آموزش دیجیتال مارکتینگ دوره جامع Digital Marketing دوره دیجیتال مارکتینگ کلاس دیجیتال

طرف تقاضا، تبلیغ کننده‌ها به دنبال جلب مخاطب بیشتر و دستیابی به اهدافی مانند آگاهی از برند، فروش یا لید جنریشن(سرنخ فروش) هستند. با توجه اینکه برگزاری یک کمپین تبلیغاتی و حصول نتایج موفق، نیازمند صرف هزینه و زمان قابل توجهی هست، پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که در این خصوص اطلاعات و تخصص کافی ندارید، از مشاوره دیجیتال مارکتینگ ما استفاده نمایید. سئوی صحیح، باکیفیت و زودبازده از جمله خدمات بازاریابی دیجیتال شرکت های این حوزه محسوب می‌شود؛ جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت استراتژی سئوی مدون، می‌توانید از مشاوره دیجیتال مارکتینگ استفاده نمایید. در بازاریابی آنلاین با استفاده از ابزارهای دیجیتال که در ادامه به آن اشاره خواهد شد با سرعت بیشتری میتوان با مخاطبین هدف کسب و کار خود در ارتباط بود.

مدیر سئو (SEO)

در ادامه قصد داریم مراحلی را مرور کنیم که به شما کمک می‌کنند راحت‌تر وارد حوزه دیجیتال مارکتینگ شوید. این شیوه دیجیتال مارکتینگمثل یک آهنربا مخاطبین را به سوی سایت یا محصول شما جذب خواهد کرد. چرا که مخاطبان از طریق آن به صورت مرحله به مرحله در سایت شما پیشروی خواهند کرد.

هزینه پایین تبلیغات

آموزش دیجیتال مارکتینگ دوره جامع Digital Marketing دوره دیجیتال مارکتینگ کلاس دیجیتال

دنیای مدرن امروز با سرعتی زیاد در حال پیشرفت است و اگر همگام با آن پیش نرویم، این ما هستیم که عقب می‌مانیم. دنیایی که روز به‌روز به سمت دیجیتال پیش می‌رود و تمام کسب و کارها برای موفقیت، باید حضوری فعال در فضای دیجیتال داشته باشند. پیش از هر چیز به‌عنوان فردی که می‌خواهد در این حوزه فعالیت کند، باید بدانیم که فضای مجازی اصطلاحی غلط است و باید بگوییم فضای دیجیتال. با ما همراه باشید تا در این مقاله از پرمون‌طرح، با مفهوم دقیق دیجیتال مارکتینگ (بازاریابی دیجیتال) و آژانس دیجیتال مارکتینگ آشنا شویم.

توضیحاتی که ما در آن درس ارائه کرده‌ایم،‌ باعث می‌شود بهتر متوجه شوید که دیجیتال مارکتینگ یعنی چه و این دانش چه کمکی به کسب و کار شما می‌کند. هم‌چنین باعث می‌شود یادگیری بهتری داشته باشید و ظرفیت‌های واقعی دیجیتال مارکتینگ را بهتر بشناسید (بازاریابی دیجیتال را نه کوچک بشمارید و نه انتظارات غیرواقع‌بینانه از آن داشته باشید). بازاریابی محتوایی علاوه بر فروش مستقیم محصولات خودتان می‌تواند با ترکیب شدن روش دیگری به نام همکاری در فروش باعث معرفی خدمات و محصولات سایت‌های دیگر شده و برای شما پورسانت قابل قبولی از فروش آنان به همراه داشته باشد.

مشتریان آنلاین خود را به درستی نخواهید شناخت

در مورد بخش آنلاین مارکتینگ در ادامه مقاله مفصل صحبت خواهیم کرد اما بهتر است قبل از آن، ببینیم آفلاین مارکتینگ چیست و چطور می توان آن را شناسایی و از آن استفاده کرد. از نگاهی دیگر نسبت «بازاریابی دیجیتال» به «بازاریابی کلاسیک» نسبت «موبایل» به «تلفن ثابت» است. در ابتدا موبایل وسیله ای جانبی و حتی اضافی نسبت به «تلفن ثابت» تلقی می‌شد.

بازاریابی درون گرا به فارسی به کلمات مختلفی ترجمه شده است که از جمله آنها می‌توان به عباراتی مانند “بازاریابی جاذبه ای” یا “بازاریابی درونی” اشاره کرد. در واقع هدف از بازاریابی درون گرا یا بازاریابی جاذبه ای هدایت مخاطب هدف (کاربری که به دنبال خرید محصول یا خدمات ماست) به سمت وب سایت است. بازاریابی درون گرا بر خلاف روش‌های بازاریابی و تبلیغات سنتی بر روی مخاطب هدف تمرکز می‌کند و بر اساس روش های تولید محتوا (بازاریابی محتوا) کاربر را جذب می کند.

حتی اگر از یک استراتژیست سئو تمام وقت بهره نمی‌ برین، باز هم نباید تحقیق کلمه کلیدی رو نادیده بگیرین. طبیعتا این محتوا باید برای مخاطب هدفتون جذاب و مفید باشه، چرا که هدف اصلی بازاریابی محتوایی افزایش آگاهی برند و نرخ تولید سرنخ هستش. بازاریابی درونگرا روی تولید محتوای با کیفیت که مورد نیاز مخاطب باشه تمرکز داره. اگر قرار نیست تولید محتوا رو برون سپاری کنین، تنها هزینه ای که انجام میدین در واقع زمان هستش. به هر حال، بعد از مشخص شدن بزرگترین و مهمترین اهداف کسب و کارتون، تعیین یک استراتژی کارآمد برای دیجیتال مارکتینگ خیلی آسون تره. تبلیغات نیتیو به تبلیغاتی اشاره داره که اساسا محتوا محور هستن در کنار محتوای غیر پولی در یک پلتفرم نمایش داده میشن.

پاسخ هیچکدام از این نوع سوالات در بازاریابی آفلاین را نمی‌توان به طور سی یو وب دقیق داد. هنگام خرید، مصرف‌کنندگان از شما می‌خواهند توضیح دهید که چگونه نرم‌افزار و ویژگی‌های آن سودمند خواهد بود. تصمیمی که مصرف‌کنندگان می‌گیرند، در مقایسه با کسب‌وکارهایی که محصولی را از طریق بازاریابی B2B می‌خرند، بیشتر بر حسب احساسات است. برای درک بهتر روابط عمومی در فضای آنلاین، می توان آن را با روابط عمومی سنتی مقایسه کرد.

  • بدون توجه به چیزی که بیزینس شما می فروشد، دیجیتال مارکتینگ همچنان شامل ایجاد پرسوناهای خریدار شما برای شناسایی نیازهای مخاطبان و ایجاد محتوای با ارزش آنلاین با توجه به این نیازها می شود.
  • برای کمپانی های B2C، کانال هایی مانند اینستاگرام و پینترست معمولاً می توانند ارزش بیشتری نسبت به پلتفرم های بیزینس محور مانند لینکدین داشته باشند.
  • تولد اینترنت سرعت این جریان را صدها برابر کرد و باعث شد زیرشاخه‌های دیجیتال مارکتینگ به سرعت متولد شوند.
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار