آزمون آنلاین آیین نامه رانندگی پایه دوم 1402 گواهیار | driveing

با حل امتحان آيين نامه آنلاین می توانید به مدیریت زمان برسید تا در جلسه آزمون اصلی وقت کم نیاورید. یکی از ویژگی های مهم یک سایت، اهمیت به کاربر و درک صحیح از نیازهای اوست. در این زمینه یکی از نیازهای اساسی افرادی که به تازگی قصد گرفتن گواهینامه و شرکت در آزمون های آیین نامه دارند، نمونه سوالات متعدد آیین نامه به همراه پاسخ آنها است. امروزه بسیاری از کاربران هموارترین مسیر برای موفقیت در آزمون های آیین نامه را بررسی انواع نمونه سوالات و قرار گرفتن در محیط مشابه آزمون اصلی می دانند. این مساله علاوه بر بهبود عملکرد آنها و افزایش دانش و اطلاعات در مورد قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، در نهایت موجب خواهد شد تا با مهارت و ایمنی بیشتری رانندگی کنند.

معرفی وب سایت آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی ایرانیان:

آزمون آنلاین آیین نامه رانندگی پایه دوم 1402 گواهیار | driveing

سایت ما منبع انواع تست و آزمون آیین نامه رانندگی است و تمام نیاز های شما برای قبولی در امتحان آیین نامه را براورده میکند . با دانلود بسته طلایی که شامل جدیدترین سوالات آیین نامه است، قبولی خود را 100 درصدی کنید. در آزمون آیین نامه رانندگی مانند تمامی آزمونها و امتحانات، خواندن نمونه سوالات آزمون تاثیر قابل توجهی بر آمادگی فرد دارد و زمینه موفقیت در آزمون را فراهم می کند. من روز قبل از امتحان ۱۲ تا ازمون زدم از همین سایت و جواب های غلط رو با دقت برسی کردم . کتاب رو هم فقط روخوانی کردم.اولین بارم بود که در ازمون ایین نامه شرکت کردم و با ۲ غلط قبول شدم. دوستان باور کنید این سایت بهترین ازمون ها رو داره چون ۸۰ درصد سوالات این سایت و امتحان ایین نامه یکی هستند و هیچ فرقی باهم ندارند.

#3. حداکثر میزان سرعت در خیابانهای شریانی اصلی چند کیلومتر بر ساعت است؟

در کل، حل آزمون آنلاین آیین نامه سخت رانندگی می‌تواند که به شما اعتماد بیشتری برای شرکت در آزمون آیین نامه اصلی رانندگی بدهد و باعث افزایش اطمینان شما در پاسخگویی به سوالات آزمون شود. همچنین، با حل آزمون آنلاین، می‌توانید با مباحث مختلف آیین نامه راهنمایی و رانندگی آشنا شوید و نقاط ضعف خود را در این مباحث شناسایی کنید. با تمرین و تکرار، مهارت شما در پاسخگویی به سوالات آزمون بهبود خواهد یافت و به احتمال بیشتری در آزمون آیین نامه اصلی رانندگی موفق خواهید بود. استفاده از آزمون آنلاین آیین نامه سخت رانندگی می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین آمادگی را برای قبولی در آزمون آیین نامه اصلی رانندگی کسب کنید. با حل آزمون آنلاین، شما به مباحث مربوط به آیین نامه راهنمایی و رانندگی آشنا می‌شوید و با نحوه برگزاری آزمون آیین نامه رانندگی آشنا می‌شوید. تست آنلاین آیین نامه رانندگی می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین آمادگی را برای قبولی در آزمون آیین نامه اصلی راهنمایی و رانندگی کسب کنید.

در اینجا سه آزمون کامل و جدید برای شما آماده کرده ایم و شما با خواندن آنها برای امتحان آیین نامه پایه 3 آماده تر میشوید https://www.driveing.ir/ . برای بررسی و مرور سوالات باید بدانیم که در آزمون آیین نامه کدام نمونه سوالات اهمیت بیشتری دارد. مجموعه سوالاتی گفته میشه که در هنگام یادگیری رانندگی عملی با آن ها مواجعه شده اید. این موارد اصول رانندگی است و طبق تجربه خود باید به آن ها پاسخ دهید. این بخش از سوالات نیازی ندارد که چیزی را مطالعه کنید و تنها باید تجربه داشته باشید و در بخش عملی به خوبی بعضی موارد را یاد گرفته باشید. که در آزمون تستی آیین نامه این صفحه هم از این نوع سوالات پر تکرار قرار گرفته است.

  • من هم امروز ۱۴۰۰/۱۱/۱۷ برای اولین بار آئین نامه رو قبول شدم .ممنونم از سایت خوبتون .🤩🤩
    ۱۹ تا آزمون این سایت رو زده بودم و از کتاب فقط تابلو ها و سرعت ها خونده بودم.
  • چنانچه محدودیت در وقت و زمان دارید و یا شاغل هستید و می خواهید بار اول بدون ریسک قبول شوید پیشنهاد می کنیم سوالات ایین نامه سایت تهیه کنید.
  • سلام به همه دوستان من ۳ اسفند آزمون دارم اینجا همه چیو درست پاسخ میدم ولی میرم اونجا یادم می‌ره چیکار کنم که قبول بشم دیگه کلافه شدم از بس آیین نامه رفتم .
  • ما در سایت درایوینگ به شما کمک می کنیم بدون خواندن کتاب در کمترین زمان گواهینامه خود را بگیرید.
  • آزمون های آنلاین در اینجا به کمک شما می آیند تا بتوانید با شرکت در این آزمون ها، در همان بار اول قبول شوید.
اگر وقت و زمان بیشتری دارید آزمون های همین صفحه استفاده کنید 100درصد قبولید ولی اگر وقت کمتری دارید و می خواهید در کمترین زمان اصل سوالات را بخوانید پیشنهاد می کنم پی دی اف سوالات ایین نامه را از لینک بالا تهیه کنید. چنانچه وقت بسیار کمی دارید و می خواهید دقیقا خود سوالات را داشته باشید پیشنهاد می کنم از لینک زیر اصل سوالات آیین نامه را تهیه کنید. لطفا جهت راهنمای برای خرید بسته طلایی سوالات آیین نامه به پشتیبان سایت پیام دهید. هنرجویان عزیز فرقی ندارد چه پایه ای باشید سوالات آیین نامه برای همه پایه ها یکسان می باشد.

آزمون آیین نامه اصلی آنلاین شماره 38 (بخش فنی)

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار