آداپتور شارژر لپ تاپ Archives فروشگاه اینترنتی کامپیوتر و لپتاپ-شارژر لپتاپ مستر جانبی

آداپتور شارژر لپ تاپ Archives فروشگاه اینترنتی کامپیوتر و لپتاپ-شارژر لپتاپ مستر جانبی از طرفی استفاده از یک شارژر ضعیف و خراب، باعث کم شدن عمر باتری می شود. عوامل دیگری از جمله استفاده بیش از حد، خیس شدن، اتصالی کردن، قطع شدن سیم و… باعث می شود شارژرهای لپ تاپ کیفیت اولیه خود را از دست بدهند. HDMI نمی تواند لپ تاپ ایسوس شما را شارژ کند و بایستی حتماً از شارژر لپ تاپ ایسوس اصل و اورجینال برای شارژ کردن دستگاه لپ تاپ استفاده کنید. در این مقاله نیز قصد داریم تا به بررسی شارژر لپ تاپ ایسوس بپردازیم. وقتی پین ورک را به عنوان مرکز تخصصی تعمیر شارژر لپ تاپ خود انتخاب می­‌کنید، خیالتان راحت باشد که فرآیند تعمیرات با کمترین قیمت انجام می­‌شود.

برای تنظیم این مورد و تعدادی دیگر از گزینه‌های صرفه‌جویی در مصرف انرژی، Power & sleep را در بخش System تنظیمات در ویندوز یا Energy Saver از System Preferences در macOS انتخاب کنید. چراغ رو‌میزی دستگاه لنوو روی یک بازو سوار شده است که می‌توان ارتفاع و زاویه آن را تنظیم کرد و تقریباً می‌تواند در هر جهتی قرار گیرد تا چهره یا اشیای روی میز شما را روشن کند. کاربران می‌توانند برای مطابقت با محیط خود از سه گزینه دمای رنگ آن استفاده کنند که شامل 3,000K (سفید زرد)، 4500K (سفید سرد) و 6500K (نور روز) می‌شود. همچنین روشنایی آن را می‌توان تا 1600 لوکس برای فاصله 0.5 متری افزایش داد. ویژگی اصلی این دستگاه، وب‌کم Lenovo Go 4K Pro است که به‌عنوان یک دوربین مستقل هم عمل می‌کند و برای کنفرانس‌های ویدیویی و استریم با وضوح بالا طراحی شده است.

آداپتور لپ تاپ لنوو 20v 3.25a سرریز مدل 65w

اولین مرحله ی بررسی و ترمیم شارژر لپ تاپ اچ پی تست آداپتور هست. اگه لپ تاپ شما شارژ نشه، همکارای ما در نمایندگیتعمیرات اچ پیاول آداپتور رو تست می کنن تا مطمئن بشن که مشکل از این قطعه س و ارتباطی با باتری یا مدار های لپ تاپ نداره. برای تست آداپتور، باید کابل برق آداپتور به پریز مدار لامپ سری وصل بشه و لامپ روشن و خاموش بشه. بعدش باید کابل از پریز جدا بشه و در کمتر از 10 ثانیه دوباره متصل بشه. ایسوس یکی از شرکت های مطرح در صنعت دیجیتال و سازه های الکترونیک به شمار می‌آید و دارای اعتبار قابل قبولی در جهان میباشد. لپ‌ تاپ‌های مدل ایسوس دارای طراحی و ساخت بسیار مناسب و کارآمدی میباشند.

تعمیر لپ تاپ اچ پی

یک شارژر خراب می‌تواند تمام عملکرد شما و لپ تاپ را تحت تاثیر قرار داده یا حتی سرعت شما را نیز کاهش دهد. خرید شارژر و آداپتور لپ تاپ تنها به عنوان جایگزین نباید صورت گیرد. اگر کسب و کارتان به رایانه‌ی شخصی شما وابسته است، بهتر است یک آداپتور به صورت یدک تهیه کرده تا در صورت نیاز بدون هدر رفتن وقتی بتوانید از آن استفاده کنید. شباهت هایی بین برخی از انواع آداپتور شارژها و یا مدل های مختلف باتری لپ تاپ وجود دارد. پس بهتر است هنگام خرید شارژر لپ تاپ SAMSUNG 19V 3.16A از یکسان بودن آن با کالای درخواستی خود اطمینان حاصل کنید. یکی از ساده ترین روش هایی که برای فهمیدن مدل شارژر کاربرد دارد توجه به پارت نامبر کالا است.

وزن شارژر یکی از پارامترهایی است که نمی توان به صورت قطع به یقین از آنها سری شارژر لپ تاپ مطمئن بود. معمولاً برای تعویض، شارژرهای اصلی سنگین‌تر هستند و وزن قابل توجهی دارند که نشان از کیفیت ساخت آن‌ها است. این بدین معنا نیست که اگر شارژر شما سبک است، یعنی فیک است؛ زیرا ممکن است شارژر شما اصلی ولی سبک باشد.

  • گاهی سازندگان در ساخت کابل شارژرها آلیاژ مس استفاده نمی کنند که این کار کیفیت این کابل ها را پایین می‌آورد.
  • شارژر ۲۰۷-۴٫۵A هم یکی دیگر از مدل‌های معروف است که بد نیست نیم نگاهی به آن داشته باشید.
  • دو سر کابل را به خوبی چک کنید تا مطمئن شوید که کاملا سالم است و آسیب دیدگی خاصی ندارد.
  • با انجام تمامی این مراحل، اگر هنوز مشکل شارژ نشدن باتری لپ تاپ شما حل نشده است، بر روی گزینه Microsoft ACPI-Compliant Control Method Battery راست کلیک کرده و Uninstall را انتخاب کنید تا درایوها لغو نصب شوند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار