بالا سه روش خرید پیراهن استفاده شده

شلوار بوی فرند نسبت به مام جینها از قدمت کمتری برخوردار است و برای اولین بار در سال 2008 طراحی و توسط برند Current Elliot برای خانوم ها وارد بازار مد شد. در سال 2010 دوباره به دنیای مد برگشتند و اینبار میان جوانان پیرو مد رواج پیدا کرد؛ این محبوبیت و ترند مام جینها همچنین در سالهای اخیر به چشم میخورد. این عدد در شلوار جین مردانه فاق کوتاه فقط 8 اینچ و معادل 12 سانت است. شلوار راحتی مردانه ایرانی این روزها از فرم و قالب سنتی و ساده خود بیرون آمده و تبدیل به مدلهای شیک و به روز برای آقایانی شده است که به خوش پوشی در منزل به اندازه بیرون اهمیت میدهند. اما در لباسهای جوانان طراحیهای متنوع را شاهد هستیم و اسلیم فیت را ترجیح میدهند. جین آبی با لباسهای زیادی ست میشود. لباس مجلسی باید شما را جذاب و زیبا نشان دهد و این موضوع ارتباط زیادی با قیمت آن ندارد. همچنین مانتوهای کوتاه آستین کیمونو گلدوزیشده با این شلوار جین زنانه به زیبای ست میشود. این مدل شلوار از زانو به پایین باریک میشود. آیتمهایی که با این شلوار به شما پیشنهاد میدهیم، یک تی شرت راه راه سفید و مشکی به همراه یک کت مشکی تک و کفش پاشنهدار است.

یک نکته که در مورد این نوع شلوار وجود دارد، هر چقدر قد کشیدهتری داشته باشید به تن شما شیکتر به نظر میرسد. در حوزه خارج از مشهد و سایر شهرهای خراسان رضوی موضوع خاصی وجود ندارد و شاید در شهرستانهای بزرگتر مانند نیشابور و سبزوار طرح به طور جدیتری دنبال شود که هنوز گزارش جمعبندی شهرستانها را دریافت نکردهایم. سویشرت از انواع پوشاک مردانه است که لباسی آستین بلند با زیپ و به صورت جلو باز می باشد. انواع جین مردانه ارزان با رنگهای متنوع فرصت انتخاب بر اساس سلیقه، استایل و فرم بدن را برای آقایان فراهم میکند.

شلوار جین گرل فرند از نوع شلوار بوی فرند کمی رسمیتر به نظر میرسد و انتخاب بهتری از بوی فرند برای مکانهای رسمی است. برای آنکه ظاهر خود را کمی شیک تر کنید، از کت خزدار استفاده کرده و اجازه دهید تضاد بین مجلل بودن کت و غیر رسمی بودن جین، کار خودش را بکند. اما این استایل می تواند شما را از همیشه جذاب تر و متمایز تر کند، به شرط آنکه نکات مهم توصیه شده در این مقاله را رعایت کنید. این پارچههای جین در قرنهای گذشته توسط دریانوردان این شهر به سراسر اروپا صادر میشد تا اینکه در اواخر قرن 18 جاکوب دیویس خیاطی که همیشه از شرکت «لوی اشتراوس و شرکاء» پارچه میخرید، در نامهای به اشتراوس که تاجر پارچه و مقیم سانفرانسیسکو بود خواست تا در تولید و فروش لباسهایی که با پرچ محکم شدهاند با او همکاری کند. سری پارچه هایی که برای شلوارهای اسلش بکار می روند معمولا جنس دیور و دورس هستند.

از شوخی گذشته، شاید این شلوارها در نگاه اول آنقدر هم جذاب به نظر نرسند؛ اما وقتی بدانید که آن ها را با چه لباس و اکسسوری ست کنید، جذابیت خود را نشان خواهند داد. این در حالی است که جین برای موقعیت کژوال اداری مناسب به نظر نمیرسد (مگر اینکه مشکی باشد). این شلوارها رادر سبک کلاسیک پاریسی میتوان یافت که با انواع شومیز، بلوز، تی شرت و کت قابل پوشیدن است. از آیتمهای که با شلوار جین بوتکات به زیبایی ست میشود میتوان به یک تی شرت سفید بههمراه یک مانتو کتی یا یک مانتو پیراهنی کوتاه، و کفش کتانی اشاره کرد. با جایگزین کردن تی شرت رنگی و یک کتانی اسنیکرز سفید استایل کژوال را داشته باشید.

همچنین با عوض کردن آیتم تیشرت با یک شومیز از جنس کتان به همراه رویه بافت ظریف و یک جفت اسنیکرز استایل کژوال شیک را درست کنید و از آن لذت ببرید. به خاطر فرم آزاد و راحتی که دارند ممکن است بعضی از افراد آن را با جین مام استایل اشتباه بگیرند. اگر شما آیتم مناسب برای جین مام استایل انتخاب نکنید، شاید با پوشیدن آن احساس خوشایندی نداشته باشید. برای انتخاب بهتر به فرم بدن خودتان دقت کنید افرادی که قد نسبتا کوتاهی دارند بهتراست بوت کات با قد بلندتر را انتخاب کنند و با کفش پاشنه بلند کشیدتر نشان دهند.

اگر از دسته افرادی هستید که به پوشیدن لباس های راحت عادت دارید, حتما یک شلوار جین دمپا توی کمد خود داشته باشید. شلوار جین بوت کات زنانه به صورت دو مدل، یکی به صورت شلوار دمپا بلند که روی کفش را میپوشاند و دیگری با بلندی که تا سر مچ قرار میگیرد. فرم و دوخت این شلوار به گونهای است که بر روی خط کمر بسته و از قسمت باسن و ران فوق العاده گشاد و در مچ پا تنگ میشود و بالای مچ پا قرار میگیرد. در قسمت ساق پا تا مچ پا شلوار گشادتر قرار میگیرد. شلوار مام استایل در قسمت ران و ساق پا گشاد میشود و پارچه باضخامت و بدون کشسانی دارد. مدل های گوناگون از نظر جنس پارچه شامل شلوار کتان، شلوار پارچه ای و شلوار جین است.

استایل کردن با جین بوی فرند ممکن است در نگاه اول شلواری شلخته و خیلی گشاد به نظر برسد و ایدهای برای انتخاب آیتم پیدا نکنید. این مدل از شلوارهای جین یک آیتم شیک و جذاب برای استایل کژوال خانومها به حساب میآید و انتخاب اول برای پوشش روزمره هستند. شهرت فیلم «شورش بیدلیل» و محبوبیت شخصیت جیمز دین در این فیلم که شلوار جین به تن داشت در سال 1955 باعث شد تا جین به نماد روحیه ماجراجویانه و یاغیگری در بین نوجوانان و جوانان تبدیل و به سرعت همهگیر شود تا جایی که در برخی موارد صاحبان برخی رستورانها، کافهها و سالنها تئاتر ورود جوانان و نوجوانان جینپوش را ممنوع کرده بودند. از ویژگی های شلوار جین مردانه برند کروم می توان ب، کاربرد آنزیم و سنگ شور در آن اشاره داشت که باعث ثبات رنگ می شود. در واقع شلوار جین بوی فرند برگرفته از الگوی مردانه است که طبق سایزبندی زنانه طراحی شده است. دوخت و فرم این شلوار در قسمت پا و ران کمی گشاد میشود و نسبت به جین بوی فرند کوتاهتر قرار میگیرد.

اینکه مثلاً اگر قصد فروش پوشاک داریم، دقیقاً چه نوع پوشاکی سایت topclothes مد نظرمان است؟ رئیس اتحادیه خیاطان مردانه و تولیدکنندگان پوشاک مشهد گفت: امسال واحدهای صنفی فروش فرم مدارس ندارند و اگر مدرسهای برای تهیه فرم مدارس الزام تعیین کرده، احتمالا با کارگاهها و خیاطیهای زیرزمینی برای تهیه این فرمها قرارداد بسته است. پاچهی گشاد این شلوار به خاطر این بود که برای آنها امکان پوشیدن چکمه بدون مشکل وجود داشته باشد. پیشنهادی که برای افرادی که قد نسبتا کوتاهی دارند وجود دارد، این شلوار را با برشهای خیلی گشاد انتخاب نکنند. اما یک نکته که در همهی مدلهای جین باید رعایت کنید، این است که تعادل بین بالاتنه و پایین تنه فرم بدنتان را حفظ کنید. و در آخر لطفا به این نکته خیلی مهم توجه کنید که تحت هیچ شرایطی شلوار جینی (از هر نوع و سبکی که باشد) که قدش برای شما بلند است را نپوشید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار