پارتیشن اداری ؛ 5 نکته برای پارتیشن‌بندی اصولی و مناسب کوئیک فیت-آلموتکنیک طاهری

بعد از اینکه نیاز خودتان را با او درمیان گذاشتید، بهترین پیشنهاد برای ایجاد پارتیشن به شما داده می‌شود. سپردن کار به شرکتی که تجربه کافی را داشته باشد و هزینه مناسبی برای اجرای پروژه از شما بگیرد، حائز اهمیت است. پارتیشن‌های شیشه‌ای قابلیت استفاده به صورت شفاف و یا مات را دارند. معمولا ظاهری مدرن و شیک به محیط می‌دهند و از همین جهت طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند.همچنین پارتیشن‌های شیشه‌ای به این دلیل که نور را از خود عبور می‌دهند، نیاز به استفاده از نورهای مصنوعی را کاهش می‌دهند. در گذشته، مانند عکس بالا معمولاً از شیشه ای سندبلاست شده و مات برای پارتیشن های اداری استفاده میشد.

بدون دیدگاه

پارتیشن‌بندی دو نوع ثابت و متحرک داشته که با استفاده از متریال و تعداد جداره‌های مختلف می‌توان آن‌ها را به وجود آورد. پارتیش ها بهترین گزینه برای طراحی داخلی دفتر اداری محسوب می‎شوند. اجرای پارتیشن اداری علاوه ‎بر خلق فضاهای خصوصی، در کنترل دما، صرفه‎جویی در مصرف انرژی و استفاده از نور طبیعی مؤثر هستند. سیستم پارتیشن ‎بندی به شما امکان تغییر و جابه‎ جایی آسان را می‎دهد. پارتیشن‎ های آلومینیومی یکی از بادوام‎ترین سیستم ‎های پارتیشن بندی بوده و انعطاف‎پذیری زیادی برای تغییر و نصب مجدد دارند.

  • پارتیشن‌بندی در ابعاد و اندازه‌های مختلف و با مواد متنوع مانند چوب، آلومینیوم یا شیشه طراحی ساخت پارتیشن بندی اداری و ساخته می‌شود.
  • استفاده از پارتیشن ‌های دوجداره جهت برقراری جلسات مهم در ادارات بسیار کارآمد بوده که علاوه‌ بر زیبایی، عایق بسیار مناسبی برای صوت و صدا می ‌باشد.
  • این نوع از ورود صدا جلوگیری خواهد کرد اما بسته به ارتفاعی که برای آن در نظر گرفته می‌شود می‌توان از آن استفاده کرد.

میزهای اداری کارکنان را از یکدیگر جدا کرده و نظم مشخصی به آن‌ها می‌دهد. مکان خاصی به عنوان بورس ومرکز فروش پارتیشن در تهران و سایر شهرستان ها وجود ندارد. برای تهیه این محصولات می توانید به فروشگاه های سطح شهر مراجعه بفرمایید. همچنین مجموعه ورک وود برای راحتی حال مشتریان عزیز امکان بازدید از محصولات و سفارش اینترنتی را فراهم نموده است. در این نوع کانتر ارباب رجوع روی صندلی نشسته و با خیال آسوده کار های بانکی خود را به کارمند بانک منتقل می کند در صورتیکه در کانتر ایستاده ارباب رجوع ایستاده کار خود را به کارمند بانک منتقل نماید. این امر باعث می شود کار ارباب رجوع سریعتر انجام شود ولی ارتباط دوستانه ای را که باید با بانک اش برقرار کند امکان پذیر نمی باشد.

تیم آرکسان در کنار شماست تا با کمک بهترین پارتیشن‌ها فضای اداری خود را بهتر طراحی کنید. زمانی که وارد یک اداره یا سازمان می‌شوید فضای داخلی اولین چیزی است که توجه شما را معطوف خود می‌کند. اگر این فضا به درستی چیدمان نشده باشد ممکن است احساس خوبی از حضور در این فضای اداری نداشته باشید. اگر می‌خواهید دپارتمان‌های سازمان خود را از یک دیگر جدا کنید و نظم خاصی به جایگاه هر یک از کارکنانتان بدهید، می‌توانید از تیم آرکسان برای این اقدام کمک بگیرید. ما با تخصص و تجربه بالایی که در زمینه طراحی داخلی ساختمان های اداری و تجاری داریم می‌توانیم تا انتهای این مسیر شما را همراهی کنیم.

همچنین می توان پارتیشن ها را با ارتفاع تا سقف و یا به صورت کوتاه تولید نمود. با توجه به نوع کاربرد و نیاز خود در شرکت ها، ادارات و منازل می توانید یکی از انواع پارتیشن ها را انتخاب و برای ساخت سفارش دهید. برای آشنایی با هر یک از این پارتیشن ها می توانید به صفحه مربوطه مراجعه بفرمایید. معمولا انواع این دیوارهای جدا کننده از نوع پیش ساخت هستند و زمان زیادی برای ساخت و آماده سازی آنها نیاز نیست.

دانستن هدف شما به شما کمک می کند نوع چیدمان خود را پیاده سازی کنید. این نوع پارتیشن نیز از جنس‌های مختلفی مانند چوب، شیشه، ام دی اف و پی وی سی ساخته شده است که عایق بسیار خوبی برای صدا به شمار می‌رود و مناسب محیط‌های اداری است که نیاز به آرامش و تمرکز دارند. این نوع از ورود صدا جلوگیری خواهد کرد اما بسته به ارتفاعی که برای آن در نظر گرفته می‌شود می‌توان از آن استفاده کرد. نصب بعنوان آخرین مرحله در اجرای پارتیشن بندی یک فضای اداری محسوب می گردد . با توجه به اینکه نصب از مهمترین و دشوارترین قسمت های پارتیشن بندی اداری می باشد .

سایر مقالات مبلمان اداری یکتا

پارتیشن اداری ؛ 5 نکته برای پارتیشن‌بندی اصولی و مناسب کوئیک فیت-آلموتکنیک طاهری

همچنین با ترکیب این نوع پارتیشن با MDF زیبایی محیط را افزایش دهید. افزایش خاصیت عایق بودن آن از طریق استفاده از فوم‌های مخصوص می باشد. در این نوع پارتیشن امکان استفاده از یراق آلات و قفل بر روی درب وجود دارد. همیار موظف می باشد پس از اتمام کار محیط را به صورت کامل تمیز نموده و به مشتری تحویل نماید. جهت انتخاب جنس حتما نمونه کارها و نمونه جنس توسط همیار خدمتتان ارایه خواهد شد. چنانچه مشتری نیاز به تهیه جنس مناسب توسط همیار داشته باشد، همیار در صورت تهیه می بایست فاکتور نهایی خرید و همچنین هزینه حمل و نقل را به مشتری ارایه نماید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار