آشنایی با کارگزاری های بین المللی

این بروکر میزبان بیش از ۵۰۰ هزار کاربر ایرانی است که هر روز بر تعداد آنها افزوده میشود. انواع بروکر های های B-Book باید سرمایه مناسبی داشته باشند تا در صورتی که کاربر سود بالایی بدست آورد، توانایی پرداخت آن را داشته باشند. یکی دیگر از انواع حساب ارائه شده توسط بروکر های مختلف ECN نام دارد که خود به انواع مختلفی تقسیم می شود که از جمله مهمترین آنها می توان به حساب ZERO و همچنین حساب FXTM Pro اشاره نمود. اگر حساب جایزه با وجوه خود مشتری واریز شود، در صورت وجود موجودی منفی در حساب، قانون بروکر این است که مشتری ابتدا وجوه خود را از دست بدهد. مسابقه “KingSize MT5” به صورت هفتگی برگزار می شود و فقط شامل حساب های آزمایشی می شود. مسابقه “دمو فارکس” به صورت ماهانه برگزار می شود و فقط شامل حساب های آزمایشی می شود.

حساب 0 اسپرد در بروکر NORD معادل حساب ECN یا پرایم در دیگر بروکر هاست، شما با حداقل 500 دلار قادر هستید تا این حساب را داشته باشید. در این موضوع بسیار دقت داشته باشید که آدرس و کدپستی درج شده مطابقت با اطلاعاتی که وارد کرده اید داشته باشد. قطعا داشتن سایت فارسی و پشتیبانی از مشتریان یکی از جذابیت های بروکر ارانته است چرا که بسیاری از بروکر هایی که به ایرانیان خدمات می دهند سایت فارسی و پشتیبانی فارسی ندارند و همین موضوع باعث سر درگمی معامله گران در هنگام واریز و برداشت و حتی ساخت حساب معاملاتی و احراز هویت می شود . دوم اینکه اصلا نمیفهمم منظورتون رو فارکس در طول روز خیلی حرکاتش زیاده ، گاهی وقتا تا 200 پیپ حتی بیشتر قیمتها در فارکس در طول روز جابه جا میشن. قبول دارم مبلغ 10 دلار خیلی کم هست ولی شماهم قبول کنید برای افراد تازه کار واقعا همین ده دلار کفایت میکنه تا خودشون رو آزمایش کنند و در یک حساب حقیقی فعال باشند.

اما منظور از انعطاف مالی چیست؟ به منظور سهولت، در فارکس از نام ارزها به اختصار استفاده میشود. حساب پرو در واقع یک حساب استاندارد است که مانند آن در تمامی بروکر ها ارائه میشود. حضور مشاوران متخصص (اسکریپت ها) ممنوع هستند. حضور مشاوران متخصص (اسکریپت ها) در این مسابقه ممنوع هستند. حضور مشاوران متخصص (اسکریپت ها) در این مسابقه هم ممنوع هستند. بورس کالا یکی از این بازار ها می باشد. در بازار فارکس چگونه ارزی که کمتر است با ارزی که بیشتر است معامله میشود؟ به عنوان مثال با کلیک بر روی حساب nano.mt4 پنجره زیر برای کاربر باز میشود.

علاوه بر زبان فارسی فرآیند ثبت نام در سایت و احراز هویت نیز بسیار ساده است . علاوه بر این، در پلتفرم های معاملاتی، ارز اول را بعنوان ارز پایه و ارز دوم را بعنوان ارز قیمت گذاری در نظر می گیرند. شما در این وب سایتهای معتبر علاوه بر کسب مهارت و آموزشهای معاملهگری، میتوانید به بررسی تمامی بروکرهای موجود در این بازار بپردازید. البته تعداد زیادی از سیستم های آنلاین انتقال پول مانند وب مانی، پرفکت مانی، اوکی پی و غیره وجود دارند که به دلیل محبوبیت، سرعت و راحتی به طور گسترده توسط بروکر های Forex مورد استفاده قرار می گیرند و شما از این طریق می توانید به راحتی واریز و برداشت خود را انجام دهید.

در حساب VIP نسبت به حساب استاندارد نماد های قابل معامله کمتری وجود دارد و میزان کمیسیون و بهره شبانه در آن محاسبه و در نتیجه از مشتریان دریافت می شود. نگران نباشید بازهم مجموع کمیسیون و اسپرد اندک در این حساب به صرفه تر از دیگر حسابها خواهد بود. بروکر ارانته ، یک بروکر جدید از بهترین بروکر های فارکس که با سرعت بسیار بالایی درحال پیشرفت است ، رگوله معتبر ، ثبت نام آسان ، پشتیبانی از زبان فارسی و پاسخ گویی پشتیبانی کم تر از 30 ثانیه! بروکر ارانته از سال 2018 میلادی شروع به فعالیت کرده است از آنجایی که سابقه یک بروکر برای انتخاب آن بسیار مهم است ولی بروکر ارانته توانسته در 4 سال فعالیت بدون مشکل به مشتریان خود خدمات دهد و با ارائه حساب های اسلامی که جزو بهترین حساب های اسلامی در بین بروکر های قدیمی است در ارائه خدمات و رضایت مشتریان از بروکر های دیگر پیشی بگیرد. بروکر فیبوگروپ را می توانیم جزو بروکر های قدیمی فارکس در نظر بگیریم چرا که بروکر فیبوگروپ از سال 1998 فعالیت خود را آغاز و تا کنون 24 سال است که به معامله گران خدمات مالی می دهد .

بقیه شرایط و سایر شرایط اضافی هم دقیقا مثل شرایط trade day است. رگوله بروکر ارانته FSA و CySec است که بسیار معتبر می باشد ، که رگوله CySec مربوط به بازار اروپا و FSA برای بقیه مشتریان از دیگر نقاط جهان است. به خاطر آن که بررسی صرافی های سراسر جهان که به صورت آنلاین فعالیت می کنند بیشتر از ایران مورد توجه قرار گرفته است، تعداد این صرافی ها بسیار قابل توجه است و می توان آن ها را از معتبر ترین صرافی های آنلاین جهان دانست بنابراین می توانیم به چند مورد از معتبر ترین آن ها اشاره نماییم تا شما را نیز با چند مورد از آنها آشنا کرده باشیم و اطلاعاتی در این زمینه در اختیارتان قرار داده باشیم. این بروکر دیگر نیازی به معرفی ندارد و یکی از بهترین بروکرهایی است که در سطح جهان وجود دارد. برای دسترسی به این موارد، باید ثبت نام کنید، اما نیازی به یک حساب کاربری زنده ندارید.

به همین علت بهتر است لوریجی که انتخاب میکنید بین 300 تا 500 باشد. اگر در معاملات ضرر میکنید ، سه گزینه پیش رو دارید: از معاملات خارج شوید ، تجارت را ادامه دهید تا بازار تغییر جهت دهد یا معامله دیگری را در جهت مخالف باز کنید. و برای وامی که از بروکر دریافت میکنید شما سود سالانه 3 درصد پرداخت خواهید کرد. میزان کمیسیون در این نوع حساب معادل 0.007 درصد از ارزش هر جفت ارز میباشد، و میزان کمیسیون در رمز ارزها برابر با 0.12 ارزش آنهاست. واریز و برداشت ریالی: از طریق صرافی های معتبر داخل ایران، واریز و برداشت ریالی شامل کمیسیون و کارمزد نمی شود. یک آدرس IP (PC) نمی تواند توسط چندین شرکت کننده استفاده شود. اینستا فارکس مشتریان زیادی از ایران دارد ولی زبان فارسی را پشتیبانی نمی کند.

این ها مواردی هستند که به صورت شفاف در وب سایت ذکر شده و قابل تایید می باشند. پس از تایید مدارک برای شما ایمیلی ارسال خواهد شد. در مورد روش های درآمدی یک بروکر فارکس ، در مطلبی مجزا توضیحات کامل ارائه شد . در این مقاله آموزش کامل ثبت نام در روبو فارکس در وبسایت ایتسکا ( به روز رسانی مهرماه 1400 ) ، ایجاد اکانت واقعی ( real ) و اکانت دمو ، آموزش کار با بروکر روبو فارکس ، نحوه نصب متاتریدر ، شروع معامله در روبو فارکس به شما آموزش داده خواهد شد. شرکت کنندگانی که قوانین مسابقه را زیر پا بگذارند، رد صلاحیت خواهند شد و حق درخواست هیچ جایزه ای را نخواهند داشت. دقیقا مثل شرایط Trade Day است که در بالا گفته شد.

راه دیگر دریافت برخی هزینه های جانبی است مثل هزینه های دریافتی به ازای هر تراکنش و یا کارمزدهای ماهانه که جهت دریافت یک رابط نرم افزاری ویژه و یا دسترسی داشتن به محصولات تجاری خاص می باشد. هزینه ها : کومیسیون معاملات در آمارکتس صفر است و برخی از حساب های آن اسپر ثابت هستند. برای اینکه بدانید روبوفارکس بهتره یا الپاری، فقط کافیه که از نظر هزینه معاملات، موجودی حساب ها، پلتفرم های مختلف، پشتیبانی مشتریان، نمادهای معاملات، اعتبار و امنیت بروکر و مزایا و معایب بروکرها را با هم بررسی کنیم که اگر این کار را انجام دهید در کل متوجه می شوید که بروکر آلپاری امنیت بیشتری داشته و برای افراد کاربردهای و مزایای بیشتری دارد. با توجه به اینکه بروکرهایی مثل اکسنس، هات فارکس و فارکستایم ایران را ترک کردند روبوفارکس یکی از بهترین گزینهها برای تریدرهای ایرانی است. یکی از بهترین فاکتورهایی که میتوان به واسطه آن ایمنی یک کارگزاری را تعیین کرد، مقام نظارتی است که بر مقررات آن بروکر اعمال نظر می کند. 1000 موقعیت باز بر روی MT5 و حداکثر 500 سفارش فعال در حساب های کاربری MT5 نیز ارائه می شود.

چهار گزینه در این بخش وجود دارد که شامل افتتاح یک حساب، دانلود پایانه مربوطه، سپرده گذاری پول و نهایتا تجارت است. بزارید یک مثال بزنیم براتون تا بهتر متوجه بشید: شما اگر مبلغ 10 هزار دلار در این حساب سرمایه گذاری داشته باشید حداقل 15 درصد سالیانه و بصورت روزانه سود دریافت خواهید کرد. میزان سودی که از سمت بروکر برای شما در نظر گرفته شده است بین 15 تا 30 درصد است. 2- حساب ECN Premium : این حساب نیاز به حداقل هزار دلار واریزی دارد و کمیسیون از شما گرفته نمی شود فقط اسپرد است که مقدار شروع اسپرد آن 0.7 پیپ در نظر گرفته شده است. برای محاسبه رتبه بندی کل، آن حساب های مسابقه با سپرده های نهایی کمتر از سپرده های اولیه را در نظر نمی گیریم. سپرده اولیه – 3000 دلار (موجودی اولیه یک دقیقه قبل از شروع مسابقه واریز می شود). سپرده اولیه – 5000 دلار (موجودی اولیه یک دقیقه قبل از شروع مسابقه واریز می شود). سپرده اولیه – 1000 دلار (موجودی اولیه یک دقیقه قبل از شروع مسابقه واریز می شود). در حساب ECN بروکر اپوفارکس، میزان حداقل شارژ اولیه حساب 100 دلار است. برای استفاده از این حساب حتما لازم است که حساب خودتان را حداقل مبلغ 500 دلار از روشهای مورد تایید بروکر مانند استفاده از تتر یا بیتکوین شارژ کنید.

استخر جایزه بین 10 معامله گر برتر مسابقه بر اساس رتبه نهایی آنها توزیع بروکر فارکس برای ایرانیان می شود. لغو نتایج (یا محاسبه مجدد نتایج معاملات) شرکت کننده ای که از مظنه های غیر بازاری در مسابقه استفاده کرده است (بر اساس بیانیه فنی صادر شده توسط بخش کارگزاری شرکت). در صورتی که از نظر فنی امکان بستن همزمان کلیه سفارش ها وجود نداشته باشد، به نوبه خود بسته می شوند و اختلاف زمان بسته شدن دلیلی بر شکایت یا محاسبه مجدد موجودی نهایی شرکت کنندگان نخواهد بود. البته این اوراق قرضه برای کسانی که آنها را تا تاریخ سررسید نگه میدارند، با همان قیمت ۱۰۰۰ دلار بازخرید میشوند ولی قبل از آن افراد میتوانند اوراق قرضه خود را در بازار ثانویه یا همان بورس خرید و فروش کنند. این نوع حساب در کمتر بروکری ارائه میشود و میتوان این حساب را یک فرصت عالی برای کسانی دانست که میخواهند بدون استرس از پایین و بالاشدن اسپرد معاملات خود را انجام دهند. در بخش بعدی باید ایمیل خود را تکرار کنید. بروکر فیبوگروپ یکی دیگر از بهترین بروکر های فارکس است که ایرانیان می توانند از آن استفاده کنند ولی این بروکر با اعمال سیاست هایی مالی توانسته سرمایه معامله گران را امن نگهدارد و همچنین از آنجایی که یکی از بخش های اعتماد به یک بروکر سابقه فعالیت آن بروکر است این بروکر توانسته حدود 24 سال خدمات به مشتریان در بازار های مالی ارائه کند که در ادامه به طور کامل بررسی می کنیم.

می توان با حداقل واریزی 100 دلار این حساب را برای آغاز سرمایه گذاری فعال نمود. حداقل سرمایه گذاری 100 دلار و حداکثر لوریج 400 است. وجود اطلاعات زمینه ای درمورد بازار برای شروع تجارت و سرمایه گذاری در فارکس لازم است، اما دانش عمیق و ریشه ای ضروری نیست. پشتیبانی فارسی زبان ندارد اما نگران نباشید این سایت برای همین در خدمت شماست که هر گونه سوالی دارید بپرسید و ما پاسخگو باشیم. همچنین شما امکان معامله بیش از ۱۲ ارز دیجیتال گوناگون را در این بروکر دارید. یا اگر تمایل به استفاده از حسابی دارید که بجای 5 رقم اعشار از 4 رقم اعشار استفاده میکند میتوانید از حساب اسپرد ثابت نورد اف ایکس استفاده کنید. یکی از ویژگی های مثبت بروکر دلتا اف ایکس این است که مشتریان آن در حساب های استاندارد دارای گارانتی حد ضرر هستند. برای درک بهتر این مفهوم بهتره که یک مثال بزنیم براتون: تصور کنید که شما یک معامله روی جفت ارزی دلار آمریکا به ین انجام میدهید با حجم یک لات استاندارد، ارزش یک لات در این جفت ارزی برابر 100000 دلار هست پس شما معادل 0.007 این عدد یعنی 7 دلار را بعنوان کمیسیون در هر لات استاندارد پرداخت خواهید کرد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار