آموزش سئو 2023 رایگان + ویدیو قدم به قدم تا SEO حرفه ای نوین

سلام روز بخیر
عملا تاثیر مثبتی روی سئو سایت شما ندارن و بهتره که حذف بشن. شما باید در مراحل انالیز سئو رقبا، بفهمید که آنها بر روی چه کلماتی رتبه دارند و از طریق چه کلماتی در حال فروش محصولات خودشان هستند. همچنین شما باید خلاء بین این سایت‌ها را پیدا کنید؛ قطعا رقابت در کلماتی که این سایت‌ها در آن کلمات به رتبه های بالا رسیدند، سخت است. هزینه‌های مربوط به رپورتاژ آگهی هم بستگی به اعتبار همان سایت دارد که می‌تواند از 100 هزار تومان شروع شده و تا بالای 5 میلیون تومان به ازای هر یک رپورتاژ اگهی هم ادامه داشته باشد. اگر هم سیستم مدیریت محتوای دیگری را غیر از وردپرس استفاده کردید، یا باید از برنامه نویس سایت خودتان بخواهید که امکان ریدایرکت را به سایت اضافه کند و یا اینکه از طریق فایل .htaccess هاستتان انجام دهید.

سال ۸۳ بود که اولین کسب‌وکار‌ آنلاین خودم را راه‌اندازی کردم و تا امروز با علاقه زیادی مشغول کسب‌درآمد آنلاین و راه‌اندازی کسب‌وکار‌های مختلف در بستر وب هستم. به صدها کسب‌وکار آنلاین کمک کردم تا با ایجاد یک وب‌سایت حرفه‌ای و رسیدن به نتایج اول گوگل، درآمدهای بسیار زیادی را خلق کنند. من در مدیر وب به شما کمک می‌کنم، یک کسب‌و‌کار‌ آنلاین حرفه‌ای راه‌اندازی کنید، به نتایج اول گوگل برسید و با دیجیتال‌مارکتینگ فروش‌تان را پیوسته افزایش دهید. خوشبختانه شما می‌توانید تقریبا تمام چیزی که لازم است درباره سئو و بهینه‌سازی سایت یاد بگیرید را بصورت رایگان در فضای وب و در منابعی که گفته شد پیدا کنید. (البته برای این کار لازم است تا تسلط کافی بر زبان انگلیسی داشته باشید.) اما متاسفانه افرادی هستند که همین اطلاعات رایگان را جمع‌آوری کرده و به نام خود به فروش می‌گذارند.

پس درنتیجه زمانی که شما هدف خود را از راه اندازی سایت خود مشخص کردید می توانید بیان کنید که استراتژی سایت شما و هدف اصلی S.E.o سایت شما به چه دلیل است و برای رسیدن به آن هدف تلاش و همت کنید. برای انجام سئو خارجی راه زیادی وجود دارد که هر کدام از آن‌ها دارای مزایا و معایب مختلفی هستند. اما برخی از این تکنیک ها قبلا امتحان خود را پس داده اند و می توانید از آن ها برای بهبود سئو سایت خود استفاده کنید. استفاده از هدینگ و سرتیتر ها دو مزیت بزرگ را برای محتوای سایت دارد.

استفاده درست از لینک سازی داخلی علاوه بر افزایش زمان ماندن کاربر در سایت، باعث می شود تا موتورهای جستجو نیز بتوانند به بخش های جدید و مختلف سایت دسترسی داشته باشند و ساختار آن را به درستی درک کنند. همچنین، زمانی که صفحات محتوای پیلار را به کلاستر آن ها وصل می کنید، با رشد هر صفحه، صفحات دیگری که به آن ها لینک داده اید نیز به طور خودکار قدرت گرفته و رشد می کنند. به عنوان یک سئوکار، باید با هر سه تکنیک آشنایی داشته و آن ها را یاد بگیرید، اما توصیه می کنیم به هیچ عنوان به سمت سئو کلاه سیاه کشیده نشوید. سئو سیاه به این دلیل معرفی شده که شما را به صورت صفر تا صد با مباحث سئو آشنا کند و اصلا به منظور پیشنهاد یک راهکار از سمت ویکی دمی به شما ارائه نشده است. تا جای ممکن سعی کنید از تکنیک های درست برای سئو سایت خود استفاده نمایید. تکنیک های کلاه سفید و کلاه خاکستری به زمان بیشتری برای نتیجه گرفتن احتیاج دارند، اما نتیجه خوبی که از آن ها به دست می آید منجربه بهبود سایت و رشد آن، بدون نگرانی، می شود.

در غیر این صورت آدرس نقشه سایتتان را که با پسوند xml است پیدا کنید. نامک یا URL صفحه؛ در بخش پایینی عنوان وردپرس وجود دارد و می‌توانید در این بخش نامک صفحه را اضافه کنید. در واقع هر متنی که در محیط کلاسیک وردپرس بنویسید؛ به صورت اتوماتیک در تگ P قرار می‌گیرد.

کسانی که به دنبال آموزش سئو هستند معمولا توجه کمتری به سئو خارجی کرده و از این رو با استفاده از روش های غلط، به سئو سایت آسیب می رسانند. برای این که بتوانید به درستی از Off-page SEO بهره ببرید، باید با استراتژی دقیق وارد سئو خارجی شوید. هر چه خزش سایت شما برای موتورهای جستجو آسان تر باشد، شانس شما برای گرفتن رتبه های بهتر نیز بالاتر می رود. در آموزش SEO ویکی دمی سعی شده است تا تمامی مباحث سئو و بهینه سازی سایت پوشش داده شده و در راستای یادگیری هر مبحث، یک ویدیو آموزشی و مقالات اختصاصی قرار داده شده است. دوره آموزش سئو 2023 (آموزش SEO) یک پکیج کامل برای تمام افراد علاقه مند به این زمینه میباشد.

از این رو با یادگیری آموزش سئو 0 تا 100 قادر خواهید بود با استفاده از تکنیک های مختلف نظر الگوریتم های گوگل را به خود جلب کنید و به رتبه و جایگاه خوبی در سرچ ها برسید. افزایش فروش و افزایش مشتری مهم‌ترین مسائلی هستند که صاحبان کسب و کار‌ها همواره به آن توجه دارند. شما هم می خواهید پاسخ کاربران را بدهید، فرقی نمی کند که یک محصول است یا یک خدمت و یا یک محتوای بلاگ، فرقی نمی کند، در هر صورت بهینه سازی موتورهای جستجو گر برای شما ضروری است. برای آموزش سئو سایت لازم است در ابتدا با انواع روش‌های سئو کردن سایت آشنا شویم. سپس به منظور آموزش سئو به زبان ساده به بررسی هر نوع و جزئیات آن می‌پردازیم. سلام و ارادت
شما برای شروع از همین صفحه و با آموزش رایگان سئو می توانید شروع کنید و کم کم با مطالعات بیشتر و تسلط به مباحث حرفه ای تر در دوره جامع آموزش سئو شرکت کنید تا به سطح استادی برسید.

سرعت بارگذاری صفحه یکی از مهمترین جنبه های سئو تکنیکال است و همچنین یک عامل ضروری در UX سایت است. در سئو موبایل یک عامل دیگر نیز وجود دارد که می بایست به آن توجه زیادی داشت و آن هم “سرعت صفحه” است. اگر نمی دانید که چگونه یک نقشه سایت بسازید و اینکه سایت شما بر روی CMS وردپرس پیاده سازی شده باشد (که در اکثر موارد و به احتمال زیاد همینطور است)، توصیه ما ساخت site map توسط افزونه Yoast SEO است. کلید اصلی داشتن یک سایت یکپارچه و پیوسته در داشتن یک سیستم هدایت کاربری مناسب است. می بایست روند پیمایش و رصد سایت را برای مخاطب خود تا حدامکان ساده کنید و دسترسی ها را آسانتر نمایید. استراتژی محتوای شما باید بر اساس درک مناسب از جایگاه و نیازهای مخاطبان باشد.

اگر می خواهید وضعیت شهرت وب سایت خود را ارتقا دهید، نکات زیر از جمله مواردی هستند که باید آن ها را مدنظر داشته باشید. هر چه قدر این عدد بیشتر باشد، کسب رتبه یک در SERP برای این کلمه کلیدی سخت تر میشود. با استفاده از Google Autocomplete فقط کاهی است کلیدواژه پایه و اصلی خود را در فیلد جستجوی گوگل تایپ کنید تا پیشنهادات به صورت خودکار نمایان شوند. شاید بیشتر در سایت های B2B استفاده شوند اما هنوز هم سایت های B2C زیادی داریم که در ازای گرفتن ایمیل کاربر به او یک کتاب هدیه می دهند. از طرفی لطفا از توضیحات سئو یا همان meta description به عنوان یک فرصت عالی برای جذب کاربران و البته افزایش رتبه در گوگل استفاده کنید. در واقع به دلیل اینکه این نوع نتایج دارای جلوه های بصری بیشتری نسبت به سایرین هستند بیشتر مورد توجه قرار می گیرند و اصلا دلیلی وجود ندارد که کاربران بر روی نتایج دیگر کلیک کنند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار