این تحقیق شلوار شما را {کامل|عالی|خوب خواهد کرد: {Read|Learn} یا از دست ندهید

اگر پاهای شما بیش از اندازه لاغر هستند، از خرید این مدل شلوار جین خودداری کنید؛ چراکه باعث خواهد شد تا پاهای شما لاغرتر نیز به نظر برسد. از این نخ پنبهای نخستین بار برای تهیه لباس ملوانان استفاده شد. در دهه 60 و 70 محبوبیت جین به اوج خود رسید و به یک پوشش عادی آمریکا تبدیل شد. آیتمهایی که با شلوار جین اسکینی میتوانید استایل کنید، انواع شومیزها با مدل یقههای برگردان، با پارچهها و پترنهای مختلف که در بالاتنه جذب هستند؛ به همراه کت کمر کرستی یک استایل رسمی برای شما ایجاد میشود. سعی کنید در حین اندازه گیری برای اینکه بدانید دور کمر شلوارتان مناسب است یا خیر، حالت طبیعی بدن خود را حفظ کنید.

این مدل شلوار جین راسته، قدی تا مچ پا داشته و فاق آن متوسط است. اگر برای تابستان استایل انتخاب میکنید، صندلهای strappy بنددار درنظر بگیرید که بند آن را به دور مچ شلوار خود ببندید. اگر برای خرید کفش چرم ایرانی به خیابان فردوسی سر زدید، کافیست خیابان فردوسی در جنوب میدان را تا تقاطع نوفل لوشاتو ادامه بدهید تا به تعداد پاساژ لباس مردانه فروشی برسید. پیشنهاد میکنیم هر بلوزی که با این شلوار جین به تن میکنید را داخل شلوار قرار دهید تا جلوه آن را از بین نبرید. فاق آن نیز نسبتا بلند است و از این رو میتوانید بلواز خود را داخل آن قرار دهید. در هر دورهای مدلهای مختلف جین در چرخهی تکرار مد قرار گرفتند و همیشه یکی از مهمترین آیتمهای استایل عموم بودهاند. پس از دریافت کالا حتما یک بار اتو بخار برای از بین بردن خطوط تا خورده شده و جای سوزن ها روی پیراهن زده شود. پس حتماً به سایز شلوارتان دقت کنید. پس اگر به دنبال برندی به جهت استفاده خانوادگی میگردید، گراد بهترین گزینه برای شماست. این گزینه برای آقایانی که علاقهای به پوشیدن شلوار جینهای آبی ندارند، بسیار مناسب و کاربردی خواهد بود.

اگر به دنبال یک مدل شلوار جین همه پسند و مناسب برای اکثر موقعیتها هستید، شلوار جین راسته را انتخاب کنید. شلوار مام استایل نوعی شلوار راسته فاق بلند است که امروزه طرفداران بسیار زیادی نیز دارد. این شلوار جین تا حدودی کشی بوده و تن خور بسیار جذابی خواهد داشت. حتی برای باشگاه ورزشی یا دودین صبحگاهی داخل پارک نیز گاهی به شلواری خاص نیاز خواهیم داشت. اگر میخواهید تمرکز را به قسمت منحنی بدن خود جلب کنید، از شلوار جین فاق بلند استفاده کرده و بلوز خود را داخل شلوار قرار دهید. شلوار دم پا تنگ در بین انواع شلوار زنانه در رتبه بالایی از محبوبیت قرار دارد. رنگ این شلوار تیره بوده و سنگشور روی آن، باعث شده تا از سادگی خارج شود. این شلوار در دسته شلوارهای رنگ روشن قرار گرفته و از این رو میتوانند با طیف گستردهای از رنگهای تی شرت و کتانی، از رنگهای تیرهتر مثل مشکی و طوسی تیره و یا سرمهای گرفته تا رنگهای روشن و حتی جیغ ست شوند. با توجه به جنس لباس و نوع مناسبتی که قرار است آن لباس در آن مکان پوشیده شود، رنگ های متنوع و مختلفی با استفاده از طراحان مطرح برگزیده و انتخاب میشوند.

نوع کلاسیک آن به Levi’s 501 معروف است. اگر به همچین موردی برخوردید، حتما این مورد را کنار گذاشته و شلوار جین دیگری را انتخاب کنید. در نهایت نیز به راحتی میتوانید مدل مورد علاقه خود را به صورت آنلاین خریداری کنید. انواعی از شلوار جین وجود دارد که در قسمت زانو کمی برای شما گشاد خواهد بود؛ این اتفاق معمولا در مورد شلوارهای جذب رخ میدهد. پارچههای جین سنگینتر، معمولا از مرغوبیت بیشتری نیز برخوردار هستند. در مقابل، شلوارهای اسلش از بافت ضخیم تری برخوردار هستند. این مدل شلوارها، در زمانی ترند شد که بعضی سلبریتیها اقدام به پوشیدن شلوارهای همسر یا دوست پسرهایشان کردند. فروشگاه اینترنتی پوشاک 99 فعالیت خود را در سال 1395 در زمینه فروش لباس ارزان قیمت به صورت خرده فروشی آغاز کرد که با موفقیت هایی که در این زمینه به دست آورد به فکر توسعه و پیشرفت در کسب و کار خود شد . چراکه مطمئن باشید این مدل شلوار پس از مدت کوتاهی، در قسمت زانو حالت خود را از دست خواهد داد.

شلوار جین فاق بلندی را انتخاب کنید که دور کمر آن دقیقا مناسب اندام شما باشد؛ چرا که اگر قدری برای شما گشاد باشند، فرم بدی خواهند داشت و اگر هم تنگ باشند، ممکن است باعث شود شکم شما بزرگتر به نظر برسد. این فرم شلوار جین زنانه دارای فاق بلند است و کمر شلوار در بالای ناف بسته میشود. فاق به بلندی شلوار در قسمت جلو که از کمر شلوار تا پایین و انتهای زیپ شلوار امتداد دارد، گفته میشود. این سبک شلوار زیبا با وجود تنخور آزادی که در ساق پا دارد، با انتخاب پوشاک ست مناسب میتواند ظاهری مجلسی و رسمی داشته باشد.

این مدل شلوار برای مهمانی ها و دورهمی های بانوان بسیار شیک و سایت topclothes مجلسی است. ناگفته نماند نمونه های مواد اولیه قبل از هر چیز در واحد آزمایشگاهی مطابق با استانداردها بررسی و کنترل شده و در صورت تائید مورد استفاده قرار می گیرند. میتوانید شلوار زنانه مناسب برای استایل دلخواه و مطابق با سلیقهتان را انتخاب کنید. در دو طرف شلوار، نوار تزئینی دوخته شده که دقیقا مطابق مد روز است. شلوارهای دامنی یا همان tailored wide leg pants نیز از جمله شلوارهایی است که در سال 2020 جزو محبوبترین ترندهای پیشنهادی در بین دختران بوده است. کت تک مردانه به علت زیبایی خاص خودش در بین جوانان از محبوبیت ویژه ای برخوردار است و به همین خاطر در انتخاب سایز آن معمولاً همه خریداران به دنبال فیت و اندامی بودن آن هستند. البته باید دقت داشته باشید که این شلوار برای هر اندامی مناسب نیست. جین راسته یکی از پر طرفدارترین شلوارها در بین استایل خانومها و آقایان مناسب با هر فرم اندامی به حساب میآید. با انتخاب تیشرت خاص، کت طرحدار به همراه جین راسته و کفش پاشنه مربعی، یک استایل اسمارت کژوال برای مهمانیها داشته باشید. او این کار را بیشتر برای برخورداری از یک استایل خاص انجام میداد و فردی بود که به آزادی عمل در پوشیدن لباس برای بانوان اعتقاد قلبی داشت و معتقد بود خانمها در شلوار راحتتر هستند.

این نوع رنگ از راحت ترین تیپ ها می باشد و قادر خواهید بود خیلی راحت صبح تا شب را با آن به سر ببرید. این نوع تیپ ظاهر راحت و آسان و انتخاب آن ساده و بی دردسر می باشد. کافی است بدانید برای استایلی که میخواهید بسازید به چه نوع شلوار مردانهای نیاز دارید. شلوار بگی مناسب چه نوع استایل هایی است؟ این نوع شلوارها انواع مختلفی دارند که شلوار مام استایل را نیز میتوان در این دسته جای داد. پس در صورتی که نمیخواهید با پوشیدن شلوار ظاهرتان چاقتر دیده شود، بهتر است از شلوارهای بدون پیلی استفاده نمایید. پلیسه ها با الگوی ایتالیایی معمولا پس از اندک زمانی ممکن است تای منظم خود را از دست بدهند که قطعا تصویر ناخوشایندی است.

به گزارش ایسنا و به نقل از استار، پیراهنی که دیگو مارادونا هنگام به ثمر رساندن گل جنجالی “دست خدا” به انگلیس در جام جهانی ۱۹۸۶ بر تن کرد، برای اولین بار به مزایده گذاشته شد. این کار باعث رواج شلوار های جین در آن سال ها بین مردم شد. هر ساله شلوارهای جین، در طرح ها و مدل های مختلفی به بازار ارائه میشود. اولین جین با مشارکت Levi Strauss وJacob W. Davis در سال 1873 با تولیدات انبوه به بازار عرضه شد و بعدها تحت عنوان برند Levi’s معروف شد. به این طریق کاملا متوجه خواهید شد که این شلوار راحت است یا خیر. با ست کردن شومیز اورسایز سفید به فرم یقه گرهای یا یقه کراواتی با این مدل جین، یک استایل تابستانی خواهید داشت، البته از بستن کمربندها غافل نشوید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار