آموزش روش های تبلیغات در گوگل

در صفحه ای که برایتان باز می شود باید use exiting را بزنید تا شماره ای که قبلا وارد کردید برایتان باز شود. تبلیغات شما تنها زمانی برای مشتری نمایش داده می شود که دقبقاً در همان زمان به کالا و خدمات شما نیاز دارند و هزینه تبلیغات در گوگل نسبت به روش های سنتی بسیار پایین بوده و هزینه هر کلیک از یک سنت شروع می شود و موجودی حساب بانکی مربوط به تبلیغات در گوگل تنها زمانی کاهش می یابد که سایت شما توسط مشتری باز شود. این بدان معناست که هرگاه شما بخواهید می توانید ادامه ی تبلیغ را متوقف سازید و در زمانی دیگر و حتی با متن و تبلیغ دیگری باقی مانده موجودی حساب گوگل را استفاده نمایید. کلیک هایی که بر روی call extension انجام میشه پولی از حساب کم نمیکنه و فقط افزودنی برای تبلیغ هستند.

اما این مورد را باید در نظر داشته باشید که این محدودیت ها برای افراد فعال در زمینه دیجیتال مارکتینگ از ابتدا وجود داشته و با این وجود نمیتوان چنین موانعی را بهانه کرد و مسیر پیشرفت کسب و کار دیجیتال را بسته دید. اگر تبلیغات شما در دستگاه های تلفن همراه نمایش داده می شود، یک نماد تلفن وجود دارد که افراد می توانند از آن برای تماس با شما استفاده کنند. علاوه بر آن، خیلی از صاحبان کسب و کارهای آنلاین تمایل دارند که کاربران پس از دیدن تبلیغ سایتشان در گوگل با آن ها تماس بگیرند تا اینکه وارد سایت بشوند و تازه بخواهند با محصولات و خدمات آشنا شوند . حتماً با تکنیکهای سئو سایت برای بهبود رنک گوگل سایت آشنا هستید. گوگل ادز یک سیستم تبلیغاتی است که توسط شرکت گوگل راه اندازی شده است که از این طریق می توانید محصولات و خدمات خودتان را در معرض دید کاربران خود قرار دهید. حتی در صورت نیاز می توانید برخی از استان های خاص کشور را در محدودیت خود قرار دهید.

از آنجایی که برای انجام این روش از اسکریپت استفاده میکنیم باید در نظر داشته باشید ابتدا ما توضیحاتی را در خصوص اسکریپت در اختیار شما قرار میدهیم و سپس به سراغ نحوه اجرای یک اسکریپت در گوگل ادوردز می رویم. به عنوان مثال با استفاده از اسکریپت شما میتوانید دستورات مورد نظر خود را در قالب یک فایل بنویسید و آن را بر روی یک سرور قرار دهید و به این صورت شاهد دستوراتی باشید که در قالب اسکریپت به آن سرور داده اید. در نظر داشته باشی که اجرای این دستورات بدون دخالت نیروی انسانی است. اگر به تازگی با تبلیغ در گوگل آشنا شده اید و یا هنوز برای انجام آن مطمئن نیستید پیشنهاد می کنیم حتما این ویدئو را مشاهده کنید. به شما پیشنهاد می کنیم از افراد متخصص در این زمینه حتما راهنمایی مشورت بگیرید. برای رسیدن به این هدف ، ابتدا باید تحقیق در مورد کلید واژه خود را انجام داده و اصطلاحات جستجوی واقعی را که افراد در کادر جستجوی گوگل تایپ می کنند ، پیدا کنید. رعایت اصول سئو، تعداد مخاطبین و تعداد مطالب تخصصی از شرایطی است که برای تایید شدن در گوگل ادسنس باید آنها را رعایت کنید.

همچنین می توانید با استفاده از این محدودیت، یک کشور یا استان را برای عدم مشاهده این تبلیغ انتخاب کنید. برای مثال ایران تنها کشوری است که شما خدمات ارائه می دهید و با توجه به هزینه های استفاده از گوگل ادز و افزایش هزینه ها، نیاز به این دارید که صرفا کسانی بتوانند لینک گوگل ادز شما را مشاهده کنند می توانید این محدودیت را ایجاد کنید. گوگل با همه ی قدمت و محبوبیتی که دارد از توجه بالایی برخوردار است. از بین گزینه هایی که پیش رویتان قرار دارد، گزینه Use existing را انتخاب کنید. در غیر این صورت با ما همراه باشید تا توضیح مختصری در این خصوص در اختیار شما قرار دهیم. این ابزار به خصوص برای کسب و کارهای نوپا که کمتر شناخته شده هستند می تواند گزینه ای مناسب به شمار رود و می تواند به بیشتر شناخته شدن یک کسب و کار کمک شایانی نماید.

الگوریتم های قیمت دهی گوگل بسیار پیچیده است و مشخصه های اصلی محاسبه آن نسبت کلیک به نمایش – متن سایت شما – سرعت هاست- متن تبلیغ و … آموزش انتخاب مخاطب در گوگل ادز : انتخاب مخاطبین در گوگل ادز می تواند تاثیر بسیار زیادی در ورودی به سایت شما داشته باشد. با پنل گوگل ادز به دقیقترین گزارشها دسترسی خواهید داشت. در این قسمت آموزش گوگل ادز به شما خواهیم گفت که چرا باید جستجوی خود را محدود کنیم؟ در این قسمت به شما در زمینه محدود کردن گوگل ادز خواهیم گفت! اما باید توجه داشته باشید که گوگل ادز برای وب سایت هایی که به صورت اصولی بهینه سازی شده اند می تواند گزینه ای مناسب به شمار رود و بهتر است علاوه بر آموزش گوگل ادز، بهینه سازی بهتری برای وب سایت خود انجام دهید. مشاوره, سفارش تبلیغ در گوگل مدیریت و بهینه سازی روزانه رایگان! بهینه سازی ادوردز یعنی چیکار میکنه؟ کارشناسان ادوردز ما در تیم تاپ سئو برای شما بدون هیچ هزینه جداگانه ای این افزونه را در صورت درخواست فعال خواهند کرد. همچنین با فعال کردن تماس تبلیغات ، کاربر مستقیما با خود شما و یا پشتیبان سایتتان ارتباط میگیرد و از طریق صحبت با مشاورین شما ، امکان جذب شدنش برای خرید از خدمات سایت بیشتر میشود.

گوگل ادز را می توان یکی از مهم ترین ابزاری دانست که امروزه در دسترس کسب و کارهای اینترنتی است و شما می توانید از خدمات این ابزار استفاده کنید. حالا که همچین فضایی در دسترس است برند ها و کسب و کارهای مختلف به فکر این می افتند که چگونه در اینترنت حضور داشته باشند؟ پس باید توجه کنید که محصول یا خدمت شما در اینترنت جستجو می شود یا خیر؟ تصور کنید که شما یک کسب و کار اینترنتی برای ارائه خدمات در یک شهر دارید. برای مثال یک هتل در شهر X وجود دارد. تبلیغات در گوگل برای کسب و کارهای ایرانی از اهمیت بالایی برخوردار است. مزایده تبلیغ گوگل و سیستم رتبه تبلیغ به وبسایتهایی علاقهمند است که با امتیاز کیفی بالا نسبت به دیگر وبسایتها بیشتر به کاربران کمک میکند. بنابراین نمایش تبلیغ در گوگل رایگان است و اگر کسی بر روی آگهی شما کلیک نکند، با اینکه تبلیغ شما دیده شده است، گوگل از حساب شما پول کم نمیکند. تحریم هایی که بر علیه ایران وضع شده بخش های زیادی از کسب و کارهای مختلف را مختل کرده است، از سوی دیگر خدمات اینترنتی و کسب و کارهای آنلاین که مجبورند با مفاهیمی مانند سئو، تبلیغات گوگل یا گوگل ادز (گوگل ادوردز) و…

برخلاف سئو که روشی زمانبر برای نمایش سایت در لینکهای بالای صفحه جستجوی گوگل است، با گوگل ادز شما در کمترین زمان به نتیجه دلخواه خود که جذب سریع مخاطب بیشتر است خواهید رسید. AdSense یک گزینه عالی برای کسب درآمد است، اما یک برنامه پولدار شدن سریع یدون انجام هیچ کاری نیست. همانطور که در بالا توضیح داده شد ، برای رتبه بندی کلمات کلیدی مرتبط با مارک کافی نیست بلکه می خواهید در نتایج جستجوهایی ظاهر شوید که می تواند به شما در جذب مشتری و فروش کمک کند. این خدمات به صورت رایگان نیست ولی می توانید در صورت لزوم از اطلاعات استخراج شده توسط این ابزار را می توانید برای تولید محتوا استفاده کنید. این بدان معناست که در سراسر جهان، هزاران کسب وکار وجود دارند که از مزایای تبلیغات گوگل و سرویسهای مختلف آن استفاده میکنند. در این جا قصد داریم به مزایای استفاده از این افزونه در ادوردز گوگل بپردازیم. تصور اکثر افرادی که قصد استفاده از تبلیغات گوگل را دارند ، این هست که استفاده از افزونه های ادوردز و اضافه کردن شماره تماس باعث افزایش هزینه ها خواهد شد.

برای دریافت تعرفه گوگل ادز و اطلاع دقیقتر از هزینه تبلیغ گوگل با کارشناسان فروش در شرکت مبین هاست تماس بگیرید. تعرفه تبلیغ در گوگل و درواقع هزینه تبلیغات گوگل ادوردز به نسبت میزان بازدهی که شما از تبلیغ در گوگل خواهید داشت، کاملا مناسب و مقرون به صرفه است. دانلود برنامه: برنامه خود را تبلیغ بکنید تا تعداد دانلود آن را افزایش بدهید. نباید کلید واژهای را انتخاب کنید به کسب وکار شما وابسته نباشد و در این صورت، به کاربرانی که آن واژه را جستجو میکنند کمک نمیکند. در درجه اول باید به این نکته توجه داشته باشید که تبلیغات گوگل ادوردز، به صورت مزایدهای عمل میکند. تبلیغات در صفحه اول گوگل ادز را می توان یکی از مهم ترین ابزاری دانست که برای بهینه سازی بهتر یک وب سایت مورد استفاده قرار می گیرد و دارای اهمیت بسیار زیادی است. به همین دلیل کارشناسان ما سفارش کلیک گوگل مشتریان را را با هدف بهینه سازی نرخ تبدیل بهینه میکنند و برای تحقق این هدف فاکتورهای زیادی را در نظر میگیرند. از مهمترین خصوصیات تبلیغات در گوگل ادز این است که بلافاصله بعد از شروع تبلیغات تعداد مشتریان شما افزایش مییابد. خدمات ادوردز یعنی تبلیغات گوگل و تبلیغ کردن در گوگل به معنای فروش بیشتر و آنچه که مقصد هر کسب و کار است، مناسب است قبل از معرفی کردن دوره آموزش خدمات ادوردز توضیح کوتاهی در رابطه با خدمات ادوردز و مخاطب آن در گوگل و تبلیغات بیان شود.

در این ویدئو دو دقیقه ای، سعی کرده ایم خیلی سریع و بطور کلی شما را با مفهوم گوگل ادوردز و نحوه کار کرد آن آشنا کنیم. به طور کلی می توان گفت که این ابزار با توجه به این محدودیت مکانی می تواند گزینه ای مناسب برای کسب و کارهایی باشد که محدود به مکان هستند و خدمات خود را در یک شهر خاص ارائه می دهند. مردم شهر X معمولا از خدمات این وب سایت استفاده نمی کنند و به همین جهت می توانید گوگل ادز را محدود کنید که این لینک در شهر X نمایش داده نشود.

یک لحظه تصور کنید که هر کلمه ای مربوط به کسب و کار شما اگر در اینترنت سرچ شود شما در گزینه اول قرار گرفته باشید و این امر مدت طولانی رخ دهد. با توجه به موارد گفته شده، گوگل ادز میتواند بهعنوان یک کاتالیزور برای دیدهشدن کسبوکار شما عمل کند و رتبه سایت شما را در مدت کوتاهی در نتایج جستجو بهبود بخشد. این سرویس به کسبوکارهایی که قصد دارند از دنیای آنلاین بیشترین استفاده را ببرند، اجازه میدهد با پرداخت هزینهای (که عمدتاً بهعنوان سرمایهگذاری یاد میشود) در اولین صفحه گوگل دیده بشوند. اگر قصد تعریفی کلی و جامع از این سیستم را داشته باشیم میتوان گفت گوگل ادز سیستم ارتباطدهنده کاربران جستوجوگر سطح اینترنت با خدمات و محصولات شرکتها و کسب و کارهای حاضر در سطح وب است. با افزایش ضریب نفوذ اینترنت در زندگی روزمره، بسیاری مشاغل جدید نیز به وجود آمده اند که تا قبل از اینترنت، به طور کلی مفهومی نداشتند. به طور کلی می توان گفت که این آموزش ها به شما کمک می کنند تا در کوتاه ترین زمان بتوانید از این ابزار برای بیشترین بازده استفاده کنید. به طور کلی می توان گفت که شما می توانید با استفاده از این خدمات می توانید مخاطبین خود را به گونه ای تحت تاثیر قرار دهید که مشتریان بالقوه تنها کسانی باشند که وب سایت شما را انتخاب می کنند.

اما بعد از بالا گرفتن اختلافات سیاسی بین دولت های ایران و آمریکا شاهد این بودیم که تحریم هایی علیه ایران وضع شد و وضعیت همه کسب و کارها و زندگی ها را تحت تاثیر خود قرار داد و در این مورد خاص، استفاده کردن از امکاناتی که گوگل در اختیار کاربران خود قرار داده به دلیل تحریم ها سخت تر شده است. استفاده از افزونه ها باعث افزایش امتیاز و در نتیجه آن، کاهش هزینه های شما در تبلیغات گوگل خواهد شد. استفاده از شماره تماس در کنار سایر افزونه ها امتیاز تبلیغ گوگلی شما را بالاتر برده و در نتیجه آن هزینه های شما تا حد قابل توجه ای تعدیل میشود و از همه مهم تر گوگل جایگاه بالاتری را به تبلیغات شما اختصاص خواهد داد. Google Ads، سیستم تبلیغاتی گوگل است که در آن تبلیغ کنندگان برای ارائه تبلیغات قابل کلیک در نتایج جستجوی گوگل، بر روی کلمات کلیدی خاصی متمرکز می شوند و این کلمات کلیدی را از گوگل می خرند.

امروز ما در این مطلب از پونه مدیا قصد داریم در مورد اضافه کردن شماره ایران به گوگل ادز صحبت کنیم، چرا که به دلیل وجود تحریم ها نمیتوان به سادگی شماره کسب و کاری را در گوگل ادوردز ثبت کرد و برای انجام این کار شما باید ترفندهایی که در این زمینه وجود دارد را بدانید و از آنها استفاده کنید. همچنین پیشنهاد میشود نظر خودرا در مورد این مطلب باما در میان بگذارید. خدمات تبلیغات کلیکی گوگل (گوگل ادز یا گوگل ادوردز) راهکاری است که شرکت گوگل برای کمک به کسبوکارها و افزایش شانس دیدهشدن آنها در میان هزاران صفحه جستجو، ارائه کرده است. در حقیقت گوگل ادز یکی از مؤثرترین شیوههای تبلیغات آنلاین به شمار میرود. مثلاً یک کاربر یک محصولی را میبیند و خارج میشود یا به صفحه بعدی یا وبلاگ وبسایت و فروشگاه اینترنتی میرود. به این صورت که کاربرمان نمیداند چه مدلی را میخواهد و «خرید آیفون، خرید اینترنتی آیفون» را جستجو میکند و ما در این قسمت میگوییم که این مدلها راداریم و میتواند روی متن تبلیغاتیمان کلیک کند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار