آنچه درباره پوشاک مردانه نمی دانید ممکن است شما را شوکه کند

مانتوهای سنتی دارای تنوع طرح و رنگ بسیار زیادی اسـت، برای عید از میان این مانتو ها خوش رنگ ترین آن ها را برگزینید تا بهار امسال استایلی بی نظیر داشته باشید. مانتو کتی یکی از مانتو های ترند امسال اسـت کـه در طرح ها و رنگ های متنوع در بازار موجود میباشد. اگر به دنبال خرید عمده انواع پوشاک مردانه هستید، برند ایرانی دیورسو مد با سابقه ۳۰ ساله در صنعت پوشاک یکی از بهترین گزینههای شما است. برخی از اندامها مناسب این مدل لباس پوشیدن هستند، شما نیز میتوانید این بار یک شلوار گشاد با قدی برش داده شده و کوتاهتر را امتحان کنید شاید از آن خوشتان آمد.

این برش ها که قابلیت باز و بسته شدن اندکی خواهند داشت، باعث ایجاد فضای بیشتر بر روی دور کمر شلوار در مواقع خواسته شده میشوند. فقط ظاهر اونها از لحاظ پاره بودن شلوار و یا دوخته شدن تکه روی اونها متفاوته. از دیگر مواردی که باید حین خرید بهترین شلوار جین زنانه ۲۰۲۱ به آن دقت داشت جنس شلوار است، شلوار های جین جنس های بسیار متفاوتی دارند اگر می خواهید هنگام پوشیدن احساس راحتی کنید پس مدل هایی که نرم تر و بافت لطیف تری دارند را انتخاب کنید، علاوه بر راحت بودن برای فصول گرم سال نیز مانع از عرق سوز شدن می شوند. بهصورت کلی باید گفت که شلوارهای مردانه کتان، پارچهای، جین یا کش بافت هستند. برای دانستن این موضوع می توانید به جدول های سایزبندی پوشاک و یا راهنمای خرید لباس مردانه که در سایت قرار داده شده است، مراجعه کنید و آن را بخوانید و دقیقاً مطابق با آن جدول سایزبندی، اندازه هایی که در آن مدل از لباس وجود دارد را بدانید و انتخاب نهایی خود را انجام دهید. استایل وست با شومیز و شلوار کـه در تمام فصلها قابل پوشیدن اسـت و برای موقعیت کژوال میتوان از ان استفاده نمود.

به کمک برند اسمارا، زنان می توانند شلوارهای چهارخانه، شلوارهای راه راه، شلوارهای کلاسیک و همچنین شلوارهای چرمی را به استایل های روزانه خود اضافه کنند. ضمن اینکه این گیرهها باعث بهتر ماندن ساسبند میشوند، همچنین اجازه نمیدهند ساسبند بر روی کمر محکم شود و در نتیجه از ورود آن به قسمت داخلی شلوار (که ممکن است ناخوشایند باشد) جلوگیری میکند. از طرف دیگر شلوار با فاق بلند سیلوئت و اندام واقعی و همچنین ارتفاع واقعی کمرتان را نشان میدهند که آن را به افراد با پاهای کوتاهتر توصیه میکنیم. به همین خاطر، به جای تمرکز کردن بر روی لیبل آن که گاهی اوقات fake (نقلبی) است، به اندازه بودن شلوار متناسب با اندازه کمر و قد و استایل بدنی خود تمرکز کنید.

این روز ها داستان فرق میکند و ماجرا مثل قبل نیست. این نوع شلوار جین مردانه به دلیل سفتی و زبری نسبی که دارد (چون بعد از تولید شسته نمیشود) زیاد جذب نیست. پردهی کمر همانطوری که از نامش مشخص است، یک پوشش پردهمانند در سطح داخلی شلوار بوده که با توجه به طراحی و نوع شلوار میتواند قد متفاوتی بگیرد اما در هر صورت از کمر شروع میشود. این نوع شلوار به یک لباس پایه ثابت در لباس های رسمی و غیر رسمی مبدل شد و قطعا باید در هر کمد لباسی موجود باشد. اما چیزی که در انواع شلوار برمودا ثابت است، قد آنهاست که بلند نیستند و کوتاهترین اندازه یک شلوار برمودا 3 سانت بالاتر از زانو قرار می گیرد. چند سالی است که شلوارهای فیت به یکی از آیتم های ثابت در لباس خانم ها و آقایان تبدیل شده و چند مدل مختلف دارد.

همیشه داشتن چند دست لباس مناسب از جمله شلوار مردانه و پیراهن مردانه شیک رسمی و یا اسپرت میتواند در جلسات کاری، مهمانیهای دوستانه، گردش یا سفر به ظاهر شما جذابیت بیشتری دهد. در این مطلب به معرفی چند مرکز خرید لباس مردانه در تهران میپردازیم. جنس شلوار مردانه بسیار بیشتر از مواردی است که در این مطلب به آنها اشاره شد. در دستخوش تغییراتی که در سبک پوشاک ایرانی به تأثیر از اسلوب اروپایی رخ داد شلوارها از پارچه های ظریف انگلیسی دوخته می شد و در این هنگام شلوارهای زنان نیز تنگ و چسبان شد. احتمالاً از نام آن متوجه کاربردش خواهید شد. “هوگرو” برگرفته از نام کوه سبلان در کتاب اوستای زرتشت و سایر کتب به زبان پهلوی ایران باستان است که چنان استوار و درخشان بر تارک صنعت پوشاک ایران خواهد ماند. یا مثلا در مقایسه به حالتی که حلقهی کمربند وجود دارد اما شلوار با ساسبند بر جای خود مانده است! مانتوهای گلدار در انواع مختلفی در بازار موجود هستند، یکی از انواع این مانتوها کـه امسال جزو ترندها میباشد، مانتو با طرح بابونه اسـت کـه استایل شـما را خاص و زیبا و بهاری خواهد کرد. استایل مونوکروم شـما را کشیدهتر نشان میدهد.

در هرصورت تاثیر میزان پهنای قسمت کمربند شلوار در فرم کلی شلوار واضح و بدیهی است و نیاز به سایت topclothes توضیح مضاعف ندارد. البته در موقعیتهای دیگر شما میتوانید رنگها را به صورت متعادل در اکسسوریها مثل کراوات یا پیراهن مردانه مورد استفاده قرار دهید و در شرایط راحت و غیررسمی آزاد هستید که هر ترکیب رنگ دلخواهی را بپوشید اما همیشه این اصل را به خاطر داشته باشید که تعداد بیشتر رنگ در پوشاک مردانه به معنای رسمی بودن کمتر است و هرچه این رنگها روشنتر و تندتر باشد بیشتر از میزان رسمی بودن کاسته خواهد شد. سازوکار هم به این شکل بوده که میتوان شلوار را با چند دکمه متغیر به میزان دلخواه محکم کرد که نقش همان تنظیم کننده را دارند. لازم است در حد تعادل چند مرکز را صرفاً برای تمام خریدهای عمده انتخاب کنید و در ادامه نیز با آنها همکاری داشته باشید. پاتوق آنلاین: ما مجموعه جدیدی از کالکشن مانتو های سال 1401 زیبا و متناسب با همه ی سلیقه ها را مشاهده خواهید کرد همچنین معرفی انواع مدل های ترند جدید نیز ذکر شده اسـت همراه ما باشید تا قبل از خرید نوروزیتان با تمامی مدل های مانتو سال 2022 آشنا شوید! شلوارهای پارچه ای رده بالا و حرفه ای، عضو دیگری دارند که شاید کمتر با آن آشنا باشید.

در فرهنگ انگلیسی، فاق شلوار های پارچه ای میتواند بین ۹ تا ۱۳ اینچ متغیر باشد که در این میان شلوارها را به سه دسته با فاق کوتاه، متوسط و یا بلند تقسیم میکنند. در هرصورت این پهنا عدیدی بین 1 تا نهایتا 2 اینچ خواهد بود. به عوان یک جنتلمن فرقی نمیکند شلوار را برای کت خود انتخاب میکنید یا قرار است آن را با پیراهن بپوشید، در هرصورت یک استایل رسمی حرفهای پیچیدگیهای خاص خودش را دارد و این موضوع شامل شلوار هم میشود. اگرچه دکمهی ساسبند اصلا پدیدهی رایجی در شلوار های تولید شده از برند های مختلف امروزی نیست و معمولا به صورت سفارشی در شلوار های پارچه ای تعبیه میشوند اما در هرصورت ممکن است شلواری کلاسیک را بیابید که این اجزا در آن تعبیه شده باشند.

مانتوهای عروسکی کـه بـه عنوان مانتو فانتزی نیز شناخته می شوند، یکی از مانتوهای ترند دخترانه و زنانه هستند کـه استایل خاص و زیبایی بـه فرد می بخشند. پارچه های ژاکارد یکی از ترندترین پارچه ها هستند کـه امسال برای دوخت مانتو از انها استفاده شده اسـت. آستین های پفی برای انواع مدل مانتو حریر، مانتوهای مجلسی بلند و کوتاه، مانتو بهاره و تابستانه و… این رنگ ها قابلیت همپوشانی و تناسب با اکثر مدل های پوشاک مردانه را دارا هستند. مدل مانتو خامه دوزی از انواع طرح های شیک و خاص می باشند کـه دارای رنگ هایی متنوع هستند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار