اتاق فرار اسکیپ روم بازی اتاق فرار | allescape

اتاق فرار اسکیپ روم بازی اتاق فرار | allescape

قلم ابزاری است برای فرار از واقعیت، واقعیت تلخ زندگی روزمره که هر ثانیه با آن درگیر هستیم. عمر آدمی اجازه نمی‌دهد تا به همه جا سفر کند، اما می‌تواند بر بال قلم نشست و بر فراز آسمان خیال پرواز کرد. تمامی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت دنیای سرگرمی دادمهر زیما می‌باشد.

فرار از مدرسه

همچنین از طریق قدرت‌های ماورائی خود می‌توانید ارواح را ببینید و با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. اتاق فراردر بازی‌های کلبه وحشت و سبک روانی، معمولا دست و پای شما را می‌بندند. به همین دلیل اگر فوبیای بسته شدن دست و پا را دارید، به هیچ وجه در این بازی شرکت نکنید.

قیمت اتاق فرار؟

هر چند طراح آن یک دانشجوی ژاپنی به نام تاکائو کاتو بود که وقتی دید دوستش در حال انجام بازی ویدئویی فرار از اتاق است به فکر ساختن ورژن واقعی آن افتاد و اولین اتاق فرار شهر سیلیکون‌ولی را در سال ۲۰۰۷ طراحی کرد. اگر از فیلم دیدن و زندگی در دنیای افسانه‌ای قصه‌ها خسته شدید و به دنبال یک هیجان جدید هستید، اتاق فرار می‌تونه یک انتخاب عالی براتون باشد. یک روز در هفته رو انتخاب کنید و رزرو اتاق فرار با تخفیف رو انجام بدید. بعد از اون وارد یک بازی واقعی خواهید شد که از تمام فیلم‌های ترسناک یا ماجراجویی که تا به حال تماشا کردید جذاب‌تره. بهتر است قبل از رزرو به لوکیشن دقیق بازی، نقد بازی، درجه سختی اتاق، حداقل و حداکثر تعداد نفرات مجاز برای تجربه بازی، قوانین و مقررات رزرو، ساعت دقیق سانس و مبلغ تیکت توجه کنید، تا انتخابی صحیح و لذت بخش داشته باشید.

ترسناک و دلهره آور یا تاریخی، فانتزی و اکشن، جنایی یا درام می تونید توی هر کدوم از ژانرها، بازی مورد علاقتون رو انتخاب و از سایت اسکیپ زوم سئوی سایت رزرو کنید. مطمئن باشین که با ارائه بازی های بیشتر، شما رو توی این صفحه مطلع می کنیم. توی اسکیپ روم، خیلی از وقت‌ها کلید حل معما توی جزئیات ریزیه که توی بازی قرار داده شده. بعضی از ما، گاهی به جزئیات زندگیمون توجه چندانی نداریم و به سادگی از کنارشون رد می‌شیم. اتاق فرار به ما یاد میده که برای حل معما، باید به تمامی جزئیاتی که قبلا به راحتی از کنارشون رد می‌شدیم، توجه کنیم. به خاطر همین بعد از چند تا بازی، کاملا این تغییر رو حس می کنی.

  • اگر دچار بیماری آسم هستید یا مشکلات قلبی دارید، حتماً این موضوع را پیش از شروع بازی به بازی گردان اطلاع دهید.
  • قیمت اتاق فرار هم دقیقا به تعداد شما بستگی داره اما قیمت بلیط اتاق فرار هر نفر از 95 هزار تومان به بالا هست که این قیمت برخی مواقع با تخفیف اسکیپ روم کمتر هم خواهد شد.
  • در این مسیربازیکن باید همچون یک پلیس مخفی از شرکت یا خانه دزدی کند تا مدرک‌هایی برای رسوا کردن جنایتکاران پیدا کند.
  • در برخی مراحل بازی اتاق فرار ممکن است شما را در تاریکی محض قرار دهند.
  • سپس هر کدام از بازیکنان تیم اصلی، نقد و بررسی بخش مربوط به خود را به رشته تحریر در می آورند و در اختیار ویراستار مجموعه قرار میدهند تا پس از یکپارچه کردن متن و ویراست، در وب سایت تایم‌فور‌فان منتشر شود.

داور با انجام وظایف خود، اطمینان کسب می کند که روند بازی از ابتدا تا پایان صحیح و مطابق با سناریوی تعریف شده پیش می رود و شرکت کننده ها نیز به قواعد بازی پایبند هستند. تمام حقوق سایت متعلق به خانه معما استان قم می باشد | هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی خواهد داشت. سانس رزرو شده به هیچ عنوان قابل تغییر یا کنسلی نمی باشد لذا از ساعت و تاریخ انتخابی پیش از رزرو سانس اطمینان حاصل کنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار