهای ارز دیجیتال دارای کیف پول یا والت درونی برای نگهداری از انواع ارزها میباشد. با این تفاوت که والت اصلی یا Main wallet این صرافی از والت تریدینگ یا Trading wallet مجزا میباشد. بدین ترتیب با واریز ارز دیجیتال به حساب خود در صرافی کوکوین ، ابتدا ارز به کیف پول اصلی منتقل میشود. بنابراین در صورتی که قصد انجام معاملات را دارید، بایستی ارز خود را به والت Trading این صرافی منتقل کنید. در ادامه نحوه انتقال وجه به صرافی کوکوین و نحوه انتقال آن بین والتهای درونی این صرافی شرح داده میشود.

اما زمانی که سعی کرد مقداری از بیت کوین را در MT.GOX بفروشد، که متوجه شد پلتفرمی که در آن زمان بزرگترین مرکز خرید و فروش کریپتو بود برای استفاده مبتدیان بسیار پیچیده است. در پایان سال 2013، آنها اولین کدهای KuCoin را در یک کافه نوشتند و گام های ایجاد یک صرافی مردمی را آغاز کردند که به همه اجازه می‌داد وارد دنیای زیبای ارزهای دیجیتال شوند. با واریز مقداری ارز دیجیتال به صرافی کوکوین شما قادر هستید به معامله بپردازید، به همین منظور جهت اموزش کار با صرافی کوکوین مطالب پایین را از دست ندهید. برای وارد شدن به حساب کاربری خود، ابتدا بر روی گزینه Assets که در بالای صفحه مشاهده می‌کنید، کلیک کرده و سپس گزینه Main Account را انتخاب نمایید.

حجم معاملات نقدی (Spot) در صرافی KuCoin

نظر او نسبت به قیمت بیت کوین صعودی است و فکر می کند که با شکستن سطح مقاومت ۳۲۰۰۰ تا ۳۵۰۰۰ تتر افزایش می یابد، بنابراین او یک دستور استاپ لیمیت را همانطور که در تصویر بالا نشان داده شده است تعیین کرد. در این مورد، او تصمیم می گیرد به جای آن ۳۰۰۰۰ تتر را برای تارگت خود در نظر بگیرد. کاربران می توانند از طریق دستگاه های موبایل، اندروید و iOS و از طریق وب به حساب های KuCoin خود دسترسی داشته باشند. پس از ثبت‌نام، می‌توانید برای خریدو فروش کریپتو در هر زمان که بخواهید وارد حساب خود شوید. اگر در مورد حساب خود با مشکل مواجه شدید یا سؤالی دارید، می‌توانید از طریق چت زنده با KuCoin تماس بگیرید یا درخواست کمک ارسال کنید. تأیید ۲ مرحله‌ای Google برای ورود، برداشت و همچنین تنظیمات حساب و به‌روزرسانی در صرافی کوکوین KuCoin استفاده می‌شود.

مبحث مهم برای افراد تازه کار در این بازار آموزش خرید و فروش ارزهای دیجیتال و سرمایه گذاری در بیت کوین و .. است که با مقالات و آموزش های رایگان فراهم شده در این سایت می توانند درآمد دلاری داشته باشند. در فکت کوینز به آموزش تحلیل تکنیکال می پردازیم و با ابزار تحلیل تکنیکال آشنا می شویم. فکت کوینز با آموزش استخراج و هم چنین ارائه اخبارهای به روز مربوط به حوزه استخراج در ایران به رفع ابهامات این موضوع برای کاربران ایرانی میپردازد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار