اتاق فرارهای تهران لیست 250 تایی اسکیپ روم های تهران + آدرس اتاق فرار-آل اسکیپ

حال که متوجه شدیم اتاق فرار یا اسکیپ روم چیست، بهتر است ببینیم اصلا از کجا تبدیل به یک تفریح هیجان انگیز شده. نخستین اسیکپ روم‌‌ها در سال 2003 و در شهر ایندیاناپولیس آمریکا ایجاد شدند. در آن بازی‌ها عده‌ای در یک اتاق زندانی می‌شدند و با حل کردن معماهای مختلف، می‌توانستند از اتاق خارج شوند.

اتاق فرار کیش چیست؟

انتخاب و رزرو اتاق فرار کرج به دلیل وجود گزینه های زیادی که در این شهر وجود دارد، کمی سخت به نظر می رسد. این توضیحات شامل معرفی کوتاه ماجرا و ژانر سناریوها است که در زیر به اختصار معرفی می شوند. بازی‌های اتاق فرار بازی گروهی هستند و برای انتخاب هر ژانر باید نظر همه اعضای گروه رو بپرسید. چون ممکنه ژانری که شما انتخاب کردید با روحیه تمام اعضای گروه سازگار نباشه؛ و یکی از بازیکن‌ها چند دقیقه بیشتر در بازی دووم نیاره. این موضوع می‌تونه به قیمت تموم شدن بازی باشه، چون طبق قوانین اتاق فرار خروج یک بازیکن از بازی باعث تمام شدن بازی اتاق فرار می‌شه. در ادامه مطلب درباره انواع اتاق فرار بیشتر صحبت خواهیم کرد.

اتاق فرار خانواده مرموز

پس هوش و حواس خود را به کار بیبندازید تا راه فرار را پیدا کنید. زمان شما در بازی محدود است، بنابراین ابتدا محیط بازی را به دقت بررسی نمایید، جزئیات و المان های اتاق فرار را در نظر داشته باشید تا چیزی از نظر شما دور نماند. در هر کدام از اجزای بازی ممکن است که رازی نهفته باشد. برای اتاق فرار هایلند هر بلیط مخصوص 1 نفر است و حداقل تعداد بلیط خریداری شده بایستی 2 عدد باشد. برای اتاق فرار دیپلمات هر بلیط مخصوص 1 نفر است و حداقل تعداد بلیط خریداری شده بایستی 3 عدد باشد. وقتی برای هر فرد نقشی در نظر گرفته شده یعنی اون شخص تجربه و دانش و نظرات منحصر به فردی داره!

این بار بازی های رایانه ای هستند که در دنیای واقعی نمود پیدا می کنند و ما وارد این بازی ها می شویم، در فضایی مختص به آنها قرار می گیریم و با حل معماها و رویارویی با اتفاقاتی که در آن فضا می افتند٬ به عمق یه ماجرای واقعی فرو خواهیم رفت. اتاق فرار یک بازی گروهی است و نیاز به Team Work برای حل به موقع و مناسب معماها دارد. اتاق ها هر کدام دارای سناریوی متفاوتی به همراه یک دکور متفاوت هستند و گستره وسیعی برای لذت بردن شما را مهیا می کنند. به گزارش کاماپرس، این بازی برای کسانی که عاشق ماجراهای معمایی، هزارتوهای پر پیچ و خم و ژانر ترسناک هستند، بسیار محبوب خواهد بود. اسکیپ روم ها برای تیم‌های بیش از 4 نفر و در درجه سختی‌های متفاوت طراحی شده‌اند. کار تیمی خوب و مدیریت زمان و هیجان می‌تواند در رمزگشایی‌ها و یافتن سرنخ‌ها کمک بسیاری به شرکت‌کنندگان کند.

البته در مرحله بعد مطالعه نقد بازی و نظرات کاربران و حتی بازدید از تیزر و پوستر و مطالعه پیش سناریو بازی میتواند در انتخاب صحیح بازی به شما کمک شایانی کند. بهترین کار اینه که بپرسید کسی فوبیای تاریکی، فضای تنگ، بسته شدن و … البته این کار رو گیم مستر اسکیپ روم همون موقع انجام میده و نیاز نیست نگران باشید اما رزرو بلیط اتاق فرار خراب میشه و ممکنه یک نفر از شما کنسل کنه. پس حتما موضوع و ژانر اتاق فرار رو با هم تیمی های خودتون درمیان بذارید. اتاق فرار یا همان Escape Room (اسکیپ روم) بازی بسیار هیجان انگیزی برگرفته از بازی های کامپیوتری است.

اسکیپ روم یا اتاق فرار ممکنه ی سری معما داشته باشه که شما فکر کنید این حل شدنی نیست. اصلا نگران این قضیه نباشید چون هر زمانی که شما به مشکل بخورید گیم مستر اتاق فرار کنار شماست و راهنماییتون میکنه. برای رزرو اتاق فرار باید روی اسکیپ روم موردنظر خودتون کلیک کنید و بعد از ثبت نام در سایت اتاق فرار تعداد نفرات خودتون رو انتخاب کنید و برای روز رزرو اسکیپ روم خودتون آماده باشید.

و در غیر این صورت آموزش اسکیپ روم به قیمت کاسته شدن زمان اصلی بازی شما تمام خواهد شد. با وجود اینکه اتاق‌ فرارها فضا و سبک‌های بسیار متنوعی دارند، قوانین آن‌ها تا حدود زیادی شبیه به یکدیگر است. هر بازی اتاق فرار شامل 2 تا 10 شرکت‌کننده می‌شود و آن‌ها پیش از بازی و در حین بازی توسط شخصی که گیم مستر نامیده می‌شود راهنمایی شده و آموزش‌های لازم را می‌بینند. اگر شرکت‌کنندگان در مرحله‌ای از بازی اتاق فرار با مشکل مواجه شده باشند، گیم مسترها از طریق دوربین و میکروفون‌های نصب شده در فضای بازی، شرکت کنندگان را راهنمایی می‌کنند. از این جهت نیازی نیست بابت بی‌تجربه بودن و بلد نبودن قوانین اتاق فرار، نگرانی داشته باشید. عنوان بازی واقعی به این دلیل است شما اتاق فرار را در گوشی موبایل یا در رایانه‌ی خود انجام نمی‌دهید.

اتاق فرار دانجن

بدلیل قطعی گسترده اینترنت و شبکه پیامکی، امکان ارسال پیامک تا اطلاع ثانوی میسر نمی‌باشد. تمامی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت دنیای سرگرمی دادمهر زیما می‌باشد. همانطور که گغته شد این بازی ابتدا در ژاپن ایجاد شد و سپس به کشورهای دیگر گسترش پیدا کرد. این بازی در ابتدا توسط یک دانشجوی ژاپنی به نام تاکائو کاتو طراحی شد و در سال 2007 اولین بازی را تحت برندی با عنوان Real Escape Game ارئه کرد. شما همچنین می‌توانید با مراجعه به صفحه هرکدام از مراکز اطلاعات بیشتری درباره تمهیدات بهداشتی آن‌‌ها به دست بیاورید. عنوان کارآگاه پلیس به همراه همکاران تان به محل کلاه فروشی مرموز بروید.

اتاق فرارهای تهران لیست 250 تایی اسکیپ روم های تهران + آدرس اتاق فرار-آل اسکیپ

از بین دوست و آشنا و فامیل یک تیم ۴ تا ۸ نفره تشکیل بدید و یکی رو بعنوان سرگروه تخفیف آل اسکیپ انتخاب کنید. خیر متاسفانه هیچ وسیله ای داخل اتاق برده نمیشه و فقط اشخاص داخل اتاق میرن، اتاق فرار جوری تعبیه شدن که شما نیاز به نور اضافی و یا وسیله دیگه ای نخواهید داشت. خیر، پیش‌پرداختی که آنلاین پرداخت میکنید در واقع بخشی از کل هزینه‌ی پرداختی شماست. در واقع شما بخشی از هزینه را به صورت پیش پرداخت آنلاین و باقی هزینه را در محل بازی پرداخت می‌کنید. لطفا همیشه حداقل ۱۵ دقیقه زودتر از شروع سانس در مجموعه حضور داشته باشید. زمان بندی سانسها از پیش تعریف شده و فشرده هست و ما قادر به تغییر آن نیستیم.

  • در صفحه ورود مشخصات، اطلاعات درخواست شده را وارد نمایید.
  • شما می توانید از تخفیف های دائمی رزرو آنلاین اتاق فرار و لیزرتگ کرج و تهران در وب سایت اکوکلاب بهره مند شوید.
  • بازی‌‌های مهیج، بازی‌‌های فکری با موضوعات خاص، بازی‌‌هایی با داستان‌‌های جنگی، تفریحی سالم و گروهی برای خانواده‌ها، دوستان، همکاران و همکلاسی‌ها است که همگی با بیشترین تخفیف‌ها و بهترین کیفیت، خدمات خود را به شما ارائه می‌کنند.
  • داستان این سناریو درباره زنی به نام خانم اسمورل است که در اواسط جنگ جهانی دوم به همراه دو فرزند خود، به روستایی در اسکاتلند فرار می کند.
  • این بازی در ابتدا توسط یک دانشجوی ژاپنی به نام تاکائو کاتو طراحی شد و در سال 2007 اولین بازی را تحت برندی با عنوان Real Escape Game ارئه کرد.

هم یکی از انواع قفل اتاق فرار است و ساختاری شبیه به قفل عددی دارد. کافی است دکمه هایی را فشار دهیم که این اعداد در کنارشان درج شده است. وقتی دکمه های مد نظر را فشار می دهید.شکل دکمه های فشرده شده در کنار یکدیگر تصویری از یک الگو یا پترن را می سازند و به همین دلیل این نوع از انواع قفل اتاق فرار را قفل الگویی یا پترنی میگویند. به جرئت می‌توانیم بگوییم که هنوز در اتاق فرارهای تهران جایی نیست که در این فهرست نیامده باشد. چیزی را از قلم انداخته‌ایم؟ پس اسمش را در کامنت‌ها به ما بگویید تا به فهرست اضافه کنیم.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار