اخبار پزشکی جدیدترین خبرهای بهداشت و سلامت-دراگمد

اخبار پزشکی جدیدترین خبرهای بهداشت و سلامت-دراگمد

وزیر بهداشت در پیامی به مناسبت روز پرستار، از پرستاران که در صف مقدم مدافعین سلامت در دوران سخت کرونا جانفشانی کرده اند، تقدیر کرد. تحقیقات نشان داده است که ویتامین K۱ می تواند به کاهش خطر شکستگی، به ویژه شکستگی لگن، در افراد مسن کمک کند. نتایج بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که ویتامین C سلامت کودکان متولد شده از مادران باردار سیگاری را بهبود می‌بخشد. محققان در حال بررسی میزان تاثیرگذاری داروی پاکسلووید بر علائم کرونای طولانی‌مدت هستند.

به گزارش سیناپرس، نمک یک ماده بسیار پر مصرف محسوب می شود که مصرف زیاد آن مضر است، اما محققان دانشگاه واشنگتن در سنت لوئیس و دانشگاه استنفورد می گویند که این ماده ممکن است عنصر مخفی در تولید مواد مخدر ایمن تر برای تسکین درد باشد. ماسک، موسس نورالینک مهم ترین اهداف از کاشت ایمپلنت مغزی را بازگرداندن بینایی به نابینایان و ارتباط با قشر حرکتی مغز عنوان کرد. برای اینکه کسب کاری پر درآمد داشته باشم به دنبال راه و روشی بودم که با دنیای تجارت آشنا شدم و با توجه به مصرف زیاد ایرانیان از گردو فعالیت خود را در خصوص تولید و عرضه این محصول آغاز کردم و کسب و کارم خیلی سریع رونق گرفت. یک محقق برای اولین بار 6000 پروتئین اسپرم را شناسایی کرده است که می تواند به ایجاد یک ضد بارداری غیر هورمونی مردانه کمک کند، در حالی که همچنین بر اساس تحقیقات کلیدی که سلامت اسپرم را با سلامت کلی مردان مرتبط می کند، ساخته شده است. عضو هیئت علمی گروه مهندسی پزشکی معتقد است افرادی در بازار کار مهندسی پزشکی موفق تر عمل می کنند که بتوانند با خلق ایده ای کاربردی مشکلی از مشکلات جامعه را برطرف کنند.

  • مدیر دبیرخانه هیات ترویج اخلاق پزشکی از آموزش راهنمای عمومی اخلاق حرفه ای شاغلین حرف پزشکی به صورت مولتی مدیا و در چارچوب برنامه های آفلاین بازآموزی در آینده نزدیک خبرداد.
  • نقرس ازجمله بیماری‌های شناخته شده و نسبتاً رایج در میان ایرانیان است.
  • برای تغییر فونت و رنگ از کلاس های nl برای عنوان، nd برای توضیحات، tm برای زمان، cn برای بخش و sn برای منبع استفاده کنید.
  • ADHD یک اختلال مزمن و ناتوان کننده در نظر گرفته می شود و شناخته شده است که فرد را در بسیاری از جنبه های زندگی از جمله دستاوردهای تحصیلی و حرفه ای، روابط بین فردی و عملکرد روزانه تحت تاثیر قرار می دهد.

بیماران مبتلا به سرطان ریه قبل از ابتلا به یائسگی و آغاز شیمی درمانی باید اطلاعات لازم پیرامون خطر آمنوره ناشی از شیمی درمانی و سایر مشکلات یائسگی داشته باشند. اگر می‌خواهید وزنتان را کاهش یا افزایش دهید، باید برنامه‌ریزی دقیقی برای رژیم غذایی‌تان داشته باشید. اپلیکیشن‌های مختلفی برای ارائه رژیم غذایی توسعه یافته‌اند که می‌توانند به کمکتان بیایند.

شش کودک در انگلیس پس از تشخیص ابتلا به این عفونت باکتریایی جان خود را از دست داده اند و در سال جاری موارد ابتلا بیش از حد طبیعی مشاهده میشود. در این مطلب با خطرات پوستی که هنگام ورزش کردن آرایش دارید آشنا شوید – مستقیما تعریق بدن را افزایش می دهند و این اتفاق اصلا با وجود ترکیبات آرایشی روی پوست صورت سازگار نیست. ​بر اساس اعلام سازمان غذا و دارو؛ فروش سبدی، نقدی و توقف فروش داروها توسط شرکت های پخش ممنوع است و هرگونه تخلف در خصوص این موارد، از طریق مراجع قضایی پیگیری می شود. رئیس دانشگاه فرهنگیان، از تایید دستور العمل تطبیق و تبدیل دکتر معلمان ممتاز وزارت آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان به عضویت این دانشگاه و اجرایی… بیماری کبد چرب غیر الکلی شایع‌ترین بیماری کبدی کودکان است که 5 تا 8 میلیون کودک در ایالات متحده را تحت تاثیر قرار داده است.

علائم اولیه کمبود کلسیم در بدن

یک زن مبتلا به اچ‌آی‌وی در آرژانتین، دومین فرد در جهان است که احتمالا به‌طور طبیعی بهبود یافته است. تغییر چهره یک فیلم اکشن ساخته‌شده در سال ۱۹۹۷ و به کارگردانی جان وو است. نتایج یک مطالعه تحقیقاتی نشان می دهد که با افزایش سن، واکنش افراد به عوامل استرس زای دراگمد روزانه کاهش می‌یابد. بررسی‌ها نشان می‌دهد که از زمان انتقال مالکیت توئیتر به ایلان ماسک، مطالب نفرت افکنانه در این شبکه اجتماعی گسترش یافته است. ویروس گوارش جدید یا همان نوروویروس بسیار مسری بوده و از جمله ویروس‌هایی است که در فصل‌های گرم، مانند تابستان شیوع پیدا می‌کند. گروهی از محققان یکی از شرکت های خلاق به فرمولاسیون قطره خوراکی برای از بین بردن عفونت معده دست یافتند که به گفته آنها این دارو در بدن مقاومت دارویی ایجاد نخواهد کرد.

بهترین مرکز درمان زگیل تناسلی(ویروسhpv) کلینیک پوست و زیبایی سی زم

سیستم جدید دیالیز خانگی که تبلو نام دارد، وعده می‌دهد دیالیز را برای بیماران راحت‌تر می‌کند. مطالعه‌ای جدید نشان می‌دهد شرکت در اماکن تفریحی پرسروصدا و دستگاه‌های سمعی شخصی جمعیت زیادی از افراد جوان را درمعرض خطر کاهش شنوایی قرار داده است. اخبار و مقالات جامع درباره انواع بیماری‌ها مانند بیماری آلزایمر، آسم، نشانه و علایم ایدز، راه‌های درمان افسردگی و…

دانشگاه علوم پزشکی ایلام :: اخبار

نتایج بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که داروی دیابت متفورمین خطر ابتلا به نوع شدید بیماری کووید-۱۹ و مرگ‌ومیر ناشی از آن را کاهش می‌دهد. رییس اداره سلامت گوش و شنوایی وزارت بهداشت و سرپرست مرکز همکارسازمان جهانی بهداشت از ترسیم نقشه شنوایی کشور، سلامت شنوایی در ایران و کشورهای منطقه خبر داد. معاونت آموزش و پژوهش سازمان نظام پزشکی با همکاری وزارت بهداشت همایش علمی کاربردی مامایی را 26 و 27 آبان ماه جاری برگزار می کند. رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه مسمومیت های الکلی اخیر تاکنون دو نفر فوتی داشته و سه نفر نیز با وخامت حال در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند، – رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج … یاسوج_ رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار مسمومیت های الکلی در استان به 60 نفر خبر داد. معاون اجرایی مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، در نشست تخصصی روز جهانی ایدز، به تأثیر کووید ۱۹ بر شاخص های کنترل اچ آی وی پرداخت.

Scioto Biosciences که یک مرکز تحقیقاتی درمانی بالینی است، نتایج مثبت کارآزمایی فاز 1b خود را برای ارزیابی پروبیوتیک جدید SB-121 (لاکتوباسیلوس رویتری با میکروذرات دکستران و مالتوز) در افراد مبتلا به… جوزف فری مرد 22 ساله ای است که استخوان های انسان ها را می فروشد، استخوان هایی قدیمی که روزگاری در آموزش های پزشکی مورد استفاده قرار گرفته اند. مرگ و میر ناشی از آنفلوآنزا مربوط به افراد دارای بیماری پیشرفته زمینه ای … دستگاه تشخیص اختلالات ستون فقرات اسکلتی بدن برای اولین بار در کشور از سوی عضو هیئت علمی دانشگاه بیرجند اختراع، ساخته و به مرحله تجاری سازی رسید. بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران بعد از وداع با جام جهانی به شدت متأثر بودند. از آن جایی که بیماری هپاتیت سی برای سال های طولانی عامل آسیب کبدی بوده است، دستورالعمل های مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری انجام غربالگری هپاتیت c را در افراد بین سنین توصیه کرده است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار